Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE AUTOVEHICULE


Anunt de participare numarul 11106/23.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA BIHOR
Adresa postala: CALEA ARADULUI NR. 2, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Punct(e) de contact: BOGZA SORIN, Tel.0259418924, In atentia: TOFEI VASILE, Email: [email protected], Fax: 0259418922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - ATELIERUL PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOVEHICULE : DACIA, LADA, DAEWO, CITROEN, OPEL, MERCEDES, NISSAN, VOLKSWAGEN, INLOCUIRE PARBRIZE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
50112100-4-Servicii de reparare a automobilelor (Rev.1)
50112120-0-Servicii de inlocuire a parbrizelor (Rev.1)
50112200-5-Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- REPARAREA SI INTRETINEREA AUTOVEHICULELOR DACIA, LADA, DAEWO, CITROEN, OPEL, MERCEDES, NISSAN, VOLKSWAGEN, INLOCUIRE PARBRIZE
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 978.15 si 407, 115.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIE DE PARTICIPARE : LOT 1 = 1286 RON, LOT 2 = 500 RON, LOT 3 = 250 RON- GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 5 % DIN VALOAREA ESTIMATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- PERSOANA JURIDICA - ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, FORMULAR 12A, 12C, 12B, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA-PLATA BUGET DE STAT, BUGET ASIGURARI FOND PENSII, FOND SOMAJ INCEPAND CU 09.04.2006-COPIE LEGALIZATA;CERTIFICAT TAXE IMPOZITE LOCALE-09.04.2007, ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, CERTIFICAT INREGISTRARE, CONSTATATOR EMIS RC SAU AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE, ALTELE ECHIVALENTE LEGALIZATE.DOCUMENTE CARE DOVEDESC INREGISTRARE/ATESTARE PROFESIONALA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT LA 31.12.2006, OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE; CIFRA DE AFACERI IN ULTIMII TREI ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- AUTORIZATIE TEHNICA DE FUNCTIONARE CLASA I, IV, V DE LA RAR, LISTA CU PRINCIPALELE PRESTATII EFECTUATE IN ULTIMII TREI ANI, NUMAR CONTRACTE IN ULTIMII TREI ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: - OP SAU NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 13:00
Locul: SEDIUL IJPF BIHOR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- ORICE OFERTANT ECONOMIC CARE PARTICIPA LA LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDICA AL IJPF BIHOR
Adresa postala: STR. CALEA ARADULUI NR. 2, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410223, Romania, Tel.0259418924, Email: [email protected], Fax: 0259418922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer