Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si supraveghere


Anunt de participare numarul 143314/26.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Adresa postala: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Punct(e) de contact: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Tel. +40 318054511, In atentia: Biroului Achizitii Licitatii, Email: [email protected], Fax: +40 318054510, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si supraveghere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Parcurile administrate de autoritatea contractanta:
-Parcul A.I.Cuza;
-Parcul Titan;
-Parcul Titanii;
-Parcul Petrascu;
-Parcul Pantelimon.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 18, 921, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual sau trimestrial. Cantitatile min-max al acordului cadru si ale unui contract subsecvent sunt prevazute in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va asigura paza parcurilor si a obiectivelor aferente 24h/24h conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima estimata total acord-cadru ? 20 posturi 24/24 h
Cantitate maxima estimata total acord-cadru ? 60 posturi 24/24 h
Valoarea estimata fara TVA: 18, 921, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. garantie de participare: 189000 Lei.Per. de valab. a garantiei pentru participare-60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se const. prin virament bancar sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de paricipare se depune in SEAP sub forma unui fisier electronic(scanata), si va fi prezentata la sediul achizitorului in original de catre toti operatorii ec.In cazul in care ofertantii intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004: -val garantiei de participare va fi 50% din valoarea stabilita ;
- operatorii ec. vor prezenta documente justificative conform legii.Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor vor fi respinsi. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, ori refuza sa semneze contractulde achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de5% din valoarea fara TVA a contractului.- modul de constituire a garantiei de buna executie : garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate lunar pentru plata. Pentru aceasta, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta beneficiaruluio adresa din partea bancii unde s-a deschis contul pentru garantia de buna executie din care sa reiasa faptul ca acest cont este deschis in favoarea Directiei Parcurilor sector 3 pe toata perioada de derulare a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1(obligatorie)Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie completata in conformitate cu formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr.2(obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr.3(obligatorie)Certificat de participare la licitatieModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cf Formularului nr. 3 ? certificate de participare la licitatie cu oferta independentaSe depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr. 4(obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: prezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile prevazute in OUG 34/2006, Art. 69indice 1 -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista cu persoanele implicate in procedura de atribuire in spetain cadrul Directiei Parcurilor Sector 3
Avizare documentatie procedura de atribuire: Director -Popa Silviu; Director Adjunct -Soare Alexandru;Sef Serviciu Buget Contabilitate -Mateescu Valeria; Sef Birou Achizitii Licitatii-Matican Florin Valerian; Sef Birou Juridic - Postaliu Constantin; Aprodu Daniela, Naie Ioana Radita, Dan Stefan Laurentiu; Declaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr.5 (obligatorie)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6(obligatorie)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara
celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG. Cerinta nr. 1 (obligatorie)- Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.NOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a
valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.
Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr. 2(obligatorie)
Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a insemnelor distinctive la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPGCerinta nr. 3(obligatorie)
Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Cerinta nr. 4(obligatorie)
Avizul favorabil al IGPR de functionare dispecerat de monitorizare obiective, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 4.099.680 lei.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si sa indeplineasca aceasta conditie..
Bilant prescurtat la 30.06.2012 in copie ?conform cu originalul?, insotit de
dovada de inregistrate la organele competente sau orice alte documente
legale, edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea
economico - financiara.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale
documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale
documentelor solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formularul nr. 6Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani. Serviciile prestate rebuie sa aiba caracter asemanator contractului pentru care se aplicaprezenta procedura. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari,
indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.
Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin un contract de natura similara, cu o valoare totala de 2.049.840lei fara TVA, reprezentand 470.967, 74 Euro, la cursulBNR din data de 07.04.2013, 1 Euro = 4, 3524 LEI
Prezentarea a cel putin un doc./ctr./
recomandare din partea beneficiarului (care sa cuprinda date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a
obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului)/proces-verbal de
receptie care sa confirme prestarea serviciilor/certificat constatator privind
indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de Autoritatea contractanta in
conf. cu prevederile art. 971 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii.
Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Indeplinirea cerintei va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional pentru toate persoanele solicitate in caietul de sarcini pentru indeplinirea contractului:
-min 14 agenti interventie;
- min 78 agenti paza pentru 26 posturi in regim permanent cf. cel mai mare contract subsecvent estimat a se incheia.
Pentru persoanele mentionate pentru
indeplinirea contractului se vor prezenta contract individual de munca/contract de colaborare/angajamente de participare.
Declaratie privind dotarile tehnice minime solicitate prin caietul de sarcini.
Ofertantul? liderul Asociatiei trebuie sa faca dovada(declaratia este data de liderul asociatiei) ca are la dispozitia sa sub orice forma, echipamente, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului astfel: -min 7 mijloace auto de interventie, nu mai vechi de anul 2007.
-min 14 biciclete.
Informatii privind subcontractantii
Se solicita dupa caz, completarea formularului cu subcontractantii si specializarea acestora.
Ofertantul ? leaderul Asociatiei va completa:
Lista cuprinzandsubcontractantii/asociatii.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.
In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si contractantii.Fiecare subcontractant va completa cu propriile date formularul 1 si formularul 2
Ofertantul trebuie sa prezinte polita de asigurare incheiata cu o societate de asigurari , in vederea despagubirii Achizitorului in caz de furturi/distrugeri/vandalism, imputabile Prestatorului cu contravaloarea bunului sustras/distrus/vandalizat.Suma asigurata va fi de 6.100.000 lei. Suma poate fi modificata ulterior in functie de situatia concreta, la solicitarea Achizitorului
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO
9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formularul nr. 7Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Se completeaza Formularul nr 8Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPGSe completeaza Formularul nr 9Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Se completeaza Formularul nr 10Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Se completeaza Formularul nr 11Se vor prezenta copii cf cu originalul ale documentelor ce fac dovada detineriisub orice forma aechipamentlor prezentate la cerinta privind dotarile specifice.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG.Se completeaza Formularul nr. 15Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPGCopei scanata, conform cu originalulPrezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante.In cazul unei asociatii , aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat decalitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii.Se depune sub forma unui fisier electronic, in format PDF sau JPG
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Plata facturilor se va face lunar intre 24 si 31 ale fiecarei luni in cf. cu prevederile art. 36, alin. 1 din OUG nr. 34/14.04.20092.In cazul in care exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret si clasate pe locul 1, departajarea se va face astfel: autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi3.In cf cu art 35 di HG 925/2006, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricand clarificari sau completari ale documentelor prezentate de acestia pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art.256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Parcurilor Sector 3- Biroul juridic
Adresa postala: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Tel. +40 318054511, Fax: +40 318054510
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer