Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza protectie si inteventie la obiectivele, bunurile si valorile Sucursalei Hidrocentrale Hateg


Anunt de participare (utilitati) numarul 141003/11.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: SH Hateg, Tel. +40 0254207422, In atentia: Petru Tasala sau Ioan Vintan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0254777761, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza protectie si inteventie la obiectivele, bunurile si valorile Sucursalei Hidrocentrale Hateg
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sucursala Hidrocentrale Hateg
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 977, 320.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4 Contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza protectie si inteventie la obiectivele, bunurile si valorile Sucursalei Hidrocentrale Hateg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza, protectie si interventie pentru bunurile si valorile Sucursalei Hidrocentrale Hateg
Valoarea estimata fara TVA: 4, 977, 320.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Garan?ie de participare de 99546, 41 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in originalSe va utiliza drept model Formularul 16 din sectiunea III.Scrisorile de garantie bancara este recomandabil sa fie eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.b)OP in favoarea autoritatii contractante vizat de banca in contul RO60RNCB0169018331870064 deschis la BCR Hateg.c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006 art. 86 cu modificarile si completarile in vigoare.In conformitate cu OUG nr. 34/2006 art 278^1, In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de8757, 32 leiIn cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA, Durata de valabilitate a Garantiei: cu 20 de zile mai mare decat durata de valabilitate a contractului.Eliberarea Garantiei: la 14 zile de la data incheierii obligatiilor asumate prin contract.Modul de constituire: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in originalSe va utiliza drept model Formularul 17 din sectiunea III.b)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG 925/2006 art.90.Daca modalitatea de constituire este prin retineri succesive din facturiile emise se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii 100 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, prezentare Formular 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) insotit de: a)Certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata).b)Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata).In cazul in care ofertantul este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si a impozitelor, operatorul economic va fi exclus din procedura.
se va preznta atat de catre operatorul economic ofertant cat si de catre tertul sustinator (daca este cazul), Cerinta 2
Certificat de participare cu ofertaindependenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010.
In acest sens se va completa Formular 3 in original.
Cerinta 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, In acest sens se va completa Formular 2 in original.
Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul), ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Remus Adrian BORZA, Administrator Judiciar
Remus VULPESCU, Administrator Special
Stefan GHEORGHE, Director General
Dragos ZACHIA-ZLATEA, Director General Adjunct
Constantin TRIHENEA, Director Explotare
Ioan SIMA, Director MentenantaAurel COCIORAN, Director Retehnologizare
ElenaPOPESCU, Director TehnicRazvan Mugurel COJOC, Director Divizia Dezvoltare Strategie
Gabriela Anca TILICEA, Director Dezvoltare
Manuela HORVATH, Director Strategie si Cooperare Internationala
Aurel Lucian COCOS, Director Economic
Gheorghe GORAN, Director Comercial
Marcel HODOROGA, Director Patrimoniu
George Lavinius ASAN, Director Furnizare
Ovidiu AGLICERU, Director Directia Control Intern
Ionela STANCU, Director Resurse Umane si ComunicareValeriu BABAU, Director Sucursala Hidrocentrale Hateg
Petrisor GHEORGHITA, Director Adjunct Tehnic Sucursala Hidrocentrale Hateg
Manuela Tina FEDER, Director Adjunct Economic si Comercial Sucursala Hidrocentrale Hateg Cerinta1 - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, conform art. 183 din OUG nr. 34 / 2006: Pentru persoane juridice/fizice romane: a)Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?).b)Certificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Cifra medie de afaceri
Valoarea cifrei medii de afaceri a operatorului economic pe ultimii trei ani, sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 2488660, 2 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani cuprinzand minim o prestare similara. Ofertantul va face dovada ca a derulat sau deruleaza cel putin un contract cu obiect de activitate similar.
Cerinta 2. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 100 agenti de paza din care cel putin 80% atestati de catre Inspectoratele Politiei Judetene.
Cerionta 3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari servicii
Cerinta 4. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de prestari servicii: cel putin un dispecerat de monitorizare propriu sau inchiriat avizat IPJ-OP sa func?ioneze pe raza jude?elui Hunedoara si minim 4 autovehicule proprii in vederea asigurarii deplasarii in timpul optim de interventie.
Cerinta nr. 1
ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor; HG nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2013 13:00
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Hateg
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Nu se vor accepta oferte cu pret/ora/post mai mare de 8, 00 lei (fara TVA). Ofertele /ora/post mai mare de 8, 00 lei nu vor fi admise la evaluarea ofertelor.2. Departajarea ofertelor care obtin acelasi pret: In cazul in care in cadrul procedurii de atribuire se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice HIDROELECTRICA S.A. - Sucursala Hidrocentrale Hateg, Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Progresului, nr. 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel. +40 0254207407, Fax: +40 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer