Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor


Anunt de participare numarul 137885/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Lazar Constantin, Fax: +40 230521783
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Lazar Constantin, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de reparatii auto pentru autovehiculele din dotarea DS.Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 808, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 16096 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO41BRDE340SV10287103400 deschis lala BRD-Suceava, sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art.278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fata TVA.- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante cont, RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BRD Suceava
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)? Formular F42.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular F3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : -Director ? ing.Ciobanu Sorin-Director Economic ? Ec.Vasile Rusu-Director Tehnic ? Ing. Valerian Solvastru-Director Comercial-Ing.George Celsie-Juridic - Cons. Jur.Aftanasie Tironeac-Responsabil meacanizare-teh.Petrisor Romeo-Responsabil Achizitii Publice-ing.Lazar Constantin3.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 12A
4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular Nr. 12 B
5.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, in copie conform cu originalul.
6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.
Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta 1Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", semnat si stampilat, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati de prestare a serviciilor solicitate prin
prezenta Fisa de date. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data depunerii
ofertei.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in
original/copie legalizata.
Cerinta 2 : Autorizatie Tehnica din partea R.A.R. in conf. cu prevederile OG 82/2000, aprobata prin legea 222/2003 cu modificari si completari ulterioare si RNTR-9 :2005 conform ORDIN nr. 2.131/2005 minim clasa I, IV, III pentru activitati sau lucrari de reparatii solicitate conform cerintelor din caietul de sarcini cu specificarea in clar a vehiculelor care fac obiectul autorizarii.din care rezulta tipurile de activitati autorizate si tipurile de autovehicule pentru care sunt autorizate activitatile.Autorizatia RAR astfel prezentata trebuie sa fie in termen valabilitate la data limita de depunere a ofertelor . Nu se accepta autorizatii RAR emise sau completate dupa data postarii in SEAP a prezentei fise de date.Ofertantii vor prezenta Autorizatia R.A.R. aflata in - copie conforma cu originalul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat RAR pentru autovehiculele de tip :
LOT 1.DACIA, ARO, DACIA LOGAN, TOYOTA RAV 4, TOYOTA LANDCRUISER, TOYOTA HYLUX, BMW X5, DAEWOO NUBIRA
LOT 2.DACIA DUSTER
LOT 3. TOYOTA RAV 4 , conform R.N.T.R. - 9.In acest sens va prezenta copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul", semnata si stampilata dupa autorizatia RAR, minim clasa I, II, III din care rezulta tipurile de activitati autorizate si tipurile de autovehicule pentru care sunt autorizate activitatile.3. Autorizatie Tehnica din partea R.A.R. pentru executie inspectii tehnice periodice si pentru statie I.T.P. in conf. cu prevederile OG 81/2000
Ofertantii vor prezenta Autorizatia R.A.R. pentru statia I.T.P. proprie, aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Informatii privind cifra medie de afaceri anuala in domeniul.de activ.aferent ob. contractului, din ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat;Echivalenta leu/euro se face pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv,
astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099
lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011
Docum.de confirmare priv.cifra de afaceri declarata in Formularul B: -
ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conf.cu prev.legale in
vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani in
original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si
stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum.echiv.
(decl. fiscala, balanta de verificare s.a).
Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in originalPrezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Cerinta minima: Valoarea cifrei medii de afaceri dinultimii trei ani sa fie cel putin egala cu : Lot 1-1.445.700 leiLot 2 -129.882 leiLot 3 -34.116 lei
Cerinta 2
Scrisoare de confort
Ofertantul trebuie sa depuna o scrisoare de confort in valoare de 20% din valoarea estimata a achizitiei.-conform model Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.
Experienta similara
In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru Lotul nr. 1,
acesta trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in
mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest sensdocumente / contracte/ , facturi, fise client care sa confirme prestarea
de servicii in valoare de cel putin 722850, 00 lei, exclusiv TVA.In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru Lotul nr. 2,
acesta trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in
mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest sensdocumente / contracte / fise client, care sa confirme prestarea
de servicii in valoare de cel putin 64941, 00 lei, exclusiv TVA.In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru Lotul nr. 3,
acesta trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in
mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest
documente / contracte / fise client care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 17058, 00 lei, exclusiv TVA.
Copia documentelor / contractelor / fiselor client care sa confirme prestarea de servicii in valorile sus mentionate va avea pe fiecare
pagina in parte mentiunea ?conform cu originalul?, Se va completa si depune: Formularul 12 E din sectiunea FORMULARE - in originalPrezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op. ec. prez.ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate.
Cerinta 2.
Ofertantul va face dovada ca dispune de personal specializat pentru prestarea serviciilor prevazute in Caietul de Sarcini.
Ofertantul va prezenta:
a) Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea contractului.
b)acorduri de colaborare in cazul in care persoanele implicate in
indeplinirea contractului nu sunt angajati permanent ai ofertantului, iar in
cazul adjudecari ofertei se vor prezenta contracte de colaborare in original.
Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele
implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanent ai
ofertantului si prezentarea de angajamente si doar daca este declarat
castigator, operatorul va incheia contracte individuale de munca cu acestia
.Cerinta minima :
Prestatorul va executa serviciile de diagnosticare si reparare cu personal
calificat de cel putin 14 persoane din care minim :
- 2 ingineri auto
- 1 maistru mecanic auto
- 5 mecanici auto
- 1 electricieni auto
- 3 tinichigii- 2 vopsitori
Se va completa si depune: a)Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute?
b)Curriculum Vitae pentru cadrele de conducere si specialistii angajati cu contract.
c)Copii dupa diplome de absolvire, cursuri de specializare, etc., care sa certifice pregatirea profesionala necesara pentru prestarea serviciilor solicitate
c)Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Cerinta 3.
1.Service auto
Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa detina un service situat in Municipiul Suceava sau la o distanta accesibila mijloacelor de transport in comun ale municipiului Suceava si care sa fie autorizat pentru lucrari de service auto, de catre Registrul Auto Roman, pentruautovehiculele din caietul de sarcini .
2.Echipamente service auto
Cerinte minime: Ofertantul detine urmatoarele echipamente :
-aparat diagnosticare sisteme injectie
-elevatoare de 2000 kg, minim 3 bucati
-cricuri de canal, minim 2 bucati de minim 2000 kg
-aparat de masurare computerizata a geometriei directiei
-aparat pentru curatirea sistemului de injectie
-aparat de aerisie sistem de franare
-stand centrat caroserii cu senzori de masurare a dimensiunilor si a fortei de tragere
-cal redresat caroserii
-prese cu dispozitive de indrepatat
-aparat de indrepatat tabla prin punctare
-sudura prin punctare, sudura in argon, sudura oxiacetilenica
?program licentiat de diagnoza computerizata pentru :
Lot.1-DACIA, ARO, DACIA LOGAN, TOYOTA RAV 4, TOYOTA LANDCRUISER, TOYOTA HYLUX, BMW X5, DAEWOO NUBIRA
Lot.2-DACIA DUSTER
Lot.3- TOYOTA RAV 4
?autoutilitara cu platforma sau remorca trailer pentru interventie ( in caz de accident sau
defectiune ) care sa fie la disponibila pentru ........... 24 ore din 24 ;
-spatiu destinat special operatiunilor de tinichigerie si vopsitorie
-statie ITP proprie sau cu contract de inchiriere
-documentatie tehnica emisa de fabricant, pentru tipurile de autovehicule pentru care depune oferta : manual de intretinere si reparatie (se accepta declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ce documentatie detine)
- 2 autovehicule de schimb de capacitate pana in 1600 cc
Preturile pieselor se raporteaza la un program informatic (software) .
Calculatiile vor fi facute in aplicatie si servicii licentiate care permit evaluarea
costurilor de reparatii.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii acestor servicii licentiate.
.Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea
FORMULARE Pentru fiecare echipament declarat in lista din cadrul Formularului 12 H, se va prezenta un act legal (ex.: act de proprietate, contract de leasing , contract de inchiriere, etc. - in copie) care dovedeste ca acel echipament tehnic apartine (este in folosinta) ofertantului. Prezentarea acestor documente
reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001-2008 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: a)Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001
sau echivalente;b) Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea
standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in
termen de valabilitate mentionat de emitent.
Copie conforma cu originalul Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001-2008 sau echivalent
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: a) pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la punctul a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
2.
timp imobilizare autovehicul in service
7%
Descriere: a) pentru timpul cel mai scazut de imobilizare in service se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt timp de imobilizare decat cel prevazut la punctul a) punctajul se acorda astfel: Pn = (timp minim/timp n) x punctajul maxim alocat
3.
contracte cu firme de asigurari
3%
Descriere: se vor acorda 3 puncte daca ofertantul poate prezenta minim 5 contracte incheiate cu firme de asigurari pentru a putea reduce timpul destinat virarii banilor catre societatea prestatoare in cazul producerii de accidente la vreunul dintre autoturismele ce apartine D.S. Suceava sau subunitatilor din subordine;
4.
tarif tractarecu mijloace firma pe raza judetului Suceava
5%
Descriere: pentru pretul cel mai scazut /km se acorda 5 puncte daca firma poate asigura transportul(cu cu mijloace firma) pe o raza de maxim 200 km de la locul de unde trebuie preluat autovehiculul defect si pana la sediul firmei;2. Pentru alt pret decat cel prevazut la punctul a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
5.
tarif revenire ITP
5%
Descriere: 1. pentru pretul cel mai scazutse acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; 2. Pentru alt pret decat cel prevazut la punctul a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
6.
verificari gratuite
8%
Descriere: concentratie antigel, etanseitate sistem evacuare, presiune roti, sistem iluminare, sistem rulare, stare lichid de frana, etanseitate caroserie, stare generala caroserie, stare anvelope-se vor acorda 8 puncte firmei care va asigura integral pachetul de verificari gratuit
7.
instalatie pentru testat si incarcat instalatii aer conditionat
2%
Descriere: instalatie detestat si incarcat instalatii aer conditionat-se vor acorda 2 puncte pentru ofertantul ce detine echipamentele sau dispozitivele mentionate;
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 11:00
Locul: sediul Directiei Silvice Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reperezentat imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, ofertantilor care au prezentat aceste oferte li se va solicita de a depune o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret si implicit cel mai mare punctaj.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele prevazute de art. 256^2, alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006, respetiv 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 07:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer