Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a materialelor de promovare si marketing al produselor turististice aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene"


Anunt de participare numarul 125472/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala:  str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  7254000, Romania, Punct(e) de contact:  Aurel Olarean, Tel. 0230 56 11 40, In atentia:  Mitric Elena-Livia, Email:  [email protected], Fax:  0230 56 47 03, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a materialelor de promovare si marketing al produselor turististice aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Radauti
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea materialelor de promovare si marketing al produselor turististice, inclusiv realizarea, construirea si inchirierea standurilor expozitionale in cadrul targurilor si evenimentelor nationale de turism, aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene"- proiect pentru promovarea obiectivelor turistice cu valoare identitara din municipiul Radauti, cod SMIS 18843
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea materialelor de promovare si marketing al produselor turististice, inclusiv realizarea, construirea si inchirierea standurilor expozitionale in cadrul targurilor si evenimentelor nationale de turism, aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene"- proiect pentru promovarea obiectivelor turistice cu valoare identitara din municipiul Radauti, cod SMIS 18843 - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 419, 327.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 8.380 lei; garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (FEDR) 85%, Bugetul de stat 13%, Bugetul Local 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art.69^1 din OUG nr.34/2006
6. Certificat de atestare fiscala eliberat de MFP
7. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie
8. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii?eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.9. Cazier judiciar / certificat echivalent pentru persoana juridice straine
10.Certificat constatator emis de ORC pentru persoane juridice romane, care sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii11. Pentru persoanele juridice straine -documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente ;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) va fi de minim 830.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;2.Completarea fisei de experienta similara pentru contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani - prezentate ca experienta similara;
3. Declaratie privind dotarile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - acte doveditoare a mijloacelor tehnice detinute;
4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;5. Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ce poate fi desemnat pentru indeplinirea contractului;6. Curriculum Vitae, copii dupa atestate si autorizatii, copii dupa contracte individuale de munca / contracte de colaborare a personalului responsabil, pentru personalul responsabil;7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;8.Informatii privind asocierea;9.Certificat pentru sistemul calitatii, ISO 9001:2001 sau echivalent.
10. Conditie speciala: Declaratie pe propria raspundere ca este de acord cu deschiderea unui punct de lucru in Radauti sau la maxim 25 km distanta, daca nu are.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea a maxim 3(trei) contracte de servicii similare de aceeasi natura si complexitate, prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 419.000 lei, fara TVA.2. DOTARE MINIMA OBLIGATORIE: masina de tiparit minimum 4 culori format minim 50x70cm; unitate de pliere /perforare /inserare unitate de brosorareunitate de capsare/separare , format A4 rezolute unitate 600x600 dpi; unitate separare si capsare A4, A3, rezolutie unitate 600x600 mm; unitate de pliere /perforare /inserare unitate de brosorareunitate de capsare/separare /printare banner max 330x487 mm; laminator cu film rola latime :520 mm, 500 mm, 1660mm; masina de legat : formatintre 120x120mm si 320x400mm , grosime de la 1 la 60 mm; ghilotina pneumatica; kip ploter laser; linie de caserat format hartie max 520x800mm, grosime carton 1, 8 ? 3 mm mucava; linie de tipar digital dimensiune minima A3+ ; plotter minimum 4 culori, rezolutie minimum 720/1440 dpi; 1 autoutilitara.3. Personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, angajati cucontract individual de munca sau cu contract de colaborare/conventie civila: - 5 graficieni - cu o vechime de minim 3 ani in specialitate;
-3 ingineri service ? cu o vechime de minim 3 ani in specialitate;
-3 tehnicieni utilaje masini ? cu o vechime de minim 3 ani in specialitate;
-1 director de marketing;
-personal distributie -2 promoteri ;
-1 fotograf;
-1 analist, programator sau informatician designer web.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatie de atribuire Nr. 9351/27.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria Municipiului Radauti, Str. Piata Unirii, nr. 2, Radauti, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii operatorilor economici participanti, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5. Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, DMI 5.3 Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230-216321, Email:  [email protected], Fax:  0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu de administratie publica locala
Adresa postala:  Str. Piata Unirii, nr. 2, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  725400, Romania, Tel. 0230-561140, Email:  [email protected], Fax:  0230-564703, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2011 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer