Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1


Anunt de participare numarul 131260/14.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0232762300 ; 0232718250, In atentia:  Cristina Simon, Laura Pascu, Email:  [email protected], Fax:  0232718250, Adresa internet (URL):  www.primariapascani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Pascani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1: ?Reabilitare infrastructura strazi si pietonal in municipiul Pascani?
?Reabilitare, modernizare si dotare cu echipamente specifice a centrului social (centru de plasament) in municipiul Pascani??Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a municipiului Pascani, prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere??Amenajare parc in municipiul Pascani? in Municipiul Pascani, jud. Iasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1: Servicii de management alproiectului ?REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI?.LOTUL 2: Servicii de management alproiectului ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE CU ECHIPAMENTE SPECIFICE A CENTRULUI SOCIAL (CENTRU DE PLASAMENT) IN MUNICIPIUL PASCANI?.LOTUL 3: Servicii de management alproiectului ?CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE A MUNICIPIULUI PASCANI, PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE?.LOTUL 4: Servicii de management alproiectului?AMENAJARE PARC IN MUNICIPIUL PASCANI?
Valoarea estimata fara TVA: 437, 182RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 8000 lei, din care: LOT I?6000 leiLOT II?1000 leiLOT III?100 leiLOT IV?900 leiGarantia de buna executie -10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR 80, 35%Bugetul National 17, 65%Bugetul Local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUGnr. 34 / 2006, -Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat-Certificat de cazier fiscal al ofertantului
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69^1din OUG 34/2006,
-Certificat constatator emis de ORC
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(persoane juridice /fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiului financiar pentru anul 2010, vizat si inregistrat la autoritatile competente;
-Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei2009 :1 Euro = 4, 2373 lei2010 :1 Euro = 4, 2099 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari;
-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ce poate fi disponibilizat pentru executarea contractului
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii-Lista expertilor cheie solicitati? Manager de proiect
? Expert financiar? Expert achizitii
? Consultant juridic
? Expert pentru elaborarea de proceduri? Expert tehnicNote:
1. Lista expertilor cheie si documentelepentru dovedirea cerintelor solicitate se vor prezenta PENTRU FIECARE LOT IN PARTE.
2. Pe langa aceasta lista de experti cheie, consultantul extern poate aloca activitatilor proiectului si alti experti, denumiti generic experti non-cheie, in functie de necesitati.
3. In conditiile in care sunt indeplinite cerintele solicitate pentru pozitiile in cadrul echipei de experti, ofertantii pot folosi aceeasi persoana in mai multe echipe.-Experienta similara: Se vor prezenta min 1(unu) -max 3 (trei) contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate, efectuat(e) in ultimii 3 ani, insotit(e) de: - Copia paginilor din contract(e), care probeaza informatiile din formularul Experienta similara, inclusiv pagina cu semnaturi si stampilesi- Declaratie/Recomandare /Document constatator,
din partea beneficiarului, pentru prestareaserviciilor;
-Certificarea unui sistem de management al calitatiiconform SR EN ISO 9001 sau echivalent
-Informatii privind subcontractantii (daca este cazul);
-Acord de asociere, (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Manager de proiect-studii sup. ec. sau tehnice cu diploma de licenta sau echivalenta-studii post univ. sau curs specializ pt Manager de proiect (cod COR 241919) sau echiv.-dov. particip. la min. un proiect cu finantare nerambursabila finalizat, in calitate de manager de proiect-min 3 ani exp. in dom. implem. proiectelorExpert financiar-studii sup. ec. cu diploma de licenta sau echivalenta-dov. particip. in calit. de expert financiar la implem.a min. un proiect cu finantare nerambursabila finalizat in dom. infrastructurii publice- min.3 ani exp. in dom. implem. proiectelor cu finantare nerambursabilaExpert achizitii-studii sup. cu diploma delicenta sau echivalenta-curs de spec.Expert achizitii (cod COR 241940) sau echiv-dov.particip.in calitate de exp.achizitii la implem. a min. un proiect cu finantare nerambursabila, in dom. infrastructurii publice-min.3 ani exp. in dom. achizitiilor publiceConsultant juridic-studii sup.juridice cu diploma de licenta sau echivalenta-dov. particip. in calit. de consilier juridic la implem. a min un proiect cu finantare nerambursabila, in dom. infrastructurii publice-min 3 ani exp. in dom. JuridicExpertelaborare de proceduri-studii sup. in domeniul tehnic sau economic, cu diploma de licenta sau echivalenta;
-dov.particip. la implem. a min. un proiect cu finantare nerambursabila, in dom. infrastructurii publice-studii post univ. in dom. managementului calitatii sau curs de spec.(cod 242302)sau echiv.- min. 3 ani exp. in managementul calitatii;Expert tehnic-studii sup. cu diplomain domeniul constructiilor si/sau arhitecturiicu diploma de licenta sau echivalenta;
-dov. particip. la min. un proiect cu finantare nerambursabilain dom. infrastructurii publice- min. 3 ani exp. in domeniul implementarii proiectelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere: nivelul de implicare al expertilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16606
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 09:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din strada Stefan cel Mare nr.16, Pascani, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 1- ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselorpoli urbani de crestere?, domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre actul considerat nelegal.Documentatia de atribuire se poate contesta in termen de 5 zile de la publicarea acesteia in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2011 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer