Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de prepararea hranei bolnavilor internati in spital in regim de cantina si catering in locatia S.C.J.U.Brasov cu dotarile aferente


Anunt de participare numarul 145404/01.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel. +40 372676265, Email: [email protected], Fax: +40 268327998, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de prepararea hranei bolnavilor internati in spital in regim de cantina si catering in locatia S.C.J.U.Brasov cu dotarile aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr. 25-27
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 260, 275.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Va fi stabilita in functie de necesitatea autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Se estimeaza un numar de 4 contracte subsecvente/48 luni.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 3.065.275, 72 ron fara T.V.A
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de prepararea hranei bolnavilor internati in spital in regim de cantina si catering in locatia S.C.J.U.Brasov cu dotarile aferenteconform descrierii din caietul de sarcini
Valoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarile cantitatilor minime si maxime ale acordului cadru se vor regasiin anexa din caietul de sarcini.
Valoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru
Valoarea estimata fara TVA: 12, 260, 275.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
122600 ronCursul de referinta pentru echivalenta gar de partic depusa in eurova fi cel stabilit de BNR la data publicarii anuntului de partic mentionata pentru op. ec care doresc sa faca echiv. garantiei de partic in euro.Garantia de particpare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul in care gar. de partic. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formular 8.Gar de partic precum si declaratia pe propr raspundere priv incadrarea in categ IMM se vor regasi intre plicul interior si cel exterior, la vedere, conf indicatiilor de la cap IV.3 Modul de prezentare a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conf.cu legea 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexatgarantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006. Preved art. 278^1alin. (1)se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de buna executie a contractului se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a contractului subsecvent este mai mare decat 500.000 lei. Val.gar.de buna executie este de 5% din val fara T.V.A. a contr subs. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din contractele incheiate cu C.J.A.S. Brasov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se solicita prezentarea Formularul nr. 1 din fisierul ?Formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?
Cerinta nr. 2
Se solicita prezentarea urmatoarelor:
Formularul nr. 2 din fisierul ?Formulare?.
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Documental solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .
Cerinta nr.3
Se solicita prezentarea Formularul nr. 3 din fisierul ?Formulare?
?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr.4
Se solicita prezentareaFormularul nr. 4 din fisierul ?Formulare?? Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Documentul va fi va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr. Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Bobescu Elena, Director de Ingrijiri Medicale, As. Fercala Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef birou achizitii publice Ec. Feresuaru Cristina, Medic sp. C.P.C.I.N., Dr.Godri Dora-Ana, Sef Birou Ad-tiv, Benning Rudolof, Ec. Dorofte Ileana, Ec.Suciu Daniela, Asistent med. C.P.C.I.N , As. Lungu Ionel Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Se solicita prezentarea documentelor :
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul acordului cadru are corespondent in codul CAEN din
certificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Se solicita existenta urmatoarelor coduri CAEN: 5610 "Restaurante", 5629 "Alte activitati de alimentatie publica". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Pentru persoane juridice /fizice straine:
Se solicita prezentarea :
-Documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
- Autorizatie de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica competenta in copie conforma cu originalul in temeiul Ordinului nr. 1030/2009 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri pe ultimii trei ani, Formular nr. 10 - INFORMATII GENERALE
Cifra medie de afaceri globala solicitata3.065.000, 00 Ron, raportata la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.Pentru echivalenta cursului ron/eurose va tine cont de cursul mediu anual ron/euro comunicat de B.N.R, respectiv cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2010 comunicat de B.N.R, de 4, 2099 Ron, cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2011 comunicat de B.N.R. de 4, 2379 Ron, cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2012 comunicat de B.N.R. de 4, 4560 Ron.
Bilantul contabil sau orice alte documente edificatoare care sa ateste indeplinirea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari, respectiv pe anii 2010, 2011, 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri globala solicitata3.065.000, 00 Ron, raportata la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.Pentru echivalenta cursului ron/eurose va tine cont de cursul mediu anual ron/euro comunicat de B.N.R, respectiv cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2010 comunicat de B.N.R, de 4, 2099 Ron, cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2011 comunicat de B.N.R. de 4, 2379 Ron, cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2012 comunicat de B.N.R. de 4, 4560 Ron.Bilantul contabil sau orice alte documente edificatoare care sa ateste indeplinirea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari, respectiv pe anii 2010, 2011, 2012
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar-Veterinara pentru producerea, procesearea, depozitarea, transportul si/sau distributiaproduselor de origine animala, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul in temeiul Ordinului nr. 57/2010
Formular nr. 15Declaratie subcontractanti insotita de Lista cu subcontractantii si specializarea cu evidentierea ponderii subcontractate, daca este cazul.
Formular nr. 14? DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cel putin 4 mijloace de transport autorizate pentru transportul alimentelor cu o capacitate maxima autorizata intre 700 kg - 900 kg
Formular nr. 13? Informatii referitoare la personalul de conducere si persoane responsabile pentru indeplinirea contractului.
Formular 12 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Se vor anexa CV-urile si contractele de munca alepersonalului de conducere, precum si a personalului
responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
Formular 11, Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani. Se solicitaprezentarea unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 3.065.000, 00 ron raportata la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.
Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?-Certificat ISO 14001 ? privind managementul de mediu sau echivalent al ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?-?-Certificat ISO 22000/2005 ? privind managementul sigurantei alimentului sau echivalent al ofertantului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatie sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar-Veterinara pentru producerea, procesearea, depozitarea, transportul si/sau distributiaproduselor de origine animala, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul in temeiul Ordinului nr. 57/2010Formular nr. 15Declaratie subcontractanti insotita de Lista cu subcontractantii si specializarea cu evidentierea ponderii subcontractate, daca este cazul.Formular nr. 14? DECLARATIEprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine cel putin 4 mijloace de transport autorizate pentru transportul alimentelor cu o capacitate maxima autorizata intre 700 kg ? 900 kg.Formular nr. 13? Informatii referitoare la personalul deconducere si persoane responsabile pentru indeplinireacontractului.Formular 12 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereSe vor anexa CV-urile si contractele de munca alepersonalului de conducere, precum si a personaluluiresponsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Formular 11, Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani. Se solicitaprezentarea unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 3.065.000, 00 ron raportata la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?-Certificat ISO 14001 ? privind managementul de mediu sau echivalent al ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?-Certificat ISO 22000/2005 ? privind managementul sigurantei alimentului sau echivalent al ofertantului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2013 12:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov., in incinta secretariatului, biroul directorului medical
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis si sigilat. Plicul cu reofertarea va fi marcat cu adresa autoritatii contractante si cu inscriptia ?reofertare la licitatia de Servicii de preparare a hranei bolnavilor internati in spital in regim de cantina si catering in locatia S.C.J.U.Brasov cu dotarile aferente? si va contine oferta financiara finala reofertata conform modelului de oferta financiara din sectiunea formulare ( formularelenr. 6 si 7).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de urgenta Brasov, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel. +040 0372676265, Email: [email protected], Fax: +040 0372676352, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer