Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de elaborare studii/analiza a nevoilor de informare a cetatenilor romani migranti in cadrul proiectului: " Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496.


Anunt de participare numarul 148544/17.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2 sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: Arabela PISCOCIU, Tel. +40 213192584, Email: [email protected], Fax: +40 213192584, Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de elaborare studii/analiza a nevoilor de informare a cetatenilor romani migranti in cadrul proiectului: " Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Romania-Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare a unui studiu ce va avea in vedere analizarea si cercetarea domeniului fortei de munca si a fenomenului migratiei, identificarea nevoilor de informare si a informatiile necesare cetatenilor romani migranti, din 8 state membre UE (Spania, Italia, Marea Britanie, Germania, Franta, Republica Elena, Irlanda, Cipru), prin elaborarea unui studiu.Serviciile includ si instruirea si informarea personalului din institutii ce sunt implicate sau au atributii legale in domeniul de referinta sau care poate fi implicat in gestionarea fenomenului migratiei, respectiv 100 persoane.Serviciile presupun si organizarea unui seminar national care va reuni reprezentantii tuturor institutiilor si organizatiilor potential furnizoare de informatii despre cetatenii romani migranti.Rezultatele contractului se vor materializa in stringerea, centralizarea si sintetizarea informatiilor necesare realizarii unei baze de date ce va servi, prin intermediul unei retele de puncte de informare de tipul ?infokiosk? cu ecrane de tip ?info- touch?, in cele 8 state membre UE, la informarea rapida a cetatenilor romani migranti.
Detalii suplimentare sunt mentionate in Caietul de sarcini din Sectiunea II a prezentei documentatii. In caz de discrepante intre prevederile prezentei si cele din caietul de sarcini, vor prevala prevederile din caietul de sarcini.
Contractul va fi incheiat intre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si ofertantulcaruia ii vaatribuit contractul, in conformitate cu prevederile prezentei documentatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
22458000-5-Imprimate la comanda (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
80522000-9-Seminarii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va include realizarea studiului/analizei nevoilor de informare a cetatenilor romani migranti, ce va fi multiplicat in 200 exemplare si va fi distribuit institutiilor membre ale retelei de comunicatori si tuturor factorilor interesati, promovandu-se astfel comunicarea si schimbul de experienta intre institutii, ONG-uri, patronate, ambasade, mass-media, asociatii ale migrantilor.
In sarcina operatorului economic care va fi contractat in vederea elaborarii studiului privind nevoile de informare a cetatenilor romani migranti va intra si instruirea unei retele de 92 comunicatori, a 8 membri ai echipei de implementare din partea MMFPSPV, precum si organizarea unui seminar national pentru institutiile si organizatiile potential furnizoare de informatii despre cetatenii romani migranti.Detalii suplimentare sunt mentionate in Caietul de sarcini din Sectiunea II a prezentei documentatii.In caz de discrepante intre prevederile prezentei si cele din caietul de sarcini, vor prevala prevederile din caietul de sarcini
Valoarea estimata a contractului este de 773.630lei, defalcata astfel:
- Servicii de realizare studiu: 550.000 lei
- Servicii organizare seminar national: 50.000 lei- Servicii instruire personal: 150.000 lei- Servicii editare, machetare si tiparire: 23.630 lei
Valoarea estimata fara TVA: 773, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare astfel;a)cuantumul garantiei de participare15.472 lei;b)perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;c)formele de constituire acceptate: instrument de garantare irevocabil emis de o banca sau o societate de asigurariModel scrisoare de garan?ie bancara de participareFormularul 1 din Sec?.III a documentatiei-virament: contul RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la ATCPMB titularMMFPSPV, CF4266669.Garantiile de participare depuse in valuta: cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si cele pentru care garantia de participare se constituie in alt mod decat cel prevazut in prezenta documentatie vor fi response. Dovada constituirii garantiei de particip.: prin instrument de garantare: se depun originalul acestui instrument si documentele pentru incadrarea in categ.IMM-prin virament bancar: se depune ordinul de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel tarziu la termenul de deschid. ofertelor si depusa in plic separate. Garantia de particip. constituita prin virament bancar se restituie ofertantilor in contul indicat in cererea de eliberare a garantiei.NOTA Daca ofertantul se incadreaza in categ.IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de particip. si va depune Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM Neprezentarea garantiei de participare si a declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in IMM conduce la respingerea ofertei.Ambele documente vor fi depuse in plic separat anexat ofertei. Daca ofertantul este o asociere reducerea garantiei de particip. se aplica numai daca fiecare asociat se incadreaza in categ.IMM Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: a) Garantia de buna executie a contractului va fi 10% din valoarea fara TVA a contractului si seva constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin 1-3 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de max. 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Modelul Scrisorii de garantie bancara de buna executie este precizat in Formularul nr. 2 din Sectiunea nr. III si va deveni anexa a contractului.b) Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data indeplinirii tuturor obligatiilor asumate de catre acesta.In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de executie in cuantum de 50% fata de suma sus-mentionata. Operatorul economic trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prin prezentarea in original, a unei declaratii elaborate conform modelului prezentat in anexa nr.1la Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, FSE 85 %, Contributie proprie 15% ? Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Neincadrarea in dispozitiile art. 180
Prezentarea Declaratiei de eligibilitate completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr. 3 Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formular nr. 3 - Sectiunea IIICerinta 2:
Neincadrarea in dispozitiile art.181
Prezentarea Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura conform art. 181 din OUG 34/2006, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr. 4
Pentru demonstrarea cerintei se vor prezenta:
- Certificat de atestare fiscala privind plataobligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Declaratia va fi prezentatasi de tertul sustinator, daca este cazul, cu referire exclusiv la lit. a), c)1 si d) ale formularului.In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi declarata inacceptabila.
Se va prezenta Formular nr. 4 - Sectiunea III
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.
Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile.
Cerinta 3:
Neincadrarea in prevederile art. 691
Declaratie privind conflictul de interese completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular nr. 5, in original.Declaratia va fi prezentata atat de subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele cu functii decizionale:
Alexandra Patricia BRAICA ? Secretar de Stat, Romulus Radu Corneliu DUMITRIU ? Director General Economic,
Eduard CORJESCU - Director Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios,
Arabela PISCOCIU ? Manager de proiect, Cornelia BIRLA - Responsabil Achizitii
Cerinta 4:
Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta.
Se va prezenta Formular nr. 6 - Sectiunea III
Cerinta 5:
Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de atribuire.Se va prezenta Formular nr. 7 - Sectiunea III
Cerinta 6:
Prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular nr. 9
Se va prezenta Formular nr. 9 - Sectiunea III
Cerinta 7:
Acord de asociere, daca este cazul, completat si semnat.
Se va prezenta Formular nr. 10 - Sectiunea III
A. Aspecte general aplicabile
a) In cazul in care prin prezenta documentatie se solicita dovedirea indeplinirii unei cerinte departicipare, calificare, dovedirea indeplinirii acelei cerinte va fi obligatorie pentru toti ofertantii sau operatorii economici pentru care in oferta este mentionata o calitate care implica dovedirea indeplinirii cerintei respective (ofertant si/sau, dupa caz, ofertanti asociati sau terti sustinatori), indiferent daca sunt sau nu inregistrati in Romania. Documentele prezentate pentru indeplinirea cerintei respective sunt descrise in cele ce urmeaza.
b) Toate documentele emise de o autoritate a statului, institutie publica, instanta sau altelesimilare, precum si documentele emise sau incheiate cu terti (contracte, recomandari, documente de receptie, certificate, scrisori, polite etc.), care nu sunt emise cu scopul expres de a fi folosite in cadrul prezentei proceduri, pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, mentiunea fiind semnata de persoana imputernicita sa semneze oferta si stampilate cu stampila ofertantului, cu exceptia situatiilor in care prezenta documentatie de atribuire prevede sau autoritatea contractanta accepta in mod explicit o alta forma de prezentare.In situatia in care sunt prezentate copii conform cu originalul, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului sa prezinte originalul pentru comparatie si poate face copii ale acestor originale. Daca ofertantul nu prezinta respectivele documente in original sau copie legalizata, in termenul mentionat de autoritatea contractanta, se aplica prevederile clauzede la litera f);
c) Prin documente in original se inteleg documente scrise sau semnate olograf;
d) Toate documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Exceptie fac documentele emise de autoritati ale statului sau inregistrate la acestea si pentru care nu exista o perioada de valabilitate mentionata explict (cum ar fi certificate de inregistrare, statut, buget, bilant, cont de profit si pierdere etc.), caz in care trebuie prezentata ultima forma disponibila a acestora;
e) Formularele solicitate si pentru care sunt prevazute modele in Sectiunea III a prezenteidocumentatii trebuie depuse in original, respectand intocmai modelul prevazut, semnate de persoana care este imputernicita sa angajeze entitatea semnatara, cu exceptia cazului cand se prevede in mod explicit altfel in prezenta documentatie de atribuire;
f) Comunicarile dintre autoritatea contractanta si ofertantii sau operatorii economici participantila prezenta procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor face cu respectarea termenelor mentionate in prezenta documentatie sau solicitate in mod rezonabil de autoritatea contractanta. Nerespectarea de catre ofertanti sau operatorii economici participanti la procedura a temenelor impuse de autoritatea contractanta pentru a raspunde la solicitari de clarificare, sau altele asemenea, va atrage respingerea ofertei, eliminarea ofertantului sau a operatorului economic de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau alte sanctiuni administrative sau financiare prevazute de legislatia in vigoare. Termenele in care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor ofertantilor sau operatorilor economici sunt cele prevazute de legislatia in vigoare sau mentionate in prezenta documentatie;
g) Toate comunicarile prevazute in prezenta documentatie trebuie sa fie semnate si, daca estecazul, stampilate, astfel incat sa angajeze raspunderea entitatii emitente.
B. Aspecte specifice aplicabile pentru ofertanti si operatori economici care nu suntinregistrati in Romania
a) In cazul ofertantilor care nu sunt inregistrati in Romania sau a operatorilor economici care nusunt inregistrati in Romania si care participa la o oferta depusa in comun cu alti operatori economici, sau in cazul in care este solicitata dovedirea indeplinirii unei cerinte de catre un subcontractant sau tert a carui sustinere este precizata in oferta, dar care nu este inregistrat in Romania, dovada indeplinirii cerintelor de mai jos se poate face prin prezentarea unor documente constatatoare echivalente emise de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente sau a unei declara?ii sub juramant sau, in absenta acesteia, a unei declaratii solemne a partii interesate, data in fata unei autoritati judiciare sau administrative, a unui notar sau a unui organism profesional calificat din tara de origine sau provenienta.
b) Documentele prezentate conform prevederilor clauzei de mai sus trebuie sa fie date de opersoana care poate angaja raspunderea ofertantului sau a operatorului economic mentionat in acestea si se va face dovada acestei calitati.
c) Din documentele prezentate trebuie sa reiasa fara echivoc ca sunt indeplinite cerintelesolicitate. Responsabilitatea redactarii documentelor prezentate, astfel incat acestea sa fie acceptate de catre autoritatea contractanta, revine operatorului economic interesat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu accepta documente care nu cuprind toate informatiile solicitate, care contin ambiguitati sau care nu fac dovada indeplinirii cerintelor.
d) Documentele respective vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?Conform cu originalul?. Prevederile referitoare la limba de redactare a ofertei se aplica in totalitate.
CONDITII DE PARTICIPARE
Cerintele mentionate in continuare in subsectiunea III sunt aplicabile in cazul tuturor ofertantilor care participa la o oferta depusa in comun cu alti operatori economici. Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit
Certificatul se va prezenta in original saucopie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in limba romana).
NOTA! Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele de calificare privind capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale in cazul unei asocieri, se vor prezenta de catre toti membrii asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: a) Media cifrei de afaceri globale aofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 1.547.260 lei.?i
b) Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Prezentarea Formularului nr. 11 - Fisa de informatii generale, completat si semnat.In cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta ?i alte documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul persoanelor juridice straine, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia financiara aferenta: Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON ; 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON ; 2012 pentru Euro: 4, 4560 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind principale servicii prestate in ultimii 3 ani:
Se va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantula prestat servicii de realizare studii/ cercetari sociologice/ demografice/ migratie/dinamica forta de munca la nivelul unui contract maxim3 contracte a carui/carorvaloare/valori cumulate, fara TVA, a/au fost de min. 550.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa confirme: serviciile livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Personal de specialitate:
Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru o echipa de proiect pentru implementarea contractului care face obiectul acestei proceduri si ca persoanele nominalizate in cadrul acestei echipe au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza
Experti cheie:
A. 8 (opt) experti in domeniul migratiei fortei de munca
Calificari si abilitati
? Absolvent studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta la o universitate acreditata
Experienta profesionala relevanta
? Experienta generala de minim 5 ani? Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul migratiei fortei de muncaB. 4 (patru) experti sociologi
Calificari si abilitati
? Absolvent studii superioare in domeniul sociologie sau similarabsolvite cu diploma de licenta sau echivalenta la o universitate acreditata
Experienta profesionala relevanta
? Experienta generala de minim 5 ani? Experienta minim 3 ani in domeniul elaborarii de metodologii de cercetare sau analizarii/prelucrarii datelor sociologiceC.1 (unu) expert sociolog coordonatorCalificari si abilitati
? Absolvent studii superioare in domeniul sociologie sau similar absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta la o universitate acreditata
Experienta profesionala relevanta
? Experienta generala de minim 5 ani? Experienta intr-un contract/proiect de elaborare studii in domeniul migratiei fortei de muncaD. 2 (doi) experti formatori
D.1 ? expert formator in domeniul comunicariiCalificari si abilitati
? Absolvent studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta la o universitate acreditata
? Certificare ANC sau echivalenta ca formator
Experienta profesionala relevanta
? Experienta generala de minim 5 ani? Experienta de 3 ani in formare in domeniul comunicariiD.2.?expert formator in domeniul dinamicii/migra?iei for?ei de munca
Calificari si abilitati
? Absolvent studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta la o universitate acreditata
? Certificare ANC sau echivalenta ca formatorExperienta profesionala relevanta
? Experienta generala de minim 5 ani
? Experienta de 3 ani in domeniul dinamicii/migra?iei for?ei de muncaExperti non-cheie:
In vederea indeplinirii la cele mai inalte standarde a obligatiilor contractuale, operatorii economici ofertanti pot implica oricati experti non-cheie considera necesar.
Certificare ISO 9001/2008 sau echivalent, valida la data limita de depunere ofertelorIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru serviciile asumate in cadrul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 12 ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, completata si semnata.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtineriiunei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul in care oferta este depusa de un consortiu/asociere, se va prezenta lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consortiului / asocierii desemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al consortiului / asocierii, inclusiv liderul.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile documentelor respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul BNR mediu anual din: 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON ; 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON, 2012 pentru Euro 4, 4560Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Pentru anul in curs transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare la prezenta procedura.Completare Formular nr. 19 - Lista cu personalul de specialitate propus pentru executarea contractuluiOfertantul va depune: a.CV-ul (Formular nr. 20)b.copii conforme cu originalul dupa diplomele/certificarile/atestarile relevante in raport cu cerintele din prezenta documentatiec.documente relevante din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de experienta profesioanala solicitate prin prezenta documentatied.pentru expertii care nu sunt angajati ai ofertantului, declaratie de disponibilitate (Formularul nr. 21 - Declaratie de disponibilitate), in original, datata si semnata de titularulPrezentare Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent in original /copie legalizata / copie comform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2014 12:00
Locul: Bucuresti, Sector 1, Bd. Gh. Magheru nr.7, sala de conferinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.3.1) Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egaleDaca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret.VI.3.2) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Autoritatea contractanta si/sau comisia de evaluare are dreptul de a solicita completari/clarificari cu privire la ofertele si documentele depuse, in conditiile legii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 , alin.(1), lit.a din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Legislatia Muncii, Contencios
Adresa postala: Str. Dem.I Dobrescu, nr.2-4, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel. +40 213134286, Fax: +40 212302358, Adresa internet (URL): www.muncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer