Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de interventii si reparatii la sonde


Anunt de participare (utilitati) numarul 85727/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PETROM S.A
Adresa postala: calea Dorobantilor, nr.239, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010567, Romania, Punct(e) de contact: ANCA NITA, Tel.0732740964, Email: [email protected], Fax: 0040 21 4060470, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Petrom SA -Divizia EPS
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, In atentia: Michael Graf, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Petrom SA -Divizia EPS
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, In atentia: Michael Graf, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Petrom SA -Divizia EPS
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, In atentia: Michael Graf, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de interventii si reparatii la sonde
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: campul petrolifer Videle
Judet Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor in domeniul interventiilor si reparatiilor la sonde
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
50531510-4-Servicii de demontare a macaralelor derrick (Rev.2)
76400000-7-Servicii de pozitionare a echipamentelor de foraj (Rev.2)
76430000-6-Servicii de forare de puturi si servicii de productie (Rev.2)
76530000-7-Servicii privind fundul gaurii de foraj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de servicii este de 128 000 de ore de servicii de interventii si reparatii la sonde
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este solicitata garantie de participare. Garantia de buna executie - 2.5% din valoarea contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in materie de achizitii publice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa furnizeze urmatoarele declaratii si documente:
Declaratie de ne-condamnare (conf.articolului 180 din OUG34/2006)
Declaratie privind integritarea profesionala (conf.articolului 181 din OUG 34/2006)
Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, a protectiei muncii si in domeniul protectie sanatatii si securitatii (conf.articolului 34 al.2 din OUG34/2006)
(Formularele sunt incluse in documentatia de atribuire Anexa [3])
copie certificat de inmatricularedaca este posibil indicand si domeniul de activitate
cazier judiciar al fiecareia dintre persoanele care dupa caz au calitatea de directori de companii, nu mai vechi de 3 luni de la data anuntului de participare, valabil la deschiderea candidaturilor
confirmare de la judecatorul delegat care a dispus inmatricularea/oficiul registrului comertului/autoritatea competenta sa dispuna inregistrarea atestand ca nu sunt initiate proceduri de insolventa sau proceduri similare, nu mai vechi de 3 luni de la data anuntului de participare, valabil la deschiderea candidaturilor
daca este disponibil un certificat emis de autoritatea competenta demonstrand capacitatea profesionala de indeplinire a serviciilor (de exemplu extras din registrul profesional), nu mai vechi de 3 luni de la data anuntului de participare, valabil la data deschiderii candidaturilor
Daca documentele sunt in alta limba decat engleza sunt insotite de o traducere certificata in engleza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul este neeligibil daca: Raportat la media celor trei ani financiari incheiati inainte de data participarii(2006, 2007 si2008)indicatorul gradului de indatorare este mai mare de 85%raportul capital active este mai mic de 12 %raportul capital mijloace fixe este mai mic de 100 %durata necesara achitarii tuturor datoriilor este mai lunga de 13 aniraportul cu privire la profitul brut este mai mic de 2%nu a avut o medie a cifrei de afaceri generala de cel putin 10000000 euro si o medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate acoperit de contract de cel putin 7000000 euro in anii 2006, 2007 si 2008nu poate dovedi (i) existenta asigurarilor sau (ii) ca asigurarile vor fi incheiate in caz de atribuire a contractuluiasigurare profesionala privind compensarea salariatilor si pentru raspunderea angajatorului de cel putin 500000 euroasigurare profesionala completa pentru raspundere fata de terte persoane de cel putin 5000000 euroasigurare generala a proprietatii pentru bunuri care sa acopere in totalitate valoarea materialelor si elementelor de transportul materialelor catre si dinspre sondeasigurare profesionala pentru distrugeri materialeasigurare profesionala pentru vatamare corporala cauzata de vehicule motorizate si de raspundere civila pentru daune proprietatii in suma de cel putin 1500000 euroCerintele minime sunt dovedite prin: declaratii privind: indicatorii financiari, media cifrei generale de afaceri si media cifrei de afaceri in domeniul acoperit de contract anii 2006, 2007 si 2008 si privind asigurarile mentionate mai sus (Anexa [4] din documentatie)Copii de pe bilanturile contabile sau declaratiile financiare auditate ale ultimilor trei ani fiscali (2006, 2007 si 2008)Confirmarea oficiala a unei societati de asigurari pentru asigurarile mentionate mai susDaca documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere certificata in engleza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un candidat va fi neeligibil daca: nu poate prezenta 2 scrisori de recomandare cu privire la executarea de servicii cu instalatia de interventie/reparatii sonde pe parcursul celor 3 ani anteriori (2006, 2007 si 2008), fiecare continand cel putin 4000 de ore/an de utilizare a instalatiilor interventie/reparatii la sonde si o valoare minima a contractului de 1000000 euronu detine cel putin 8 instalatii de interventie/reparatii sonde in folosinta avand sarcina la carlig de 200-600 kNnu angajeaza ca personal de baza un sef instalatie de interventie/reparatii sonde cu cel putin 7 ani de experienta profesionala internationala in domeniul serviciilor de interventie sau de reparatii la sonde si trei sefi ai formatiei de sondori sau sondori sefi, fiecare dintre acestia avand cel putin 5 ani de experienta profesionala internationala ca sefi formatie de sondori sau sondori domeniul serviciilor de interventie sau reparatii la sonde si un certificat IWCF valid sau un certificat adecvat de control la sondanu se conformeaza standardelor de sanatate, securitate, mediu (HSE) ale autoritatii contractanteCerintele minime sunt dovedite prin: Declaratii privind experienta relevanta, instalatiile de interventie/reparatii sonde, personalul de baza angajat si privind standardele HSE (anexa 5 a documentatiei)2 scrisori de recomandare emise/certificate de o autoritate publica sau de clienti privati privind prestarea serviciilor cerintele precizate mai susCV-uri pentru personalul de baza, semnate de respectivii sef de instalatie/sefi formatie sondori/sondori sefiUn candidat va fi neeligibil daca nu are propriul sistem de asigurare a calitatii ISO 9001:2000 certificat de o autoritate independenta sau un alt sistem echivalent de asigurare a calitatii sau nu detine propriul certificat SCC sau OHSAS emis de catre o autoritate independenta (sau un certificat echivalent cu acesta). Cerinta va fi dovedita prin furnizarea copiilor certificatului de asigurare calitatii ISO 9001:2000 sau ale certificatului SCC sau OHSAS sau a oricarui alt certificat echivalent cu acesteaIn cazul in care documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere certificata in engleza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S166-240594din29.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Criteriile de selectie sunt: autoritatea contractanta va transmite o invitatie pentru a depune oferta catre 5 candidati. Pentru a selecta 5 candidati dintre cei care indeplinesc criteriile de calificare, autoritatea contractanta va aplica urmatoarele criterii de selectie: experienta candidatilor in prestarea serviciilor cu instalatia de interventie/reparatii sonde (50%) si experienta personalului de baza - sef instalatie de interventie / reparatii sonde si sef formatie de sondori sau sondor sef (50%). Informatii detaliate sunt prevazute in documentatia de atribuire atasata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 1674, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform articolului 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PETROM SA -Divizia EPS
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 020337 , Romania , Email: [email protected] , Adresa internet (URL): www.petrom.comstr. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer