Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale titei 28" Constanta-Baraganu, 24" Calareti-Ploiesti (Pietrosani), 12 3/4" F1+F2 Calareti-Ploiesti, raportare


Anunt de participare (utilitati) numarul 125890/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala:  Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100559, Romania, Punct(e) de contact:  Dan Manolache, Tel. 0244/401360, Email:  [email protected], Fax:  0244/402304, Adresa internet (URL):  www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale titei 28" Constanta-Baraganu, 24" Calareti-Ploiesti (Pietrosani), 12 3/4" F1+F2 Calareti-Ploiesti, raportare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Conducte titei SC CONPET; puncte de lucru
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale titei 28" Constanta-Baraganu, 24" Calareti-Ploiesti (Pietrosani), 12 3/4" F1+F2 Calareti-Ploiesti, raportare. Nota: deoarece sectiunea Pietrosani-Ploiesti a conductei 24" Calareti-Ploiesti este neinspectabila, prestatorul va proiecta, executa, monta si demonta o gara de godevil provizorie (si legaturi conducte 12 3/4" F1+F2) in punctul Pietrosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76600000-9 - Servicii de inspectie a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale titei 28" Constanta-Baraganu, 24" Calareti-Ploiesti (Pietrosani), 12 3/4" F1+F2 Calareti-Ploiesti, raportare. Nota: deoarece sectiunea Pietrosani-Ploiesti a conductei 24" Calareti-Ploiesti este neinspectabila, prestatorul va proiecta, executa, monta si demonta o gara de godevil provizorie (si legaturi conducte 12 3/4" F1+F2) in punctul Pietrosani.
Valoarea estimata fara TVA: 620, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile prev. la art. 252 lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 52080 lei; echivalent 12400 EUR; garantie de buna executie 10% din val.fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180, 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat de stat si bugetele locale (pentru ofertantii straini, certificat fiscal al statului de rezidenta, in orig.si in traducere legalizate in romana). Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de inregistrare. Certificat constatator emis de ORC (pentru ofertantii straini, documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta). Documentele se prezinta in limba romana (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de 1.240.000 euro. Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate. Ofertantii straini prezinta bilanturile contabile sau extrase de bilant la 31.12.2009 si 31.12.2010, din care sa reiasa cifra de afaceri pt.perioada solicitata. Documentele se prezinta in limba romana (traducere legalizata).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani, a max. 3 contracte cu obiect asemanator (respectiv inspectie interioara de conducte transport hidrocarburi, in care s-a folosit aceeasi tehnica de inspectie ca cea propusa pt.prezenta lucrare), cu valoare cumulata de 600.000 euro; copiile contractelor si recomandari din partea beneficiarilor. Lista cuprinzand subcontractantii. Personal obligatoriu: sef de echipa, calificat operator godevil (nivelul 2); analist date (nivel 2), pentru analiza si raportare date; analist date (nivel 3) pentru revizuire Raport final. Certificate ISO 9001, 14001, 18001, sau echivalente. Documentele se prezinta in limba romana, in traducere legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii acte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA Ploiesti
Adresa postala:  Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100559, Romania, Tel. 0244/401360, Fax:  0244/516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer