Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza ? sediul D.R.D.P. Iasi


Anunt de participare numarul 110350/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul licitatii, Tel. 021.315.01.26, In atentia:  Serviciul licitatii, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul licitatii, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul licitatii, Email:  [email protected], Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul licitatii, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul licitatii, Email:  [email protected], Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat - Sediul D.R.D.P. Iasi, Tel. 023/2214430, Email:  [email protected], Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza ? sediul D.R.D.P. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul DRDP Iasi
str. Gh. Asachi nr. 19
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paza sediului D.R.D.P. Iasi, din Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza sediului D.R.D.P. Iasi, din Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19 - 1 post.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 500 lei. Garantia de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.2. Certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertei.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
5. Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN privind activitatea aferenta indeplinirii obiectului viitorului contract de achizitie publica.
6. Copie legalizata dupa licenta de functionare eliberata de IGPR in conformitate cu Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2009 inregistrat la Registrul Comertului.
2. Fisa de informatii generale.
3. Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
2. Declaratie privind personalul de paza propus pentru indeplinirea contractului.
3. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similiare prestate in ultimii 3 ani, insotita de recomandari pentru cele mai importante contracte de prestari servicii.
4. Certificat de atestare ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare + max 2 persoane autorizate din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE este publicata in format electronic si pe site-ul DRDP Iasi - www.drdpiasi.ro - Sectiunea Achizitii Publice ? 2010 ? Servicii, fiind asigurat accesul direct si nerestrictionat al operatorilor economici la aceasta. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe propria raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?, cat si pe site-ul DRDP Iasi - www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  71113, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-3191674, Fax:  021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232-214430, Fax:  0232-214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer