Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 5 pachete


Anunt de participare numarul 41386/15.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 19, Tel.0213186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 5 pachete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Pachet 1 DRDP Bucuresti Central
Pachet 2 - SDN Bucuresti NordPachet 3 - SDN Bucuresti SudPachet 6 - SDN Targoviste
Pachet 8 - SDN Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 5 pachete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 5 pachete
Valoarea estimata fara TVA: 2, 599, 232RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Pachet 1 DRDP Buc. Central 1.500 leiPachet 2 SDN Bucuresti Nord 4.600 leiPachet 3 SDN Bucuresti Sud 8.000 leiPachet 6 SDN Targoviste 5.000 leiPachet 8 SDN Buzau 7.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificateconstatatoareprivindindeplinireaobligatiilorexigibilede plataa impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, la data de 31.12.2007 - CertificatemisdeOficiulregistruluicomertuluiemis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere - Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2005 si 2006 - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - lichiditate generala - solvabilitate patrimoniala - obligatii contractuale fata de alti clienti/beneficiari. lichiditate generala la 31.12.2006 - cerinta minima : >100 % - solvabilitate patrimoniala la 31.12.2006 - cerinta minima : >30 %
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: valoarea minima=Pachet 1 DRDP Buc.Central 299.200 lei(82.349 euro)Pachet 2SDN Bucuresti Nord 919.723 lei (253.137 euro)Pachet 3SDN Bucuresti Sud 1.598.453 lei (439.945 euro)Pachet 6SDN Targoviste977.931 lei(269.158 euro)Pachet 8SDN Buzau1.403.157 lei(386.194 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - certificarea sistemului de management a calitatii, respectivISO 9001- experienta similara-
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Se vor prezenta cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Resurse tehnice minime proprii sau inchiriate- Resurse umane-Autorizari specifice domeniului de activitate-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a experientei similare : Pachet 1 DRDP Buc. Central44.880 lei (12.352 euro)Pachet 2 SDN Bucuresti Nord137.958 lei (37.971 euro)Pachet 3 SDN Bucuresti Sud239.768 lei (65.992 euro)Pachet 6 SDN Targoviste146.690 lei (40.374 euro)Pachet 8 SDN Buzau 210.474 lei (57.929 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2008 10:30
Locul: D.R.D.P.Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, etaj 4, cam 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Mijloc de comunicare : orice clarificare solicitata de operatorii economici dupa procurarea documentatiei de atribuire se poate obtine numai scris, prin fax nr. (021) 318.67.04; (021) 318.67.05;tel/fax(021) 318.66.91Autoritatea contractanta va raspunde in scris, la adresa, faxul sau E-mail-ul operatorilor economici. Raspunsul autoritatii contractante la solicitarile operatorilor economici va fi transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Operatorii economici care obtin documentatia de atribuire de pe SEAP sau site-ul autoritatii contractante si care sunt interesati sa participe la procedura, au obligatia de a transmite o adresa cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari, cu cel putin 9 (noua)zile inainte de data limita de depunere a ofertei. In cazul in care operatorii economici care obtin documentatia de atribuire de pe site nu transmit aceasta adresa, acestia isi asuma pe propria raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorii economici a caror oferta va fi declarata castigatoare in cadrul acestei procedurii.Valorile estimate publicate in anunt contin inclusiv achizitiile ulterioare. Valorile estimate pentru contract/pachet sunt : Pachet 1 :112.200 lei (30.881 euro) ; Pachet 2 :344.896 lei (94.926 euro) ; Pachet 3 :599.420 lei (164.979 euro) ; Pachet 6 :366.724 lei (100.934 euro) ; Pachet 8 :526.184 lei (104.823 euro). Documentatia de atribuire se poate accesa direct in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2008 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer