Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de mentenanta echipamente de comunicatie pe perioada 2013-2015


Anunt de participare (utilitati) numarul 147826/08.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de mentenanta echipamente de comunicatie pe perioada 2013-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul SC Electrica SA
Str. Grigore Alexandrescu Nr. 9, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta echipamente de comunicatie pe perioada 2013-2015
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50330000-7 - Servicii de intretinere a echipamentului de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de mentenanta echipamente de comunicatie pe perioada 2013-2015
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara(scrisoare de garantie bancara etc.), de o soc. de asigurari sau prin virament bancar, in valoare de 28.000 lei, valabila 120 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor). Conversia leu/valuta pentru echivalarea gar. de part. se va face la cursul BNR valabil la 16.10.2013.La cererea scrisa a AC, institutia care a emis instrumentul de garantare va da curs cererii AC in cazul aplicarii disp.art.278^1 alin(1)din OUG 34/2006.In cazul constit. gar. de part. prin virament bancar, contul in care se va vira garantia este IBAN RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In conf. cu art.16, alin(2) din Legea 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor.AC are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;in cazul aplicarii disp.art.278^1 din OUG nr.34/2006, se va retine suma de 5179, 999 lei (echiv. leu/alta valuta valab.BNR in 16.10.2013) a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din pretul contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - conform art. 92, alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Surse proprii (Fonduri de investitii). Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.
2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni:
a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care este data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantantii / Candidatii/ Ofertantii asociati / Subcontractantii/ Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Ioan ROSCA ? Director General- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni- Ramiro Eduard ANGELESCU ? Director General Adj.
- Marin PETRE - Director Adj. Directia Operatiuni- Emilia MARIN ? Director DEAC- Mircea Claudiu TITA ? Sef Serviciu APSL
- Ion BOROGAN - Sef Birou Comunicatii
- Cristinel BARBULESCU ? Sef Serviciu TIC
Cerinta nr. 6
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Formularul nr. 6 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asocierii (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asocierii. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 7 - Imputernicirea liderului asocierii de a reprezentaasocierea la procedura de atribuire completat.4) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, Standardele de asigurare a calitatii (dupa caz) pentru fiecare asociat.Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociere/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane
1) Se va atasa Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau de organismul la care operatorul economic este atestat profesional, care sa cuprinda date si informatii reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine
1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie: Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie, respectiv lista privind principalele prestari de servicii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea de certificate/documente emise de beneficiari.In prestarea serviciilor similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar trebuie sa reiasa cel putin un contract de prestari servicii care sa dovedeasca experienta similara a carui valoare sa fie de cel putin de 500.000 lei sau echivalent.
Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente/certificate emise de beneficiari prezentate ca experienta similara. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru echivalenta RON/valuta in demonstrarea experientei similare, se vor lua in calcul cursurile valutare medii anuale publicate de BNR, dupa cum
urmeaza: pentru anul 2010 - 4, 2099 RON/Euro, pentru anul 2011 - 4, 2379 RON/Euro, respectiv pentru anul 2012 - 4, 4560 RON/Euro.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Se va atasa Formularul nr. 8S - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, completat, cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati publice sau clienti privati.
Pentru echivalenta RON/valuta in demonstrarea experientei similare, se vor lua in calcul cursurile valutare medii anuale publicate de BNR, dupa cum urmeaza: pentru anul 2010 - 4, 2099 RON/Euro, pentru anul 2011 - 4, 2379 RON/Euro, respectiv pentru anul 2012 - 4, 4560 RON/Euro.
Cerinta nr. 2
Operatorul economic participant la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului).1. Manager de proiect
? absolvent al unei institutii de invatamant superior, se va face dovada prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent
? cunostiinte in domeniul managementului de proiecte.2. Specialist sisteme de comunicatie si IT? Certificarea competentelor de nivel avansat privind managementul sistemelor informatice, dovedita prin certificare Certified Information Security Manager (CISM) sau Certified Information Systems Security Professional (CISSP) sau echivalent (Certified Information Security Manager (CISM) sau Certified Information Systems Security Professional (CISSP) - American National Standards Institute (ANSI)a acreditat programele de certificare CISM/CISA sub standardul ISO/IEC 17024:2003)
? Certificare ITIL Foundation sau echivalent
? Competente privind auditul sistemelor informatice, dovedite prin certificare profesionala emisa de un organism cu recunoastere nationala sau internationala
? Dovada participarii la cel putin un curs in domeniul managementului securitatii informatiei conform ISO 27001 sau echivalent.
? minimum 3 ani de experienta ca specialist IT/C3. Minim1 expert in mentenanta retelelor de comunicatii:
? Studii tehnice superioare in domeniul Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor dovedite cu copie dupa Diploma de licenta;
? Certificare profesionala prin care se demonstreaza competentele in instalarea si configurarea solutiilor privind retelele de comunicatii, CCIE R&S (Cisco Certified Internetwork Expert ? Routing & Switching) sau echivalent;
? Dovada participarii in cel putin 1 proiect care a presupus ?mentenanta unui sistem de comunicatii. Dovada se va face prin prezentarea de documente relevante care sa demonstreze realizarea cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe vor atasa:
1) Formularul nr. 13 - Personal responsabil pentru indeplinirea contractului completat.2) Formularul nr. 14 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane completat.
3) Formularul nr. 15 - Curriculum Vitae pentru specialistii de care operatorul economic dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in contract conform Formularului nr. 13, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, legitimatiile sau certificatele detinute de specialistii de care operatorul economic dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in contract conform Formularului nr. 13, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 16 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului nr. 13, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.
4. Minim 3 specialisti in retele de comunicatii ? minim o persoana pentru fiecare zona acoperita de filialele de distributie (specialistul alocat zonei Muntenia Nord se va ocupa si de Electrica - Sediu Central):
? Studii tehnice superioare in domeniul Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor dovedite cu copie dupa Diploma de licenta;
? Certificare profesionala CCNP (Cisco Certified Network Professional) sau echivalent
? Experienta profesionala specifica de minim 1 an in instalarea si mentenanta echipamentelor de comunicatie. Dovada se va face prin prezentarea de documente relevante care sa demonstreze realizarea cerintei.5. Ofertantii vor face dovada ca au in echipa de mentenanta specialisti care au certificare sau au participat lacel putin un curs de instruire pe fiecare dintre echipamentele/produsele pentru care se ofera suport, astfel:
? Tripp Lite Technical Specialist? Fortinet Certified Network Security Professional? Cisco - CCNP (Cisco Certified Network Professional)
?Westermo Industrial Ethernet
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe vor atasa:
1) Formularul nr. 13 - Personal responsabil pentru indeplinirea contractului completat.2) Formularul nr. 14 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane completat.
3) Formularul nr. 15 - Curriculum Vitae pentru specialistii de care operatorul economic dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in contract conform Formularului nr. 13, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, legitimatiile sau certificatele detinute de specialistii de care operatorul economic dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in contract conform Formularului nr. 13, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 16 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului nr. 13, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat conform dispozitiilor art. 11^1, alin. (2) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 17 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, Formularul nr. 18 - Declaratie tert sustinator tehnic, Formularul nr. 19 - Declaratie tert sustinator profesional, Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completat numai pentru literele care fac obiectul excluderii din procedura a tertului).
Cerinta nr. 4
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 20 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti completat.
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) In sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr. 34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeacsa in curand certificarea propriu-zisa.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Se vor atasa certificate/documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv ISO 9001 sau echivalent valabile la data limita de deschidere a ofertelor (copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care exista asociati, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 27001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al securitatii informatiei), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat ISO 27001, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii informatiei.b) Constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul securitatii informatiei in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
Modalitatea de indeplinire
Se vor atasa certificate/documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al securitatii informatiei pentru ofertanti, respectiv ISO 27001 sau echivalent valabile la data limita deschiderii ofertelor (copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care exista asociati, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretulb) Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit? NU exista limitec)Opertorii economici pot vedea cea mai buna oferta;d)Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una);e) Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact;f) Durata rundei: 1 (una) zi;g) Pasulce va fi precizat in invitatia de participare la aceasta etapa transmisa prin mijloace electronice este de 0, 01% din valoarea estimata a achizitiei.h)Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: ? Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro? Inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.)se face la Centrul National de Management pentru Societatea Informationala , Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti, Nr. telefon pentru Operatori economici : +40 21 305 27 78? Pentru accesarea in bune conditii a site-ului www.e-licitatie.ro este necesar sa dispuneti de un sistem cu urmatoarele configuratii minimale: ? Cerinte hardwareo Procesor: Pentium III, 450 MHzo Memorie RAM: 256 MBo Hard-disk: 250 MB spatiu liber? Cerinte softwareo Sistem de operare: Windows 2000 SP4 sau versiuni ulterioare, Windows XP SP3 sau versiuni ulterioare, Linux, Mac OSo Browser: Windows - IE6.0 sau versiuni ulterioare; Linux - Mozilla 2.0, Konqueror; Mac OS - Safari, Firefox? Alte produse software instalate: o J2SE Java Runtime Environment (JRE) 1.4.2 sau versiuni ulterioare (cu setarile initiale)o Acrobat Reader 6.0 sau versiuni ulterioare? Alte cerinte: o Instalarea certificatelor digitale ale Autoritatii de Certificare a IGCTIo Instalarea certificatului utilizator (certificatul trebuie sa fie valid)o Rezolutie grafica: 800X600 pixeliInformatiile mai sus precizate vor fi disponibile ofertantilor invitati sa participe la licitatia electronica, in momentul lansarii licitatiei electronice.Se solicita ca operatorul economic situat pe primul loc in clasamentul din SEAP rezultat in urma desfasurarii licitatiei electronice, in cazul imbunatatirii ofertei, sa depuna lasediul Autoritatii contractante in cel mult 2 (doua) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, formularul de oferta (in original) si anexele aferente al ofertei financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/ 20884/ 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2013 11:00
Locul: Sediul SC Electrica SA Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr.9, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractului de servicii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, oferteaza acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile in conf. cu dispoz. art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica, Resurse Umane, Control Managerial si Comunicare
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer