Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE, REPARATII SI SERVICII SIMILARE POST GARANTIE PENTRU AUTOVEHICULELE DIN DOTAREA PARCULUI AUTO AL SH CURTEA DE ARGES- MARCA DACIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 105027/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  prin SUCURSALA Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Servicil Contracte, Tel. 0248507289, In atentia:  Daniela Hanches, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE, REPARATII SI SERVICII SIMILARE POST GARANTIE PENTRU AUTOVEHICULELE DIN DOTAREAPARCULUI AUTO AL SH CURTEA DE ARGES- MARCA DACIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laatelierul specializat al prestatorului
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE, REPARATII SI SERVICII SIMILARE POST GARANTIE PENTRU AUTOVEHICULELE DIN DOTAREAPARCULUI AUTO AL SH CURTEA DE ARGES- MARCA DACIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Sectiunea II a Documentatiei de atribuire atasata la prezentul Anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1000 LeiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART. 44 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARI SI COMPLETARI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiie privind situatia personala a operatorului economicPentru persoane juridice romane-Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizataPentru persoane fizice romane( daca este cazul)
- Autorizatie de functionaresau altele echivalente, in original sau copie legalizata, Persoane juridice /fizice straine
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si/sau copie dupa pasaport.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestariexecutatein ultimii 3 ani?, OFERTANTII VOR FACE DOVADACA AU CENTRELE DE PRESTARE A SERVICIILOR (PUNCTE DE LUCRU)IN JUDETULARGESLista va cuprinde cel putin2 (doua) contracte care are ca obiect prestarea de servicii de natura celor solicitate, executate sauincurs de finalizare, in ultimii 3 ani.2.?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?
3.?Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
AUTORIZARI
4 Ofertantii vor face dovada autorizarii de functionare din partea Registrului Auto Roman (RAR)5 Licente de autorizare de prestare servicii «SERVICE POSTGARANTIE DE INTRETINERE, REPARATIIA AUTOVEHICULELOR »din partea producatorului de autovehicule.
6 Licenta de distribuitor autorizat din partea producatorului de autovehicule, pentru piesele de schimb ale autovehiculelor.Se vor prezenta copii dupa autorizatiile mai sus mentionate, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
93zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 13:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Judetul Arges,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219375, Email:  [email protected], Fax:  0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap.IX din OUG nr.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC SH Arges
Adresa postala:  B-DUL BASARABILOR nr. 82-84 Curtea de Arges, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer