Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere fotocopiatoare pentru DRDP Cluj


Anunt de participare numarul 66278/13.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regioanala Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Ambrozie Fodor , ,Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regioanala Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regioanala Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat DRDP Cluj, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere fotocopiatoare pentru DRDP Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul central DRDP Cluj, Laborator DRDP Cluj, SDN1-7, ACI-uri
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide intretinere si reparare aparatede fotocopiat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei1 din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 155, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala este 1554lei.Detalii pe fiecare lot in Anexa B.Cunatumul garantiei de buna executie: de 5% din valoarea contractului.(I.M.M.-urile beneficiaza de 50%reducere).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat conform O.U.G. 34/2006 modificat cu OUG 94/2007
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art 180-181/OUG 34/2006 : Certificat/ORC-echivalent , Cazier juridic-echivalent , Declaratie pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociati profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare, plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente : Declaratii Bancare corespunzatoare , Scrisori de Bonitate din partea bancilor, Bilant contabil 2007 cu lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala , Caziere fiscale echivalente, Certificari , echivalent , " Angajament ferm " al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este 311000lei, astfel lot1:120452lei;lot2:10004lei;lot3:20096lei;lot4:15374lei;lot5:30488lei; lot6:24548lei; lot 7:16342 lei, lot8:28490lei, lot9:16850, lot10:28356 lei. (I.M.M.-urile beneficiaza de 50%reducere)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , resursele umane si resursele tehnice. Experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract sau maxim 3 contracte.Centralizator experienta similara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in cuantum de 77000 lei, astfel: lot1:30000lei;lot2:4100 lei; lot3:5800lei;lot4:3400lei;lot5:3800lei;lot6:6500lei;lot7:7300lei, lot8:4000 lei, lot9:3700lei, lot10:8400 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Nominalizarea resp.de contract si a persoanelor implicate direct in mentinerea in stare de operativitate a autovehiculului.C.V.-rile pers.nominalizat
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret abonament
70%
Descriere:
2.
Pret consumabile
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare-sediul DRDP CLUJ in baza unei scrisori de interes completata cu toate datele de identificare ale operatorului economic care achiz. D.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorul economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer