Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente DN 1 km 173+375-261+130


Anunt de participare numarul 105315/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Achizitii Publice, Tel. 028/547688, In atentia:  ing.Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  ing.Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  ing.Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente DN 1 km 173+375-261+130
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Raza DRDP-SDN Brasov-km 173
375-261+130
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente DN 1 km 173+375-261+130
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de inchiriere autovehicule, utilaje si echipamente pentru prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor nationale si a poleiului, achizitie nisip si transport material antiderapant aferente DN 1 km 173+375-261+130-conform anexelor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 6, 109, 222RON
II.2.2) Optiuni
Da
autorit. contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prev.art 122, lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 90.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii ofertelor;5.Certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor-Obs.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local cat si prezentarea certificatelor intr-o alta forma decat cea solicitata duce la respingerea ofertelor;6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;7.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil;2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.2.Se vor prezenta informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani;2. Fisa experienta similara (in ultimii 3 ani);3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind protectia muncii;5.Informatii privind personalul;6. Informatii privind subcontractanti /asociatii
Operatorul economic are obligatia dea declara subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor prez princip.prest, val aferente, perioad de prestare catsi benef.2.Ofert.va prezenta max.2 contracte incheiate si finalizate care sa aiba ca obiectprestarea unor serv.similare de deszap pe drumurile nationale, care insumate sa fie egale sau mai mari de 5.000.000 lei. Contractele vor fi insotde recomandari din partea benef;3.a)Decl privind totalit auto, utilaj.si echipam, pe care le propune ofert pentru indepl serv. supuse achiz, cfcerintelor caiet.sarcini(ac.decl.va cuprinde toate auto, utilajelor si echipam propuse)Aceasta decl. va cuprinde urmatoarele precizari: marca si tipul fiecarui auto, utilaj si echipam;nr.de inmatric(la auto)sau indicativ(lautilaje);an de fabric;titlu de detinere;caract.tehnice ale auto, utilajelor si echipam(putere motor, nr.de axe motoare, capacit.de incarcare, nr.de locuri, sarcina utilaetc)solicit.in caiet de sarcini;Se vor atasa: copiile cartilor de identitate si certif de inmatric(pentru toate auto, utilajelor si echipam.proprii sau inchiriate);copii dupa contract. de inchiriere a auto, utilajelor si echip(in cazul in care nu sunt proprietatea prest;copii dupa licentele de transport;dovada achit rovinietei -copie dupa factura.b)Prestat va prezenta o decl, ca in cazul atrib contract de ach, nr de auto, utilaje si echipam ofertat ramane neschimbat pe perioada de derulare a contract;c.Prestat.va prezenta o decl, ca in cazul atrib contr, poate inlocui in max 2 ore de la sesizarea benef.orice auto, utilaj sau echivalent defect, cu un altul cu ac. caractert;d)Decl.privind dotarea cu auto, utilaje si echipame, pe care le propune ofertantul pentru indepl serv.supuse achiz.in parte care va cuprinde in mod oblig nr.de inmatric(la auto)sau indicativul(la utilaje);e)Ofert.trebuie sa prezinte o asigurare service pentru auto(ateliere proprii sau contracte de service cu alte ateliere;f)Ofert.are oblig sa prezinte un antecontract incheiat cu un furnizor de nisip pentru ca achiz.sa poata verifica posibilit livrarii mater, cantitativ si calitativcf.cerintelor caietului de sarcini.Ofert.va prezenta o decl.care va contineamplasamentcariere nisip prin precizarea oblig a DN sau DJ, poz km si loc.cea mai aprop
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 11:00
Locul: DRDP Brasov, str. M. Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, cam.13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-319.51.83, Email:  [email protected], Fax:  021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov-Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 026/547688, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer