Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire documentatie tehnica topocadastrala pentru atribuirea nr. Cadastral si inscrierea corpului de proprietate in Cartea Funciara cu extras de Carte Funciara, pt. terenuri si constructii ale LEA 220-400kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 138200/16.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035617, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 248607200, In atentia: Serviciul Comercial, Email: [email protected], Fax: +40 248607209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 248607200, In atentia: Serviciul Comercial, Email: [email protected], Fax: +40 248607209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 248607200, Fax: +40 248607209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de intocmire documentatie tehnica topocadastrala pentru atribuirea nr. Cadastral si inscrierea corpului de proprietate in Cartea Funciara cu extras de Carte Funciara, pt. terenuri si constructii ale LEA 220-400kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si locatiile beneficiarului conform cerintelor Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire documentatie tehnica topocadastrala pentru atribuirea nr. Cadastral si inscrierea corpului de proprietate in Cartea Funciara cu extras de Carte Funciara, pt. terenuri si constructii ale LEA 220-400kVAchizitia este structurata pe 8 loturi, astfel :
Lotul 1 -LEA 220kV Arefu - CHE Vidraru, circuit 1 si 2; LEA 220kV Arefu - Bradu ; LEA 220kV Bradu - Pitesti Sud
Lotul 2 - LEA 220kV Arefu - Raureni; LEA220kV Raureni ? Stuparei
Lotul 3 - LEA 220kV Bradu ? Stuparei
Lotul 4 - LEA 220kV Craiova Nord ? Slatina
Lotul 5 - LEA 220kV Craiova Nord - Turnu Magurele
Lotul 6 - LEA 220kV Isalnita - Gradiste; LEA 220kV Gradiste ? Slatina
Lotul 7 - LEA 400kV Slatina - Draganesti Olt
Lotul 8 - LEA 400kV Tantareni - Slatina; LEA 400kV Tantareni - Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate de servicii solicitate / fiecare lot conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 181, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofcare nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare la licitatie, sau a caror garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse. Dovada constituiri garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita ptr.deschiderea ofertelor. Modul de prezentare al garantiei de participare la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin orice mod conform art.86 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pentru depunerea ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM. Cuantumul Garantiei de participare pentru toate loturile este = 17670, 00 RON ; Valoare garantiei de participare structurata/loturi - vezi Sectiunea Loturi. Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 278^1 din OUG 76/30.06.2010 sumele/loturi, astfel: pt Lot. 1 = 1.569, 02 lei; pt Lot. 2 = 958, 85 lei; pt Lot. 3 = 1.291, 18 lei; pt Lot. 4 = 849, 89 lei; pt Lot. 5 = 1.917, 70 lei; pt Lot. 6 = 1.253, 04 lei si pt Lot. 8 = 3.414, 62 lei. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Nota: Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de buna executie va fi mai mare cu 30 zile fata de durata contractului de prestari servicii. Restituirea garantiei de buna executie - vezi descrierea de la pct.VI.3. "Alte informatii"
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata -Formularul 12.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat -Formularul 3
4.Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 -Formularul 4
5.Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata?conform cu originalul?, semnate si stampilate. Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului teritorial care functioneaza pe langa fiecare Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Formular tip - emis cu max. 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?.In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Persoane fizice/juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Executantul va face dovadaexperientei anterioare in lucrari de inscriere in cartea funciara a unor bunuri similare cu cele descrise in caietul de sarcini
Executantul va face dovadaexperientei anterioare in lucrari de intocmire documentatii pentru implementare in GIS ? executantul va prezenta minim 1 contract cu obiective similare documentatie finalizata si receptionata integral in GIS conform procedurii de receptie INTERGRAF.
Executantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca poseda resursele tehnice si umane necesare prestarii serviciului. Ofertantii (firme specializate sau persoane fizice ) trebuie sa fie autorizati conform Ordinului ANCPI nr. 107/29.03.2010
Executantul va prezenta un document constatator care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale si daca este cazul, eventuale prejudicii
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1723
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2012 11:00
Locul: CN TRANSELECTRICA SA - Sucursala de transport Pitesti, Str. Fratii Golesti, Nr. 25B, PITESTI - ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: (1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; (3) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (4) in cazul in care operatorii economici implicati in procedura pentru Loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 8 depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului/loturi, astfel : Lot. 1 = 156.902, 00 lei - suma de 1.569, 02 lei.Lot. 2 =95.885, 00 lei - suma de 958, 85 lei.Lot. 3 = 129.118, 00 lei - suma de 1.291, 18 lei.Lot. 4 =84.989, 00 lei - suma de 849, 89 lei.Lot. 5 = 191.770, 00 lei - suma de 1.917, 70 lei.Lot. 6 = 125.304, 00 lei - suma de 1.253, 04 lei.Lot. 8 = 341.462, 00 lei - suma de 3.414, 62 lei.Restituirea garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se va elibera/restitui in termen de 30 zile de la data depunerii de catre executant la sediul beneficiarului a incheierilor si extraselor de carte funciara impreuna cu documentatia aferenta pentru intregul obiectiv inscris in contract, pe baza de proces verbal, In situatia in care este necesara remasurarea stalpului, in plus fata de conditia anterioara este si integrarea datelor si noile masuratori in sistemul GIS implementat la nivel Transelectrica, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a contestatarului despre un act sau o decizie a autoritatii contractante considerate nelegala.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA SA - ST PITESTI - compartiment juridic
Adresa postala: Strada Fratii Golesti 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel. +40 248607200, Fax: +40 248607209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer