Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiectivul Pod pe DN 2E km 57+999 la Clit


Anunt de participare numarul 67638/29.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R.S.A. D.R.D.P. IASI Birou Licitatii
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel.0232214430, In atentia: birou licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R.S.A. D.R.D.P. IASI Birou Licitatii
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel.0232214430, In atentia: birou licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R.S.A. D.R.D.P. IASI Birou Licitatii
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel.0232214430, In atentia: birou licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectarepentruobiectivul Pod pe DN 2E km 57+999 la Clit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DN 2E km 57+999 la Clit
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
S.F., Studii topo si geo, Documentatii pentru obtinerea avizelor, Documentatii pentru achizitii de terenuri(daca este cazul), PT Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Antemasuratori, Liste de cantitati (pearticolededeviz), Devizul general estimativ al investitiei cu principalii indicatori tehnico-economici, Evaluarea lucrarilor pe articole de deviz si principalii indicatori tehnioco-economici, Verificarea proiectului, Documentatii pentru atribuirea contractului de lucrari Detalii de executie; P.A.C Asistenta tehnica pe timpul executiei lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectarepentruobiectivul Pod pe DN 2E km 57+999 la Clit
Valoarea estimata fara TVA: 46, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 900 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
a) scrisoare de garantie bancara in originalb) numerar la casieria autoritatii contractante sauc) virament cu OP in contul DRDP Iasi RO33RNCB0175008094080037
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunaLa ofertare se va prezenta acordul de asociere intocmit conform formularului nr. 13
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie
1. Certificat deinregistrarein ORC copie.
2. Certificat constatator in original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.3. Copie dupa actul constitutiv.
4. Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala emis de ANAF-DGFP.
b) Se solicita Fisa cu informatii generale despre ofertant, conform model Formular 14.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente :
1. Certificate constatatoare in original sau copie - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta conventia de esalonare cu situatia esalonarii sumelor si toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari.
2. Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
3. Bilant contabil la data de 30.06.2008, vizat si inregistrat la DGFP si balanta contabila la data de 30.09.2008.
4. Informatii privind cifra de afaceri: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 120.000 lei fara TVA.
5. Se va prezenta modelul de contract insusit, semnat si stampilat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Se solicita declaratie privind lista principalelor servicii similiare prestate in ultimii 3 ani conform formularului Formularul 12E, insotita de certificari de buna executie
b) Se solicita experienta similara. Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a unui contract de aceasi natura si complexitate tehnica in valoare de 12.000 lei.
c) Se solicita Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor ce fac obiectul achizitiei.
d) Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
e) Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat - Formularul 12I, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului + CV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
durata efectiva de executie a proiectului
10%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice ale proiectului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 10:00
Locul: sediu D.R.D.P. IASI str. Gh. Asachi nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori, reprezentantii imputerniciti max 2 persoane din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. A. Panu nr. 25, Localitatea: iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 6402131042
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R.S.A. D.R.D.P. IASI Birou Licitatii
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer