Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare a reglementarii tehnice/activitatilor specifice de reglementare cuprinse in programul nr. 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala


Anunt de participare numarul 137137/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 372111555, In atentia: domnului Director General -Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare a reglementarii tehnice/activitatilor specifice de reglementare cuprinse in programul nr. 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a reglementarii tehnice/activitatilor specifice de reglementare cuprinse in programul nr. 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala:
lotul 1 -Metodologie privind continutul cadru al planurilor de amenajare a teritoriului si urbanism in raport cu prevederile Directiei Seveso II 96/82/EC
lotul 2- Studiu de fundamentare in vederea configurarii sistemului urban Braila-Galati si determinarii profilului teritorial si a proiectelor majore de dezvoltare
lotul 3- Metodologie de analiza si interventie cu privire la habitatul insalubru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare si de dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: 397, 966RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part este de 2%: lotul 1 -1971, lotul 2- 3992, lotul 3- 1995. Per de valabil a gar: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Gar de part. se va constit in conf cu HG 925/2006, art86, prin scrisoare de gar bancara F12, OP sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara, ori de o soc. de asig, care se prezinta in original.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa , aut contrva retine din gar. de part in conf cu art. 278 alin 1 din OUG 34/2006 suma de -respectiv 985 lei pt lotul 1, 1996 lei pt lotul 2, 997 lei pentru lotul 3.Cont RO03TREZ7005005XXX004475 Gar de buna ex este de 5% din val contr fara TVA, conform prevederilor contractului. Garantia de buna executie se constituiein conf cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari, document care devine anexa la contract.Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau de o banca din strainatatecare are corespondent o banca din Rom.Restituire gar de buna exec se va face conf. HG 925/2006 cu mod si compl ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii in baza legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea in conf. cu art. 180 din OUG 34/2006 -F1; Decl. priv neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-F1A;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-F1B; Decl. privind neincadrarea in prevederile art 69 alin 1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista personalului de conducere din cadrul MDRT, care detine functii de decizie se poate consulta prin accesarea site-ului www.mdrt.ro, sectiunea Ministerul-Conducere (Eduard Hellvig-Ministru, Mihai Calota -Director General, Directia Generala Juridica, Alina Dinca, -Director General, Directia Generala Economica si Administrativ, Bogdan Raileanu, Director General, Directia Generala Achizitii Publice, Anca Ileana Ginavar- Director, Directia Generala Dezvoltare Teritoriala-F1C;Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale (din care sa reiasa ca nu are datorii scadente)care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget ( din care sa reiasa ca nu are datorii scadente)care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certioficatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul "; Declaratie privind calitatea de participant la procedura -F; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel multde zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul ". Din cer/tificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constzatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica , depunerea documentului in original sau copie legalizata. Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din sara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea auorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimiiani.Cerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimiiani trebuie sa fie de: minim 197.000 lei pentru lotul 1, minim 390.000 lei pentru lotul 2, minim 199.000 pentru lotul 3
Atentie! In cazul ofertelor individuale se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati (2009, 2010, 2011).In cazul ofertelor comune se va lua in calcul cifra medie de afaceri a membrilor asocierii prin cumul.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experiente similara pentru contracte al caror obiect a fost servicii de elaborare de reglementari tehnice sau activitati de cercetare/dezvoltare in domeniile locuire, arhitectura, urbanism, amenajarea teritoriului
Se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare/proiectare/elaborare(pentru fiecare lot in parte) de reglementari tehnice cu tematica in domeniul planificare teritoriala, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Lotul 1
Echipa de proiect va include cel putin cate un specialist din urmatoarele domenii: -urbanism-arhitectura-constructii-protectia mediului-stiinte juridiceExperienta acestora in domeniul propriu de expertiza va fi dovedita prin documente de certificare si demonstrare a calificarilor, competentelor, cunostintelor si a experientei detinute.Demonstrarea calificarilor, competentelor, experientei si cunostintelor se realizeaza prin copii ale diplomelor, atestatelor, certificatelor, copii ale proceselor verbale de predare-primire a lucrarilor/proiectelor, copii ale contractelor relevante de prestari servicii, copii ale contractelor de munca sau dupa caz, copii ale proiectelor care atesta calitatea de participant in acel proiect.Este obligatoriu ca cel putin un membru al echipei sa: -fi participat intr-un proiect avand o componenta pe stabilirea distantelor de siguranta fata de sit-urile industriale de tip Seveso
Lotul 2
Echipa de proiect va include cel putin cate un specialist din urm domenii: -urbanism/arhitectura-geogr-socio-stiinte juridice-stiinte economice/politice si administrative.Exp acestora in dom propriu de expertiza va fi dovedita prin documente de certificare si demonstrare a calif, competentelor, cunostintelor si a exp detinute.Demonstrarea calif, competentelor, exp si cunostintelor se realizeaza prin copii ale diplomelor, atestatelor, certificatelor, copii ale proceselor verbale de predare-primire a lucrarilor/proiectelor, copii ale contractelor relevante de prestari servicii, copii ale contractelor de munca sau dupa caz, copii ale proiectelor care atesta calitatea de participant in acel proiect.Este obligatoriu ca cel putin un membru al echipei sa fi participat intr-un proiect avand o componenta pe problematica parteneriatelor dintre localitati-sisteme urbane, zone metropolitane, asociatii de dezvoltare intercomunitara
Lotul 3Echipa de proiect va include cel putin cate un specialist din urm domenii: -urbanism/arhitectura-geogr-soc-stiinte juridice-stiinte ec/pol si adm.Exp acestora in dom propriu de expertiza va fi dovedita prin doc de certif si demonstrare a calificarilor, competentelor, cunostintelor si a experientei detinute.Demonstrarea calificarilor, competentelor, experientei si cunostintelor se realizeaza prin copii ale diplomelor, atestatelor, certificatelor, copii ale proceselor verbale de predare-primire a lucrarilor/proiectelor, copii ale contractelor relevante de prestari servicii, copii ale contractelor de munca sau dupa caz, copii ale proiectelor care atesta calitatea de participant in acel proiect.Este obligatoriu ca cel putin un membru al echipei sa: -fi participat intr-un proiect avand o componenta pe problematica locuirii;
-fi publicat un articol pe problematica locuirii/calitatii vietii;
-aiba competente in cartografiere informatica
Ofertantii vor prezenta CV-urile pentru persoanele propuse pentru executia lucrarilor.In situatia in care unul dintre expertii cheie propusi sau coordonatorul proiectului nu indeplineste toate cerintele minime oferta se respinge.
Ofertantul va prezenta in copie certif pentru conformitate cu originalul documente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare-dezvoltare si inovare, respectiv acreditarea ca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national (in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare).
Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 09:30
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, sala de Consiliu, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modif si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru dep ofertelor, data precizata conf anuntului de part.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentant legal al ofertantului, copie act identitate.Neindepl oricarei cerinte din doc de atrib, constit motiv pentru resp ofertei ca inacceptabila, respectiv neconforma.In cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi op ec, departaj se va face prin reof prop financ in plic inchis depus la registratura MDRT).Pentru ca autorit contract sa asigure garant protejarii acelor inform pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofert va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.ASOC. Conform art. 44 din O.U.G. 34/2006 cu compl si modif. ulterioare: (1) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.(2) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Acord de asociere ? completarea unui formular (formularul 8 - ACORD DE ASOCIERE sectiunea FORMULARE) cu asociatii, cu informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre asociatii si specializarea acestora.Atentie! In cazul asocierii mai multor operatori economici, criteriile de calificare trebuie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte criterii de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala, trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de maxim 5 zile, din ziua urmatoare luarii la cunostinta a deciziei CNSC -ului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Apolodor nr. 17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer