Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente sectorului de drum al Variantei ocolitoare Sibiu


Anunt de participare numarul 105371/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente sectorului de drum al Variantei ocolitoare Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Raza DRDP - SDN Sibiu - Varianta Ocolitoare Sibiu
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente sectorului de drum al Variantei ocolitoare Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente sectorului de drum al Variantei ocolitoare Sibiu
Valoarea estimata fara TVA: 3, 933, 827.92RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 55.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii ofertelor;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelorobs-ofertele depuse de op ec. care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local sau de cel de stat cat si prezentarea certificatelor intr-o alta forma decat cea solicitata duce la respingerea ofertelor;6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;7.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil;2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;2.Se vor prezenta informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani;2.Fisa experienta similara (in ultimii 3 ani);3.Decl. priv. echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Info. priv. protectia muncii;5.Info. privind personalul;6.Informatii privind subcont/asociatii.Operatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor prez princip prest, val aferente, perioad de prest cat si benef;2.Ofert va prez un contr incheiat si finalizat care sa aiba ca obiect prest unor serv similare de deszap pe drumurile nationale, a carui val sa fie egala sau mai mare de 3.000.000 lei.Contr va fi insotit de recomandari din partea benefic;3.a) Decl priv totalit auto, utilaj si echipam, pe care le propune ofert ptr indepl serv supuse achiz, conf cerintelor caiet de sarcini (decl va cuprinde toate auto, utilaj si echipam propuse).Aceasta decl va cuprinde urmat preciz: marca si tipul fiecarui auto, utilaj si echipam;nr de inmatric(la auto) sau indicativul(lautilaje);anul de fabricatie;titlu de detinere;caract tehnice ale auto, utilaj si echipam(putere motor, nr de axe motoare, capacitatea de incarcare, nr de locuri, sarcina utila, etc.)solicitate in caiet de sarcini.Se vor atasa: copiile cartilor de identitate si certif de inmatric(pentru toate auto, utilaj si echipam proprii sau inchiriate);copii dupa contr de inchiriere a auto, utilaj si echipam(in cazul in care nu sunt proprietatea prest);copii dupa licentele de transport;dovada achitarii rovinietei-copie dupa factura(valabila la data semnarii contr).b)Prest va prezenta o decl, ca in cazul atrib contr de achiz nr de auto, utilaj si echipam ofertat ramane neschimbat pe perioada de derulare a contr.c) Prest va prezenta o decl, ca in cazul atrib contr de achiz poate inlocui in max 2 ore de la sesizarea benef orice auto, utilaj sau echivalent defect, cu un altul cu aceleasi caract;d) Decl priv dotarea cu auto, utilaj si echipam, pe care le propune ofert ptr indeplinirea serv supuse achiz in parte care va cuprinde in mod obligatoriu nr de inmatric(la auto) sau indicativul (la utilaje);e) Ofert trebuie sa prez o asigurare service ptr auto(ateliere proprii sau contr de service cu alte ateliere).f) Ofert are obligatia sa prezinte un antecontr incheiat cu un furnizor de nisip pentru ca achiz sa poata verifica posibil livrarii materialului cantitativ si calitativconf cerintelor caiet de sarcini.Ofert va prez o decl care va contine amplasamentul carierelor de nisip prin preciz obligatorie a DN sau DJ, poz km si localitatea cea mai apropiata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 12:00
Locul: DRDP Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 13, bloc. C2, sc. 1, camera 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor - cel mult 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-413741, Email:  [email protected], Fax:  0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl. C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268547688, Email:  [email protected], Fax:  0268547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer