Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 9 pachete


Anunt de participare numarul 35841/13.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 3186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 3186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 3186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu Tuser, Email: [email protected], Fax: 3186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 9 pachete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Raza de activitate a DRDP Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 9 pachete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor sau valorilor pentru D.R.D.P. Bucuresti - 9 pachete
Valoarea estimata fara TVA: 5, 650, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Pac.1 2.000 leiPac.2 - 6.000 leiPac.3 - 10.000 leiPac.4 - 7.000 leiPac.5 - 8.500 leiPac.6 - 6.500 leiPac.7 - 9.000 leiPac.8 - 9.000 leiPac.9 1.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat si bugetul local la data de 31.10.2007 original sau copie legalizata.
- Certificat constatator emis de Oficiul registrului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare fiscala (CIF)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2005 si 2006-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare minima pentru: Pachet 1 374.340 lei (111.577 euro)Pachet 2 -1.160.080 lei (345.776 euro)Pachet 3 -2.011.610 lei (599.586 euro)Pachet 4 -1.347.250 lei (401.565 euro)Pachet 5 -1.646.110 lei (490.644 euro)Pachet 6 -1.225.870 lei (365.386 euro)Pachet 7 -1.772.590 lei (528.343 euro)Pachet 8 -1.763.750 lei (525.708 euro)Pachet 9 187.170 lei (55.788 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- certificarea sistemului de management a calitatii, respectivISO 9001-Experienta similara
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Resurse tehnice-Resurse umane-Autorizari specifice domeniului de activitate-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare minima pentru : Pachet 1 56.151 lei (16.737 euro)Pachet 2 -174.012 lei (51.866 euro)Pachet 3 - 301.742 lei (89.938 euro)Pachet 4 -202.088 lei (60.235 euro)Pachet 5 - 246.917 lei (73.597 euro)Pachet 6 - 183.881 lei (54.808 euro)Pachet 7 -265.889 lei (79.251 euro)Pachet 8 -264.563 lei (78.856 euro)Pachet 9 28.076 lei (8.368 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2007 10:00
Locul: Sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorii economici a caror oferta va fi declarata castigatoare in cadrul acestei procedurii, prin negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.Documentatia se poate accesa direct in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer