Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de corectarea torentilor D.S.Prahova


Anunt de participare numarul 136685/18.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Prin Directia Silvica Prahova, str.iuliu Maniu, nr.3, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 0244594706, In atentia: Kissinger Ady, Email: [email protected], Fax: +40 0244595836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de corectarea torentilor D.S.Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Localitatile Valea Doftanei, Stefesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de corectarea torentilor .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Corectarea torentilor din bazinul hidrografic Valea Alba-Valea Pietrii,
Lot 2 Corectarea torentilor din bazinul hidrografic Ermeneasa.
Valoarea estimata fara TVA: 52, 635RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum : lot 1 -634 lei, lot 2- 418 lei, Mod de constituire : -Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , -Prin virament bancar in contul RO53BRDE 300 SV 2110 6963000 deschis la BRD Ploiesti, -sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la dataprevazuta ca termen limita de depunere a ofertelor. Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, intocmita conform LEGE Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere , daca este cazul, pentru constiturea a numai 50% din garantia de participare . Cuantum: 10% din valoarea contractului de servicii Modalitate de constituire: : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. -garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 1 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Cerinta nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic si dupa caz si de subcontractant si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Prahova: Anghel Octavian, Radu Elvira, Vintila Sorin, Iancu Radu, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady . Se va prezenta Certificat constatator eliberat de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, certificat , , conform cu originalul?? sau in original, sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o Lista cupersonalul responsabil pentru indeplinirea contractului conform formularului 8 din Sectiunea Formulareinsotita, insotita de Autorizatii de dirigentie de santier pentru domeniul lucrarilor hidrotehnice .
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de personal ce poseda autorizatie de diriginte de santier, pentru lucrari hidrotehnice, eliberata in conformitate cu 1496 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 11:00
Locul: Sediul Directieie Silvice Prahova, Ploiesti, str.Iuliu Maniu, nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezxentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor , clasate pe primul loc, ce prezinta pret egal: In cazul in care se vor depune oferte financiare ale caror pret este egal , autoritatea contractanta va solicita clarificari, in urma carora ofertantii vor depune noi oferte financiare sigilate in plic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiileordonante de urgenta nr.34 /2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Prahova
Adresa postala: str.Iuliu Maniu, nr.3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100143, Romania, Tel. +40 0244594706, Fax: +40 0244595836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer