Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de formare profesionala SPEE Iernut


Anunt de participare (utilitati) numarul 144382/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Iustin Taran, Tel. +40 269201020, Email: [email protected], Fax: +40 269846901, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNGN ROMGAZ SA- SPEE IERNUT
Adresa postala: STR.ENERGETICII NR.1, Localitatea: IERNUT, Cod postal: 545100, Romania, Tel. +40 265471333, In atentia: serviciu achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SNGN ROMGAZ SA- SPEE IERNUT
Adresa postala: STR.ENERGETICII NR.1, Localitatea: IERNUT, Cod postal: 545100, Romania, Tel. +40 265471333, In atentia: serviciu achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNGN ROMGAZ SA- SPEE IERNUT
Adresa postala: STR.ENERGETICII NR.1, Localitatea: IERNUT, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel. +40 265471333, In atentia: serviciu achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de formare profesionala SPEE Iernut
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Lotul 2, 3, 8 si 9 la sediul SPEE Iernut
Lotul 1, 4, 5, 6, 7, 10, 11 si 12 la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- LOT nr.1 ?Formare profesionalain vederea autorizarii ca FOCHISTI(clasa A, gr.III)-4 persoane- LOT nr.2-Formare profesionala in vederea autorizarii ca LABORANTI OPERATORI CENTRALETERMICE- 9 persoane- LOT nr.3-Formare profesionala in vederea autorizarii ca MACARAGII grupa E(masinist pod rulant)-53persoane
- LOT nr.4-Formare profesionala in vederea autorizarii ca LIFTIERI-11 persoane
- LOT nr.5-Formare profesionala in vederea autorizarii ca RESPONSABIL CU SUPRAVEGHEREA LUCRARILOR LA INSTALATII SUB PRESIUNE( RSL IP)-6 persoane
-LOT nr.6-Formare profesionala in vederea autorizarii ca RESPONSABIL CU SUPRAVEGHEREA LUCRARILOR LA INSTALATII de RIDICAT( RSL IR)-4 persoane
-LOT nr.7- Formare profesionala in vederea autorizarii ca responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor
1 persoana
-LOT nr.8-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru FOCHISTI(clasa A, gr.III)-83 persoane
-LOT nr.9-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru LABORANTI OPERATORI CENTRALETERMICE- 20 persoane-LOT nr.10-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru MACARAGII grupa A si C- 8 persoane
-LOT nr.11-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru STIVUITORISTI ? 2 PERSOANE
-LOT nr.12-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru LIFTIERI-12 persoane- conform Caietelor de sarcini anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- LOT nr.1 ?Formare profesionalain vederea autorizarii ca FOCHISTI(clasa A, gr.III)-4 persoane- LOT nr.2-Formare profesionala in vederea autorizarii ca LABORANTI OPERATORI CENTRALETERMICE- 9 persoane- LOT nr.3-Formare profesionala in vederea autorizarii ca MACARAGII grupa E(masinist pod rulant)-53persoane
- LOT nr.4-Formare profesionala in vederea autorizarii ca LIFTIERI-11 persoane
- LOT nr.5-Formare profesionala in vederea autorizarii ca RESPONSABIL CU SUPRAVEGHEREA LUCRARILOR LA INSTALATII SUB PRESIUNE( RSL IP)-6 persoane
-LOT nr.6-Formare profesionala in vederea autorizarii ca RESPONSABIL CU SUPRAVEGHEREA LUCRARILOR LA INSTALATII de RIDICAT( RSL IR)-4 persoane
-LOT nr.7- Formare profesionala in vederea autorizarii ca responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor
1 persoana
-LOT nr.8-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru FOCHISTI(clasa A, gr.III)-83 persoane
-LOT nr.9-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru LABORANTI OPERATORI CENTRALETERMICE- 20 persoane-LOT nr.10-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru MACARAGII grupa A si C- 8 persoane
-LOT nr.11-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru STIVUITORISTI ? 2 PERSOANE
-LOT nr.12-Prelungirea valabilitatii autorizatiei pentru LIFTIERI-12 persoane- conform Caietelor de sarcini anexate
Valoarea estimata fara TVA: 148, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este : LOT 1 =80lei, LOT2= 180lei, LOT3=1200lei, LOT4=200lei, LOT5=100lei, LOT6=70lei, LOT7=15lei, LOT8=660lei, LOT9=160lei, LOT10=60, LOT11=15lei, LOT12=90lei .Pentru GP depusa in eurodata pt. stabilirea echivalentei lei/euro= 5 zile inainte de data limita de depunere oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile calendaristice de la data limita pentru primirea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006, republicata): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante )sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.prin virament de plata in contul RO 82BTRL RON CRT 0205595501 deschis la BT Agentia Iernut. In acest caz ordinul de plata sau fila CEC trebuie sa fie confirmate de banca emitentaDepunerea la caseria unitatii a sumei in numerar .Documentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
Completare Formular nr.7 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) c1) , d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta dovada lipsei datoriilor in luna anterioara datei deschiderii ofertelor.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) Se prezinta dovada lipsei datoriilor in luna anterioara datei deschiderii ofertelor.
Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta
Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract ?Formular 10
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr.8din sectiunea III - ?Formulare?.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.9 din sectiunea III - ?Formulare?.Persoane cu functii de decizie din cadrulSNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing.Corin Emil Cindrea ; - Director SPEE Iernut: ing. Calian Dorel;
- Director Adj.Tehnic SPEE Iernut : ing.David Stefan; -Director adj. Economic SPEE Iernut : ec. VlassaRamona; Director adj. Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail.Membrii comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte ; membrii: Balea Cristina, Catana Zamfir, Maghiaru Dorin , Gheborean Dana . Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator
Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare
?Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Persoana juridica, furnizor de formare profesionala sa fie avizat ISCIR, conform Ordinului Inspectorului se stat sef nr.165/2011 pentru aprobarea, ,Metodologiei privind atestarea personalului tehnic de specialitate in domeniul ISCIR?
Modalitatea de indeplinire
Se depun documente care atesta cerintele solicitate
Certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se depun documente care atesta cerintele solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2013 12:00
Locul: SPEE Iernut, str.Energeticii, nr.1, Iernut, jud.mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din partea autoritatii contractante si persoanele imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).1. Daca ofertantul alege sa uzeze de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG 925/2006, atunci va prezenta toate documentele in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante (art. 11, alin. (5) din HG 925/2006) .3. Pentru verificarea ofertelor cu pret aparent neobisnuit de scazut, ofertantii vor depune, la sediul autoritatii contractante, in termen de 48 de ore de la finalizarea licitatiei documente referitoare la fundamentarea pretului..4. Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, li se vor solicita , pentru departajare, noi propuneri financiare in plic inchis.Ofertantii au obligatia de a respecta data si ora limita de depunere a noii propuneri financiare, notificata in solicitarea autoritatii contractante. Ofertele depuse dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conformitate cu art.33 al.(3) lit a din HG 925/2006 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA-SPEE IernutBiroul JURIDIC
Adresa postala: str. Energeticii, nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Tel. +40 265471333, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer