Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE DESZAPEZIRE DIRECTIA SILVICA PRAHOVA


Anunt de participare numarul 132847/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 0213171005, Email: [email protected], Fax: +40 0213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Prahova
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE DESZAPEZIRE DIRECTIA SILVICA PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: OCOALELE SILVICE CAMPINA, SINAIA, SLANIC, VALENII DE MUNTE
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 25 luni
Valoarea estimata fara TVA: 558, 841RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii deszapezire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatile maxime si minime ale acordului cadru: Lot 1 Deszapezire maxim 907, 68 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 220 m.c., minim 10 m.c.; Lot 2 Deszapezire maxim 1184, 2 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 287 m.c., minim 10 m.c.; Lot 3 Deszapezire maxim 732, 84 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 177 m.c., minim 10 m.c.; Lot 4 Deszapezire maxim 719, 20 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 174 m.c., minim 10 m.c.. 2. Cantitatile maxime si minime ale contractelor subsecvente: Lot 1 Deszapezire maxim 90 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 22 m.c., minim 10 m.c.; Lot 2 Deszapezire maxim 11 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 28 m.c., minim 10 m.c.; Lot 3 Deszapezire maxim 73 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 17 m.c., minim 10 m.c.; Lot 4 Deszapezire maxim 71 ore, minim 10 ore; Raspandit material antiderapant maxim 17 m.c., minim 10 m.c..
Valoarea estimata fara TVA: 558, 841RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: Lot1 -2800 lei, Lot2 -3600 lei, Lot3 -2200 lei, Lot4 - 2200 lei. Modalitate de constituire : - Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , - sauprin virament bancar in contul RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, intocmita conform LEGE Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere , daca este cazul, pentru constiturea a numai 50% din garantia de participare . Cuantum :2% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente Modalitate de constituireMod de constituire : - Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , - Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Directiei Silvice Prahova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 (Se va prezenta formularul 1 din Sectiunea a III-a Formulare);
Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006(Se va prezenta formularul 2 din Sectiunea a III-a Formulare);
Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.69^1din O.U.G.34/2006(Se va prezenta formularul 4 din Sectiunea a III-a Formulare);(Persoane cu functii de decizii din cadrul autoritatii contractante: Anghel Octavian, Elvira Radu, Kissinger Ady, Udroiu Claudiu, Vintla Sorin, Popescu Alin).Certificat de participare conform Ordinului 314/2010 (Se va prezenta formularul 3 din Sectiunea a III-a Formulare). Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor, in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin un autogreder de minim 175 CP dotat cu lama a carei dimensiune de lucru este cuprinse intre 1, 75 si 3, 0 m.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisieie de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: prin introducerea in SEAP de preturi noi, avand in vedere ca procedura este onlline.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directieie Silvice Prahova
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Tel. +40 0244594706, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer