Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intocmire expertiza tehnica pentru obiectivele: Podet DN 15 km 200+522 ? Borsec;Podet DN 15 km 200+707 ? Borsec;Podet DN 15 km 201+021 ? Borsec;Podet DN 11B km 21+811 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 22+398 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 26+703 - Ca


Anunt de participare numarul 128808/22.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intocmire expertiza tehnica pentru obiectivele: Podet DN 15 km 200+522 ? Borsec;Podet DN 15 km 200+707 ? Borsec;Podet DN 15 km 201+021 ? Borsec;Podet DN 11B km 21+811 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 22+398 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 26+703 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 29+694 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 30+633 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 32+647 - Casinu Nou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Podet DN 15 km 200+522 ? Borsec;Podet DN 15 km 200+707 ? Borsec;Podet DN 15 km 201+021 ? Borsec;Podet DN 11B km 21+811 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 22+398 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 26+703 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 29+694 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 30+633 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 32+647 - Casinu Nou
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire expertiza tehnica ptr. obiectivele : Podet DN 15 km 200+522 ? Borsec;Podet DN 15 km 200+707 ? Borsec;Podet DN 15 km 201+021 ? Borsec;Podet DN 11B km 21+811 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 22+398 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 26+703 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 29+694 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 30+633 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 32+647 - Casinu Nou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intocmire expertiza tehnica ptr. obiectivele : Podet DN 15 km 200+522 ? Borsec;Podet DN 15 km 200+707 ? Borsec;Podet DN 15 km 201+021 ? Borsec;Podet DN 11B km 21+811 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 22+398 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 26+703 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 29+694 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 30+633 - Casinu Nou;Podet DN 11B km 32+647 - Casinu Nou
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 950 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certif de atestare fiscala privind indepl oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale buget local in orig sau copie conf cu origin;Certif de atestare fiscala privind indepl oblig de plata a impoz, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidate in orig sau copie conf cu orig;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in originalin copie conforma cu orig.;Certificat constatator emis de O. R.C. de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele din fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri globalaa ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010).2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008., 2009., 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala-formular nr.6 din Doc. De atrib.;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008., 2009., 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1(unu) proiect/ contract de servicii de expertiza tehnica pentru lucrari de podete/poduri/pasaje in domeniul infrastructurii de transport;2.Ofertantul va prezenta o lista cu principalele prestari de servicii similare, in ultimii 3 ani, de expertiza tehnica pentru lucrari de constructie podete/poduri/pasaje /drumuri in domeniul infrastructurii de transport;3.Ofertantul detine sau are drept de folosinta: asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;4.Lista personalului cheie; 5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Toate documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate in conf, cu cerintele de la pct.5.4 din fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind capacitatea tehnica; Certificat privind experienta prestatorului; .Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului si atestate/rapoarte de inspectie, certificate si alte atestate specifice utilajelor prezentate in oferta , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor; Demonstr.indepl.prag exp.simil se face prin prez unui contract de servicii.simil exec.in ultim.3 ani insotit de P.V. de predare-primiresi de doc. constatatoare din partea beneficiarilor; .Un expert tehnic-categoria poduri- exp.min 5 ani , licentiat al unei Facultati de Constructii-detine diploma de inginer , expertul tehnic sa fi fost implicat in realizarea de expertizari tehnice in domeniul lucrarilor de construire si consolidare poduri; Declar. de disponib si exclusiviate;CV-uri; Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii; Certif .ISO 9001:2008 sau echivalente; Toate documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate in conf, cu cerintele de la pct.5.4 din fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 11:00
Locul: CNADNR SA - DRDP Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatorii MFP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii trebuie sa prezinte in oferta Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;Durata de prestare a serviciilor de expertiza tehnica :30 de zile;Autoritatea contractanta a ales ca procedura de atribuire licitatia deschisa, invocand motivele alegerii intr-un document atatsat prezentului anunt de participare: "Justificarea alegerii procedurii de licitatie deschisa"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104542
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA-DRDP BRASOV-Departamentul Juridic, Exproprieri
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer