Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii De Inspectie Tehnica, Revizie Si Reparatii In Postgarantie Pentru Echipamentele Din Statia De Turbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare


Anunt de participare (utilitati) numarul 134615/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 0259-436934, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii De Inspectie Tehnica, RevizieSi Reparatii In Postgarantie PentruEchipamentele Din Statia DeTurbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC. COMPANIA DE APAOradeaSA. Statia de Epurare Sos. Borsului km. 5
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii De Inspectie Tehnica, RevizieSi Reparatii In Postgarantie PentruEchipamentele Din Statia DeTurbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare, cuprinde toate reparatiile necesare pentru buna functionarea a statiei de turbosuflante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50511200-2 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de gaz (Rev.2)
45259100-8-Reparare si intretinere a statiilor de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul ?Servicii De Inspectie Tehnica, RevizieSi Reparatii In Postgarantie PentruEchipamentele Din Statia DeTurbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare, cuprinde toate reparatiile necesare pentru buna functionarea a statiei de turbosuflante. Lucrarile de service vor cuprinde :1. Inspectie tehnica periodica.2. Revizie I. (la 18 000 ore de functionare sau din 3 in 3 ani).3. Revizie II. (la 30 000 ore de functionare si pe baza verificarilor de trepidatii).4. Reparatii post-garantie.
Statia de Turbosuflantea) Revizie I( la 18000 ore de functionare sau din 3 in 3 ani )- verificarea sau inlocuirea in caz de nevoie a dispozitivului de filtrare si de atenuare a zgomotului.- demontarea suflantei- verificarea si curatirea difuzorului- verificarea geometriei difuzorului- verificarea si curatirea paletelor pe aspiratie- verificarea geometriei palelor pe a aspiratie- inlocuirea garniturilor de etansare- inlocuirea sau curatirea filtrului de ulei- montarea suflantei si a partilor componente- testarea functiilor de siguranta- testarea suflantei si a partilor electrice- probe in sarcina- recomandari pentru inlocuirea reperelor uzate
b) Revizie II (la 30.000ore de functionare si pe baza verificarilor de trepidatii )Se vor executa lucrarile de la Revizie I suplimentate cu: - demontarea reductorului- verificarea rotilor dintate, rulmentilor si etansarilor- inlocuirea rulmentilor- inlocuirea garniturilor de etansare- verificarea motoarelor electrice
Valoarea estimata fara TVA: 913, 486RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
va fi de 18.000 lei, sau echivalentul in euro calculat la un curs BNR cu 6 zile inaintea dpuneri ofertelor. Perioada de valabilitate-90 zile de la data limita de depunere a ofertei, trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (Formularul 7) Sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; Instrumentul de garantare emis in conditiile legii prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabiltate a ofertei fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 alin.(1) lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, (respectiv 4.693, 49lei). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului: ? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea HG. nr. 1045/2011 ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului, prezentata in original, ? Formular nr. 19 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea? Formulare; ? Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-(Formular 1); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -(Formular 2); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratia de participare cu oferta independenta (Formular 9); Declaratie neincadrare in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006(persoanele ce detin functie de decizie sunt: (Director General ing. Ovidiu Gavra, Director Economic ec. Aniko Kuntz, Director Tehnic ing. Gheorghe Popa, Director Comercial ing. Claudiu Pop si Sef Compartiment Achizitii ? Publice ing. Vivianne Sava)-(Formular 3). Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar obiectul prezentei achizitii.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.se va prezenta:
Cel putin unul sau maxim 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care ofertantul sa confirme ca a executat reparatii pentru echipamentele din statia deturbosuflante aflate in Statii de Epurarecu valoare cel putin de 305.000 lei.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul/operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Se solicita o declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor depune CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Ofertantii vor prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente valabile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 11:00
Locul: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (model propriu) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere, in forma autentificata, va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca fiecare dintre asociati se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004. Complectare la III.1.1.b.- In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Lider.Aut contr va elibera/restitui garantia de buna executie conf art.92 alin.(2)HG.925/2006. Autoritatea Contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea oricaror documente in original pentru confruntare. Completare la pct.IV.4.2 - In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice cu oferte clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma compararii preturilor reofertate, respectand criteriul de atribuire stabilit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
Adresa postala: Str. D. Zamfirescu nr.3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel. +40 0259436909, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): http: //www.apaoradea.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer