Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire, actualizare, avizare documentatii tehnice si de evaluare pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale S.A. ? DRDP Cluj, in conformitate cu prevederile HG nr. 834/1991, in vederea obtinerii


Anunt de participare numarul 124949/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  Str. DECEBAL NR 128, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  Str. DECEBAL NR 128, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  Str. DECEBAL NR 128, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DEPARTAMENTUL ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intocmire, actualizare, avizare documentatii tehnice si de evaluare pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale S.A. ? DRDP Cluj, in conformitate cu prevederile HG nr. 834/1991, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor si inscrierea acestora in cartile funciare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: DRDP Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire, actualizare, avizare documentatii tehnice si de evaluare pentru terenurile din patrimoniul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale S.A. ? DRDP Cluj, in conformitate cu prevederile HG nr. 834/1991, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor si inscrierea acestora in cartile funciare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
66 imobile
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al Garantiei de participare este 4.000 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA ; IMM-urile beneficiaza de 50% reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de Finantare : Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Acorduri de asociere; Angajament ferm (daca este cazul); Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006 modificata.; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;Acorduri de subcontractare ;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de inmatriculare; ORC; Caziere fiscale; Asigurare pentru risc profesional de minim 10.000 euro conform statutului de expert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii; Bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate la organele competente ; Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile; Angajament ferm, incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.186/OUG34;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri este de :800.000 lei.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani;Experienta similara; Recomandare (Document constatator) din partea altor beneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare.; Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul; Personal autorizat ANCPI/OCPI cel putin categoria B si C-atestat; Evaluator de terenuri ANEVAR; Certificat ISO 9001 / 2008; (echivalent)Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2004 sau sistemul comunitar de management ecologic si audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Certificat ISO 18001/2007, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile;Declaratie pe propria raspundere ca vor fi respectate cerintele Standardului SA8000 . Declaratie pe proprie raspundere ca se vor face asigurari pentru tehnica si personal;Angajament ferm , incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.190/OUG34
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un sau maxim 3 (trei) contracte cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa: 200.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:00
Locul: sediul DRDP Cluj, Cluj-Napoca, str. Decebal nr.128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Min. Finantelor (daca e cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
C.N.A.D.N.R SA organizeaza procedura de achizitie prin DRDP Cluj. Adresa si punctul de contact este cea de la pct.I.1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264432552, Email:  [email protected], Fax:  0264432415
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer