Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de intretinere si reparare autoturisme din dotarea parcului auto al DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 98351/20.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel.0251/408735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 02518/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de intretinere si reparare autoturisme din dotarea parcului auto al DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Serviciile de reparare si intretinere se vor efectua la service-ul auto propriu al ofertantului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare autoturisme din dotarea parcului auto al DRDP Craiova- 29 autoturisme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
29 autoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cf. al.3 art.6 din HG925/2006 se pot suplim serv dar numai pana la incidenta valorii estimate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; -Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial- emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- in original sau copie legalizata;
- Certificatul de Inregistrare Fiscala-in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (cu declararea cifrei de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006)
-Bilant contabil pe anul 2008 vizat si inregistrat la Organele competente insotit de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilantul se va prezenta in copie, semnat si stampilat de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: 600.000 lei, reprezentand 146.742, 32 euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul C2 din sectiunea Formulare - Lista principalelor servicii prestate pe anii (2009, 2008, 2007).- ISO 9001:2001 sau echivalent in termen de valabilitate- ISO 14001:2005 sau echivalent in termen de valabilitate- Formularul F - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Lista cu personalul calificat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri, pentru tipurile de autoturisme mentionate in caietul de sarcini.- Lista cu personalul responsabil de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada experientei similare de cel putin 300.000 lei fara TVA. Ofertantul trebuie sa prezinte copia a 2 contracte de prestari servicii similare cu obiectul prezentei proceduri (servicii de intretinere si reparare autoturisme) incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, semnate si stampilate de catre ofertant pe proprie raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale. Nota: Recomandarea poate fi inlocuita de Documentul constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97.1 din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari.Orice clarificare solicit de operatorii economici dupa intrarea in posesia documentatiei de atribuire se poate obtine numai in scris, prin fax nr. 0251.48.22.31. Op ec interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la doc. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxin 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Jurdic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer