Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA


Anunt de participare numarul 144780/06.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII
Adresa postala: Bulevardul Unirii, nr.22, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Dana COLEMAN, Tel. +40 0212243793, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0212243793, Adresa internet (URL): www.cultura.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: CULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SEDIUL DIN BULEVARDUL UNIRII NR. 22, SECTOR 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vorachizitiona servicii de paza pentru obiectivul Biblioteca Nationala a Romaniei din B-dul Unirii nr. 22, sector 3, Bucuresti, valoare estimata contractuala de 316.224 lei fara TVA pana la data de 31.12.2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vorachizitiona servicii de paza pentru obiectivul Biblioteca Nationala a Romaniei din B-dul Unirii nr. 22, sector 3, Bucuresti ? 12 posturi de paza permanente 24h/24, 122 de zile(01.09.2013 ? 31.12.2013)
Valoarea estimata fara TVA: intre 316, 224 si 627, 264RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 6 din HG nr. 925/2006, modificata ?i completata ulterior.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 6.300 lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar contul RO79TREZ7005005XXX000197 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.Pentru constituirea garan?iei de participare in alta moneda decat leul romanesc, se va avea in vedere echivalen?a leu/valuta la cursul BNR valabil la data publicarii/postarii invita?iei de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Pentru scrisoarea de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1.Pentru IMM, GP va fi 50% din nivelul minim impus.Dovada constituirii GP se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de primire/depunere a ofertelor) ?i va fi prezentata la sediul institu?iei de to?i operatorii economici ofertan?i, pana la data limita de primire/depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face de la bugetul de stat, bugetul Ministerului Culturii, capitolul ?Bunuri si servicii?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Daniel-Constantin BARBU - Ministru
- Mihaela Ioana KAITOR ? Secretar General
- Camelia Veronica MARCU ? Director DBFC
- Petru PADURE ? Inspector AAIT
Comisia de Evaluare:
- Daniela Elena COLEMAN ?pre?edinte
- Ana DOVLEAC ? membru
- Elena UNGUREANU ? membru
- Vitorino ARDELEANU ? pre?edinte de rezerva
- Geanina Ruxandra CHIMA ?membru de rezerva
- Sanda MOLDOVAN ?membru de rezervaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos : Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Declaratie ? FORMULARUL nr. 2
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie completarea FORMULARULUI nr. 3Atentie!
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Declaratie completata conform FORMULARULUInr. 4
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota:
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Cerinta nr. 4: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.
Completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 5
Cerinta nr. 5: Indeplinirea obligatiilor bugetare
Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta in copie conform cu originalul semnat si stampilat.
Pentru persoanele juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care rezulta apartenenta / inregistrarea sa la aceste institutii si prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget.
Documentele vor fi prezentate in copie cu traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate ?i de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Cerinta nr. 1: a)Certificat constatator
Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul semnat si stampilat? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
b) Licenta emisa de catre Inspectoratul General al Politiei privind prestarea serviciilor de paza conform Legii 333/2003 completata cu HG 1010/2004 valabila la data limita de depunere a ofertei, in fotocopie semnata si stampilata cu mentiunea ??conform cu originalul??;
Pentru persoanele juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico- financiara, cu prezentarea declaratiei privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Documentele ce nu sunt emise de operatorul economic si sunt solicitate la prezenta procedura, se pot depune in oricare dintre formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Vor putea fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat doar in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de prezenta procedura de atribuire.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la prezenta procedura se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Cerinta nr. 2
Bilantul contabilsau extrasul de bilant la data de 30.06.2012 sau Bilantul contabil aferent anului 2011
Bilantul va fi vizat si inregistrat de organele competente, se va scrie pe fiecare filasintagma ?conform cu originalul? si va fi semnat de reprezentantul legal pe fiecare fila.Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si, de asemenea, un document emis de autoritatea competenta din care sa rezulte reglementarile in vigoare din tara respectiva cu privire la incheierea si depunerea bilantului contabil.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Documentele ce nu sunt emise de operatorul economic si sunt solicitate la prezenta procedura, se pot depune in oricare dintre formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Vor putea fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat doar in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de prezenta procedura de atribuire.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la prezenta procedura se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale ? FORMULARUL nr. 6Valorile vor fi exprimate in lei la cursul lei / euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivBilantul contabilsau extrasul de bilant la data de 30.06.2012 sau Bilantul contabil aferent anului 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii trei ani.
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit in baza a cel putin doua contracte cu servicii similare in valoare minima de 430.000 lei fara TVA
Cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va depune orice fel de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Operatorul economic va respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii care sunt in vigoare la nivel national, pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Operatorii economici au obligatia sa indice, in cadrul ofertei, faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. In acest sens, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca (privind conditiile de munca si protectia muncii). Nota: Ofertantul va respecta prevederile H.G. nr. 300/2006 privind sanatatea si securitatea in munca. Informatii detaliate privind aceste reglementari se pot obtine de la Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.
Cerinta nr. 3
Declaratie subcontractanti (dupa caz).
Acord sau scrisoare preliminara de asociere.Se completeaza si semneaza de catre fiecare operator economic participant la procedura, daca este cazul, precum si specializarea subcontractantilor.
In cazul asocierii (depunerii ofertei comune), in acordul de asociere se va desemna liderul asociatiei, se vor mentiona partile din contract (procentul) executate de fiecare asociat, angajamentul ca in cazul castigarii procedurii isi vor legaliza asocierea si vor respecta clauzele contractuale pana la expirarea garantiei produselor. Oferta se va depune de liderul asociatiei. Documentele de calificare se vor depunede toti asociatii.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa FORMULARUL nr. 7Se va completa fisa de informatii privind experienta similara conform FORMULARULUI nr. 8Se completeaza si semneaza de catre fiecare operator economic participant la procedura.Se va completa FORMULARUL nr. 9Se va completa FORMULARUL nr. 14.Model de declaratie subcontractanti (dupa caz).Se va completa FORMULARUL nr. 10Acord sau scrisoare preliminara de asociere.Se va completa FORMULARUL nr. 11Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu men?iunea "conform cu originalul".In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).A. in cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la Cap. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE.In situatia castigariiprocedurii de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului, conform clauzelor stipulate in acesta.B. Informatii privind subcontractantii si asociatiiDocumente care sa sustina cerinta :1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii ? Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor, completata de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asmenea, ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.3. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.4. Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala solicitate in cadrul Cap. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE.5. Fiecare subcontractant va completa cu propriile date ? Declaratie privind calitatea de participant la procedurasi? Informatii generale (vezi FORMULARUL nr. 5 si FORMULARUL nr. 6)NOTA nr. 1 : In conformitate cu prevederileart. 11 alin. 4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. In acest caz, declaratia va fi insotita de o anexa in care se mentioneaza succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.NOTA nr. 2 : In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la Nota nr. 1, acesta are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante.C. Modalitatea de departajare in caz de egalitateIn cazul in care operatorii economici clasati pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii lor se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare publicarii continutului documentatiei de atribuire pe site-ul SEAP- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MINISTERULUI CULTURII
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 22, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030833, Romania, Tel. +40 212242216, Email: [email protected], Fax: +40 212242216, Adresa internet (URL): WWW.CULTURA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2013 19:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer