Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE MONITORIZARE A LUCRARILOR PENTRU ?Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Sectiunea Raul Doamnei ? PS Opera (inclusiv Statia, Depoul si Galeria de legatura Valea Ialomitei)?


Anunt de participare (utilitati) numarul 120444/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Ilie, Tel. 021.319.36.01 / 5464, In atentia:  Ing. Stefan Rotaru - Director Tehnic si Investitii, Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE MONITORIZARE A LUCRARILOR PENTRU ?Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Sectiunea Raul Doamnei ? PS Opera (inclusiv Statia, Depoul si Galeria de legatura Valea Ialomitei)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE MONITORIZARE A LUCRARILOR PENTRU Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Sectiunea Raul Doamnei ? PS Opera (inclusiv Statia, Depoul si Galeria de legatura Valea Ialomitei)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
71313400-9-Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
71351500-8-Servicii de cercetare a solului (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de monitorizare a lucrarilor pentru ?Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon Sectiunea Raul Doamnei ? PS Opera (inclusiv Statia, Depoul si Galeria de legatura Valea Ialomitei)?:
1. Sectiunea Raul Doamnei ? PS Opera: Lungime totala ? 6.223 m; Numar statii ? 9; lungime statii ? 1.372 m; lungime galerii (fir dublu) ? 823 m; lungime tunele (fir simplu) ? 8.056 m;2. Statia, depoul si galeria de legatura Valea Ialomitei: Lungime totala ? 1.005m; Numar statii ? 1 + 1 depou; lungime depou inclusiv statie ? 300m; lungime galerii (fir dublu) ? 705 m.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 766, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 300.000 lei. Garantia de buna executie: 6% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de capital ? surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006;
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale (cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor);
- Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/ taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta:
- Declaratie privind respectarea regulilor concurentei in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/12.10.2010;
- Pentru persoanele juridice romane - Certificat Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial;
- Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Pentru persoane juridice straine - angajament privind inregistrarea la Autoritatea Fiscala din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului cu informatii generale referitoare la:
?Datele de identificare ale operatorului economic;
?Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie minim 55.000.000 lei.
- Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
- Prezentarea unei scrisori de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Centralizator experienta similara ultimii 3 ani ? servicii de monitorizare a lucrarilor de structura de rezistenta, aferente realizarii de obiective apartinand infrastructurii de metrou si/sau servicii de proiectare infrastructura cale ferata subterana in mediul urban;
2.Fisa informatii experienta similara: contracte/proiecte similare in domeniul monitorizarea lucrarilor de metrou subteran sau cale ferata subterana in mediu urban, realizate si finalizate (receptionate) in ultimii 3 ani, in care sa fi realizat cumulat minim 10 statii de metrou si 4 km de tunele;3. Recomandari - cate o recomandare pentru fiecare dintre proiectele similare pe care ofertantul le-a mentionat in indeplinirea cerintei minime referitoare la Experienta Similara;
4.Declaratie privind dotarile specifice;
5.Resurse umane si structura managementului: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului;b) lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi utilizat in cadrul contractului, cu precizarea pregatirii profesionale si a experientei: Coordonator general - Manager de proiect -Specialist inginer constructor sau geolog.c) Lista personalului ?nominalizat? care va fi angajat in cadrul contractului, cu precizari privind pregatirea profesionala si experienta: Coordonator colectiv topo - Specialist inginer geodez sau topograf, si Coordonator baza de date - Specialist inginer IT/ telecomunicatii.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind subcontractantii/asociatii, acord preliminar de asociere/subcontractare;
7.Certificari la nivelul: ISO 9001/2008 corespunzator obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit; ISO 14001 corespunzator activitatilor respective;
8. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul tehnic
40%
Descriere: puncte de masurare, frecventa masurarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata rundei: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate anterior.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 11:00
Locul: Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Poarta A, et. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sectiunile I, III si IV din Documentatia de atribuire (fisa de date, modelele formularelor, modelul de contract) sunt publicate in SEAP, anexate prezentului anunt de participare. Sectiunea II ? Caietul de sarcini (Memoriul tehnic, Caietul de sarcini, Descrierile de preturi, Listele cu cantitati de lucrari, Listele de echipamente, planuri si sectiuni) se va ridica de la sediul autoritatii contractante, mentionat la punctul I.1), deoarece din motive tehnice nu poate fi atasata la documentatia de atribuire (in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5389, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer