Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la imobilele 2591 Balta, judetul Gorj , 1232 Plenita, judetul Dolj. 2417 Brebeni, jud. Olt, apartinand Unitatii Militare 02517 Craiova


Anunt de participare numarul 115803/23.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Adresa postala:  str. Anul 1848, nr. 98, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200541, Romania, Punct(e) de contact:  STEFAN EDUARD, Tel. 0251/522375; 0251/523250, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0251/523250; 0351/444470, Adresa internet (URL):  Unitatea Militara 02517 Craiova, strada Anul 1848, nr. 98, cod postal 200541, Craiova, jud. Dolj, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de pazala imobilele 2591 Balta, judetul Gorj , 1232 Plenita, judetul Dolj. 2417 Brebeni, jud. Olt, apartinand Unitatii Militare 02517 Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: imobilele 2591 Balta, judetul Gorj , 1232 Plenita, judetul Dolj. 2417 Brebeni, jud. Olt, apartinand Unitatii Militare 02517 Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 631, 152RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de pazala imobilele 2591 Balta, judetul Gorj , 1232 Plenita, judetul Dolj. 2417 Brebeni, jud. Olt, apartinand Unitatii Militare 02517 Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
**Lotul nr. 1 ? 210384 lei, fara T.V.A., respectiv 49270, 26 euro;
* Lotul nr.2 ? 210384 lei, fara T.V.A., respectiv 49270, 26 euro;
* Lotul nr.3 ? 210384 lei, fara T.V.A., respectiv 49270, 26 euro;
Valoarea estimata fara TVA: 631, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1461 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : lotul 1:2104 RON; lotul2:2104 RON; lotul 3:2104 RONGarantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima de calificare:
Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.
Documente solicitate
1. declaratie privind eligibilitatea - anexa nr. 2;2. completarea, semnarea si prezentarea anexei nr. 3;
3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident): a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, in original sau copie legalizata;b) certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima de calificare
- Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani este de cel putin doua ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza, pentru fiecare lot ofertat (pt lotul 1:52704 ron, pt lotul 2:52704 ron, pt lotul 3:52704 ron)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare- Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani este de cel putin doua ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza, pentru fiecare lot ofertat(pt lotul 1:52704 ron, pt lotul 2:52704 ron, pt lotul 3:52704 ron)Documente solicitate: - Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice la 30.06.2010, din care sa rezulte valoarea cifrei de afaceri;
- Completarea si semnareaformularului de informatii generale, conform modelului din anexa nr. 1, cu date privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima si obligatorie: Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului se apreciaza avand in vedere:
- indeplinirea in bune conditii, in ultimii 3 ani, a cel mult 2 (doua) contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare ce fac obiectul acordului - cadru ce urmeaza a fi atribuit, respectiv ?servicii de paza si interventie la obiective?, cu o durata de cel putin 1 an;
- asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al firmei si personalului angajat prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire/autorizarea acestora;
-operatorul economic sa detina licenta de functionare eliberata de catre Inspectoratul General al Politie.;
- asigurarea dotarilor si echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii prin demonstrarea existentei in proprietatea ofertantului/asociatiei (si/sau inchiriate, concesionate) a cel putin mijloacelor tehnice si dotarilor specificate in caietul de sarcini;
-ofertantul trebuie sa depuna, cel tarziu pana la data depunerii candidaturii, chestionarul de securitate, completat conform prevederilor legale, in vederea efectuarii de catre personal specializat din M.Ap.N. a verificarilor necesare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente solicitate: a) Lista cu principalele servicii de pazaexecutate in ultimii 3 ani, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 4;b) Recomandari scrise din partea a cel putin 2 beneficiari aferenteunor contracte cu o durata de cel putin 1 an, indeplinite in ultimii 3 an;c)declaratie referitoare la personalul ce va fi implicat direct in executarea contractului de servicii, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 6;d)Copie legalizata dupa licenta de functionare detinuta de catre ofertant si eliberata de Inspectoratul General al Politiei;e)Declaratie referitoare la dotarile si echipamentele tehnice pe care le pune la dispozitie operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii, completata si semnata conform modeluluidin anexa nr. 7;f)Chestionar de securitate completat conform modelului din anexa nr.25;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
01.05.2011 obligatoriu incheierea acordului cadru;art7/ alin2/Ordinul M47/2008, al M Ap. N., obtinerea avizului de securitate poate dura pana la 30 de zile lucratoare
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 8
Vor fi selectati numai candidatii ce indeplinesc cerintele minime de calificare/selectie si vor primi de la organele abilitate din MApN avizul de securitate.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia restransa se va finaliza printr-o etapade licitatie electronica intr-o singura runda cu durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP document anexa la anuntul de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala:  Adresa: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/ 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala:  Adresa: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/ 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al autoritatii contractante: jurist Tache Dumitrescu
Adresa postala:  Unitatea Militara 02517 Craiovastrada Anul 1848, nr. 98, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200541, Romania, Tel. (+4) 0251/ 522375, Fax:  (+4) 0251/523250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer