Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertizare, inginerie si proiectare necesare reabilitarii circuitelor IP-IT


Anunt de participare (utilitati) numarul 133250/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Lucrari, Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-499, In atentia: Ec. Cojocaru Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de expertizare, inginerie si proiectare necesare reabilitarii circuitelor IP-IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului si prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de "Servicii de expertizare, inginerie si proiectare necesare reabilitarii circuitelor IP-IT, a
recipientilor sub presiune, precum si a elementelor sub presiune ale cazanului nr.4 ramase
neinlocuite? cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 304.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 27.000 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la datalimita de depunere a ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In situatia constituirii garantiei prin instrument de garantare ofertantul are obligatia de a solicita bancii sau societatii de asigurari emitente, inserarea in mod expres pe linga situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si situatia prevazuta la art. 278¹ din OUG 34/2006. (model in Sectiunea Formulare).Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 278¹ este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Garantia de participare se restituie, participantilor la procedura, conform H.G. nr. 925/2006, art.88. Garantiea de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui prinvirament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii alocate in anul2012, 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ( se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala si de fiecare asociat in cazul unei asocieri)
Completare si semnare Formular nr. 1-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 ( se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala si de fiecare asociat in cazul unei asocieri)
Completare si semnare Formular nr. 2-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (inclusiv pentru tertul sustinator si de fiecare asociat in cazul unei asocieri)
Completare si semnare Formular nr. 3 ( in limba romana sau traducere autorizata)Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu
-Director Termocentrala ? Ing. Pisc Ion
-Director Economic ? Ec. Scurtu Maria
-Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion
-Director E.M.Rovinari ? Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe
-Director Investitii ? Ing. Tudorescu Vasile
-Director Management Resurse Umane ? Jr. Olaru Sorin
si comisia de evaluare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Completare si semnare Formular nr. 4- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata)
5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Certificate constatatoare (copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.
Se vor prezenta ca documente edificatoare :
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat, in copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata ;b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.(copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata)sau: c) Declaratie pe propria raspundere, pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Note :
1.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana
2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Persoanele juridiceromane vor prezenta:
1.Certificatul constatator in original, copie legalizata sau copie?conform cu originalul ? valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul National Registrului Comertului sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
2.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Persoanele juridice/fizice straine vor prezentadocumente care dovedescforma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Autorizatii ISCIR pentru:
- Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic la Cazane de abur avand Qmax =1035 t/h, pmax =192 bar, Tmax =570 0 C
- Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic la Recipiente metalice stabilite sub presiune avand -30 0 C < Tmax < 570 0 C, pmax =196 bar, Vmax =1000 m 3
- Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic la Conducte metalice pentru abur si apa fierbinte avand Tmax < 570 0 C
azane de abur avand Qmax=1035 t/h, pmax=192 bar, Tmax=570 0 CDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata
Nota :1) - In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul daca este cazul- detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia.2) Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa tranferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 - Informatii generale -cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani sa fie de minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.6- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani trebuie sa cuprinda minim un contract similar de valoare minima 1.500.000 lei, sau cel mult a 3 (trei) contracte de servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim 1.500.000 lei si Formular nr. 7- Recomandare - pentru serviciile mentionate in lista din formularul nr. 6, intocmita de beneficiarul / clientul serviciului respectiv
2. Informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului.Formular nr. 9 Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru prestarea serviciului, are disponibil, minim, urmatorul personal tehnic de specialitate:
1 COORDONATOR DE PROIECT-studii superioare, experienta in proiectare de minim 5 ani si participarea la minim 1 proiect de complexitate asemanatoare;
-4 Specialisti in conducte IP-IT-Studii superioare in domeniul tehnic; experienta similara in cel putin 1 proiect, din care doi specialistiatestati ISCIR.- 2 specialisti in echipamente sub presiune si conducte aferente turbinelor - Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic-experienta similara in cel putin 1 proiect
-1 specialist in proiectare elemente sub presiune Cazan = 1000 t/h - Studii superioare in domeniul tehnic, experienta similara in cel putin 1 proiect.
3. Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiileFormular nr.8 - Prezentarea listei cu dotarile tehnice si cu echipamentele de care dispune ofertantul pentru prestarea serviciului.
4. Formular nr. 12 G Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora
5. Informatii privind asociatii - Formular AA - ?Acord de asociere?
CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
CertificareaSistemului de management de mediuin conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:00
Locul: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Toate documentele de calificare din FDA trebuie sa fie prezentate, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie situatia prevazuta la art. 11, alin. 4, cu respectarea alin.5, HG 925/2006. Nu se admit completari cu documente dupa data limita de depunere a ofertei. Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse.2. Ofertantul/candidatul poate demonstra situatia ec.-fin. ori cap. tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert, in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006. Angajamentul trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul va face parte integranta din contractul de achizitie publica.3. In conf. cu Art 189 alin (1) din OUG 34/2006, achizitorul are dreptul de a verifica/controla-direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul este stabilit, si cu conditia acordului acestei autoritati-capacitatile ofertantului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.4. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau cap. tehnico-profesionala vor prezenta obligatoriu decalaratiile de neincadrare in sit. prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 in vigoare.5. Ofertantul va putea sa efectueze o vizita in teren pentru vizualizarea amplasamentului echipamentelor care fac obiectul serviciului de proiectare, in urma unei cereri scrise adresata achizitorului.6.Ofertantii care sunt IMM-uri beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile solicitate, conf Legii 346/2004, art.16, alin. 27.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, prezinta acelasi pret, se va solicita reofertarea propunerilor fin., pana la departajare, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CE Rovinari SA
Adresa postala: str. Energeticianului , nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer