Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza, protec?ie ?i interven?ie la obiectivele, bunurile ?i valorile SH Slatina


Anunt de participare (utilitati) numarul 144026/01.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SH Slatina, Str. T. Vladimirescu, nr.158, jud. Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Logistica, Tel. +40 249507014, In atentia: Tibi Dae sau Adina Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 249436892, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza, protec?ie ?i interven?ie la obiectivele, bunurile ?i valorile SH Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Conform Anexei nr. 1 la Caietul de Sarcni.
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 913, 392RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente pe o perioada de 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de paza, protec?ie ?i interven?ie la obiectivele, bunurile ?i valorile SH Slatina, respectiv Sediul SH Slatina, CHE Strejesti, CHE Arcesti, CHE Slatina, CHE Ipotesti, CHE Draganesti, CHE Frunzaru, CHE Rusanesti, CHE Izbiceni, Depozitul Farcasele si Colonia Rusanesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexa nr. 1 la Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 913, 392RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 38.000 lei;In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot achita 50% din valoarea garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor;
- forma de constituire a garantiei de participare: ? prinScrisoare de garantie bancara Se va completa formularul nr. 7; sau? ordin de plata - vizat de banca in contul SC Hidroelectrica SA - Sucursala Hidrocentrale Slatina deschis la BCR Sucursala Slatina nr. RO60RNCB0200042736280001;? alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. a) Garantia de buna executie a contractului se constituie, in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, in lei, fara TVA.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) GBE se poate constitui prin: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractual subsecvent;
- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide in termen de 10 zile lucratoare, un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Neconstituirea garantiei de buna executie in perioada si cuantumul mentionate mai sus atrage dupa sine nulitatea contractului.Returnarea Garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile conform art.92 alin. (2) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art 180 si 181 din OUG 34/2006
Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ tert sustinator ? daca este cazul.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 1.Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant ? daca este cazul.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 3.Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator ? daca este cazul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 2.
Nota : Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Conform declaratie anexata.
Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Ter?ului sus?inator in situa?iile prevazute de dispozi?iile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage
excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autoritata?ii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv
persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica sunt urmatoarele: 1. Remus Adrian BORZA ? adminstrator judiciar2. Dumitru Remus VULPESCU ? administrator special3. Mihail Stanculescu - Director general
4. Adrian Alexe - Coordonator Comp. Securitate HE
5. Sorin Bogatoniu - Sef Birou Achizitii HE
6. Lucian CARAC - Comp. Securitate HE
7. Laurean Cetatean - Sef Serv. Contracte HE
8. Mircea Relenschi - Ing. pr. sp. HE
9. Cristian Bodan - Comp. Securitate HE
10. Cornel Tatuc - Director SH Slatina
11. Marian Fetita - Director Adj. Ec. SH Slatina
12. Tibi DAE - Sef Serv. Achizitii si Logistica
13. Iuliana Constantinescu - Comp. Juridic
14. Ion Popescu - Comp. SU15. Adina Popescu - Referent de specialitate
16. Maria Posirca - Economist Comp. Contabilitate
17. Cristina VIsan - Comp. Contracte.
18. Constantin Bobes - Sef Serv. MU
19. Mihai Marin - Comp. Administrativ Transporturi.Cerinta nr. 4
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP
daca este cazul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 4. Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de semnarea contractului va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie certificata conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate ce trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico ? financiara.
Valoarea cifrei medii de afaceri a operatorului economic pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu 1.913.392 lei
Modalitatea de indeplinire
Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 avand ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si transportului de bunuri si valori eliberata de IGP in termen de valabilitate.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul
Cerinta nr. 2
Lista principalelor prestari in ultimii 3ani din care sa rezulte dovada indeplinirii a cel putin 1 contract similar, cu o valoare cel putin egala cu 1.913.392 lei
Modalitatea de indeplinire
- Se va completa formularul nr 6.
- Se va prezenta recomandare din partea beneficiarului.Formularul nr. 6.1.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 100 de angajati la data depunerii ofertei din care cel putin 80% sa fie personal de executie certificat si avizat pentru a executa activitatile specificate in obiectul contractului.
Modalitatea de indeplinire
- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de prestari servicii:
- cel putin 1 dispecerat de monitorizare propriu sau inchiriat, avizat IPJ sa functioneze pe raza judetului Olt sau judetele limitrofe.
- minim 4 autoturisme in vederea asigurarii interventiei cu echipaje mobile.
- autorizatie de detinere arme si munitie letala.
Modalitatea de indeplinire
- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei. Se va completa formularul nr8.
Cerinta nr.5
Informatii privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Se solicita dupa caz, completarea Formularului nr.9cu subcontractantii si specializarea acestora.
Cerinta nr. 1
Cerinta minima este caprestatorul sa aiba implementat sistemul calitatii conform SR ENISO 9001:2008sau echivalent, sistemul de management de mediu conform SR ENISO 14001:2005sau echivalent, sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform OHSAS 18001:2008sau echivalent, sistemul de management al responsabilitatii sociale conform SA 8000:2008sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta certificatele in copie lizibila certificata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor cu modificarile si completarile ulterioare si HG 301/2012 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 333/2003.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2013 12:00
Locul: Sediul SH Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA: In cazul in care doua/mai multe oferte admisibilecontin acelasi pret si sunt clasate pe locul I , autoritatea contractanta va solicita acestora reofertareapropunerii financiare.Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Oferta este considerata neconforma daca contine propuneri de modificare a clauzelor contractuale pe care le-a stabilit autoritatea contractanta in cadrul documentatiei de atribuire, care sunt in mod evident dezavantajoase pentru aceasta din urma, iar ofertantul, desi a fost informat cu privire la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la clauzele respective.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256 ^2, alin 1, lit a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR. 158, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230087, Romania, Tel. +40 249507007, Fax: +40 249436892
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer