Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si protectie a obiectivelor,bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Hateg


Anunt de participare (utilitati) numarul 43189/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala HIDROCENTRALE Hateg, Tel.0254207422, In atentia: ing.Petru Tasala;Birou Achizitii;, Email: [email protected], Fax: 0254777761, Adresa internet (URL): Loc.Hateg, str.Progresului 38/bis, cod postal: 335500, Adresa profilului cumparatorului: Documentatia de atribuire se ataseaza anuntului in SEAP , publicat pe site-ulwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza si protectie a obiectivelor, bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Hateg
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: La obiectivele din Caietul de Sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 320, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual se va incheia un contract subsecvent in conditiile prezentate la Fisa de date a achizitiei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 80.000 lei.La incheierea contractului se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare.Plata facturilor se face in termen de maxim 30 de zile de la emitere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , literele a, b, c, c1 , d, e din OUG 34/2006.
3.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale.
4.Copie legalizata a certificat de inmatriculare si codul unic de inregistrare emis de oficiul registrului comertului. Copie legalizata a certificatului constatator emis de oficiul national alcomertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie legalizata bilant contabil din anul precedent , vizat de organele in drept.
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anieste de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului C2-Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, din capitolul Formulare.
Lista va cuprinde un numar minim de 1 prestari de servicii similare cu cele pentru care se solicita oferte, realizate in ultimii 3 ani.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor documente constatatoare /certificate emise de o autoritate(beneficiar).Documentele solicitate- recomandari -trebuie sa contina modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (inclusiv prejudiciile create acestora, daca este cazul) de catre operatorul economicsi care sa permita achizitorului evaluarea corecta a ofertantului. Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de prestare a serviciilor de catre ofertant .Prin servicii similare se intelege prestarea de servicii de paza la obiective din domeniul producerii de energie electrica.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii .
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Informatii privind subcontractantii.
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei (copie legalizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 15:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos , nr.6, Localitatea : Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania , Tel. 0213104641, Fax.0213104642;Email : [email protected], Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 02113104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Alba Iulia, Str. IC Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0258810293, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios al SH Hateg
Adresa postala: Str.Progresului, nr.38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254207404, Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer