Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la obiectivele , bunurile si valorile SH Portile de Fier si protectia persoanelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 141820/05.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. I.Gh.Bibicescu nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220103, Romania, Punct(e) de contact: SH Portile de Fier, Tel. +40 252308676, In atentia: Sofia Prunescu, Email: [email protected], Fax: +40 252311514, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza la obiectivele , bunurile si valorile SH Portile de Fier si protectia persoanelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SH Portile de Fier, jud.Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 117, 716RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza la obiectivele , bunurile si valorile SH Portile de Fier si protectia persoanelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: 2, 117, 716RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul :40.000 lei ;b) Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Modul de constituire: Garantia pentru participare la licitatie se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la pct.a, respectiv, b.Garantia trebuie sa fie irevocabila in cf. cu disp. art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind declarata castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei ;? in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge ca nefondata contestatia contestatarului, ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, respectiv, suma de 5.897, 71 lei in conformitate cu art. 278 1 alin. (1), pct. b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Garantia de participare se va returna ofertantilor in conformitate cu art. 88 din HG nr. 925/2006. a) Cuantumul GBE se stab. la cota de 5 % din val. fiecarui contract subsecvent, in leifara TVA.b) In cazul ofert. din categoria IMM-urilor, se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) GBE se poate constituiprin: ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent;? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contr. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut. contr. la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contr in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului subsecvent. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive, pana la concurenta sumei stabilite drept GBE . AC va instiinta contr. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitateaTrezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art.91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.d) GBE se va restitui in termen de 14 zile conform art.92 alin. (2) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Declaratia privind eligilibitatea (Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente obligatorii:
- se va completaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.
- se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.III. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.
IV. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr. 8).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.
V. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 Se va completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006( Formular nr.7).
Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatiileprevazute de dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Remus Adrian BORZA ? adminstrator judiciar
2. Dumitru Remus VULPESCU ? administrator special
3.Gheorghe STEFAN ? director generalSC Hidroelectrica SA
4. Nicolae TUDORESCU ? director SH Portile de Fier
5. Vasilica BOESCU ? director adj. economic SH Portile de Fier
6. Sofia PRUNESCU ? sef serv. achizitii si logistica SH Portile de Fier
7. Adrian ALEXE ? ing. pr. SC Hidroelectrica SA
8. Roxana FLOREA ? sef serv. managementul utilitatilor SH Portile de Fier
9. Sorin BOGATONIU ? sef birou achizitii SC Hidroelectrica SA
10. Laurean CETATEAN ? sef serv. contracte SC Hidroelectrica SA
11. Lucian CARAC ? ec. pr. SC Hidroelectrica SA
12. Camelia BICA ? ing. pr. SH Portile de Fier
13. Emilia SERBAN ? sef birou financiar SH Portile de Fier
14. Mircea RELENSKI ? ing. pr. specialist SC Hidroelectrica SA
15. Camelia FINTINA ? teh. Pr. SH Portile de Fier
VI.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr.8)
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? A.Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
B.Licenta de functionare- Licenta de functionare, conform Legii nr. 333/2003, avand ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si transportului de bunuri si valori eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, in termen de valabilitate ? copielizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.
C.Autorizatie conform Legii nr. 295/2004 - Autorizatie pentru detinerea armelor cu minitie neletala conform Legii nr. 295/2004 - copielizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Se va completaFisa de informatii generale (Formularul nr. 9)
Prezentarea de documente edificatoare pentru demonstrarea cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului.
Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa includa cel mult doua contracte, care au avut ca obiect, prestarea de servicii similare.
Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pt. contractele prezentate pt. indeplinirea cerintei privind experienta similara.
B. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: B.1.Personalul care va presta servicii de paza trebuie sa fie calificat conform OG nr. 129/2000, instruit si atestat conform prevederilor Legii nr. 333/2003 si specializat conform art. 45 din HG nr. 301/2012.
B.2. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim 100 persoane angajate cu contract colectiv de munca, din care cel putin 80% sa fie personal de executie certificat si avizat pt. a executa activ. specificate in obiectul contractului cadru
B.3. Ofertantul va face dovada ca este autorizat sa organizeze cursuri de pregatire ?Agenti de securitate?si de specializare conform art. 45 din HG 301/2012.
C.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de prestari servicii:
C.1. Personal calificat si autorizat pentru accesul la informatii nivel secret de serviciu;
C.2. Personal competent pentru efectuarea instruirii agentilor de paza.
D.Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune sau va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru:
D.1. Un dispecerat de monitorizare avizat pe raza judetului Mehedinti;
D.2. Autoturisme cu tractiune integrala 4x4 adecvate executarii patrulelorE.Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
F.Informatii privind asocierea
Modalitatea de indeplinire
A.1. Se va completa Formularul nr. 10.
A.2. Se vor prezenta recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale.B.Se va completa Formularul nr. 11.B.1Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.B.2 Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.B.3 Se vor prezenta in copie legalizata documente prin care sa demonstreze indeplinirea cerintei.C.1 Se va face dovada ca ofertantul are un responsabil de paza atestat avizat pentru nivel ?secret de serviciu?.
C.2 Se va face dovada ca ofertantul are un responsabil pentru instruirea agentilor de paza si ca detine un spatiu corespunzator pt desf. activ. de instruire (contract de inchiriere/ colaborare).
D.Se va completa Formularul nr. 12.
D.1 Se vor prezenta documente prin care sa se demonstreze indeplinirea cerintei
D.2 Se va prezenta declaratie notariala pe proprie raspundere a conducatorului societatii care detine echipe mobile de interventie la care se va anexa lista cu echipajele mobile de interventie rapida (nr. de echipaje si nr. de pers/echipaj, plus mijlocul de transport folosit de echipa de interventie. Se va prezenta autorizatia de detinere arme si munitii.
In cazul inchirierii de echipaje mobile de la alte societati, se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?, contractele si avizele emise de IGP/IJP teritorial, asa cum prevede legislatia.E. Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 13. In acest caz se vor prezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr. 14. La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
F.Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocial in scopul depunerii unei oferte comune. Autoritatea contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere, sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr. 15), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie
publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
A.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalentB.Certificat ISO 14001/2005 sauechivalent
Modalitatea de indeplinire
A.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv, ISO 9001 sau echivalent.
Nota: 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
B.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv, ISO 14001 sau echivalent.
Nota: 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
93058
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2013 12:00
Locul: sediul SH Portile de Fier, str. I.Gh.Bibicescu nr.2, localitatea Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SH Portile de Fier - Juridic
Adresa postala: Str.I.Gh.Bibicescu nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220103, Romania, Tel. +40 252308689, Fax: +40 252311514
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer