Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de intretinere si reparatii autovehicule


Anunt de participare numarul 116225/03.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala:  STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200688, Romania, Punct(e) de contact:  CATALIN DAN, Tel. 0251598115, Email:  [email protected], Fax:  0251598115, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50112100-4-Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
50112111-4-Servicii de reparare a caroseriilor (Rev.2)
50112120-0-Servicii de inlocuire a parbrizelor (Rev.2)
50112200-5-Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LoturiBucati
Lot 1 - autoturisme marca DACIA LOGAN 179
Lot 2 - autoturisme marca DACIA 1310, SOLENZA, SUPER NOVA 47
Lot 3 - autoturisme marca VOLKSWAGEN (Passat =6 buc; Transporter = 9 buc; Vento= 17 buc) 32
Lot 4 - autoturisme marca FORD (Ford Focus=2 buc; Ford Tranzit=2 buc) 4
Lot 5 - autoturisme marca ARO 5
Lot 6 - autoturisme marca MERCEDES (Vito=2 buc;Sprinter=1 buc) 3
Lot 7 - autoturisme marca DAEWOO CIELO 1
Lot 8 - autoturisme marca RENAULT MEGANE 1
Lot 9 - autoturisme marca IVECO 1
Lot 10 - autoturisme marca LDV MAXUS 1
Lot 11 - autoturisme marca Dodge RAM 1
Lot 12 ?Microbuz TV ROCAR 1
Lot 13 ? autoturism Tozota Corolla 1
Lot 14 -Autocamion Roman 16230F 1
Lot 15 ? Motoscuter Jin Lun 3
Lot 16 ? Autoturism Nissan Terrano 1
Lot 17 ? Autoturism Skoda Octavia 1
Lot 18 ? Autoturism BMW 330XD 1
Lot 19 ? Autoturism MAZDA 3MPS 1
Valoarea estimata fara TVA: 635, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare cf pct V.3 al fisei de date GARANTIA PT FIECARE LOT IN PARTE ESTE MENTIONATA IN ANEXA B A ANUNTULUIGarantia de buna exec. 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantat de la bugetul de statplata cu OP in termen de maxim 120 de zile de la data facturarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181
certificat de inregistrare emis de ORC
certificat de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat
copie certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
copie a ultimului bilant semnata si stampilata pe fiecare pagina
Declaratie privind calitatea de participant la proceduracertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia Tehnica emise de R.A.R pentru servicii de intretinere si reparare autovehicule (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina)
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CF.PCT III.2 AL FISEI DE DATE-o singura runda cu durata de o ziOfertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr de participantiProcesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
100718/22.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 09:30
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA, STR. VULTURI NR.9 CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  530111, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL D EPOLITIE AL JUDETULUI DOLJ SERVICIUL DE LOGISTICA
Adresa postala:  CRAIOVA STR. VULTURI NR 9, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200688, Romania, Tel. 0251598115, Email:  [email protected], Fax:  0251598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer