Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare documentatie tehnico-economica (faza S.F.) pentru punerea in opera a obiectivului de investitii Indiguire si taiere de cot rau Siret in sat Serbesti si Siretu, comuna Saucesti, judetul Bacau"


Anunt de participare numarul 90165/03.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel.0234 / 537383, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare documentatie tehnico-economica (faza S.F.) pentru punerea in opera a obiectivului de investitii Indiguire si taiere de cot rau Siret in sat Serbesti si Siretu, comuna Saucesti, judetul Bacau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate in zona localitatile Serbesti si Siretu, comuna Saucesti, judetul Bacau.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZA S.F.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmirea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.), elaborarea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza, etc) si intocmirea documentatiilor pentru obtinerea certificatuluide urbanism si pentru obtinerea avizelorsiacordurilornecesare obtineriiautorizatiei de construire, obtinerea certificatului de urbanism si avizului de gospodarire a apelor in vederea avizarii S.F.-ului elaborat, reactualizarea Devizului General, ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea P.T., reactualizarea S.F.-ului, daca este cazul, in vederea intocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionarea serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C., necesare ptr. punerea in opera a obiectivului de investitii Indiguire si taiere de cot rau Siret in sat Serbesti si Siretu, comuna Saucesti, judetul Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 73, 949RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.400 RON.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesiveintr-uncuantum de 10% din valoarea contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;Cazier judiciar;Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; ptr. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la 30.09.2009; Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 147.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; formularul , ,Experienta similara; cel putin 3(trei) recomandari din partea unor beneficiari;declaratie caresa contina informatii privind echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani + C.V.-uri.
Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 pentru:
persoane fizice: categoria B sau C saupersoane juridice: clasaa III-a.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit 1 (un) contract de servicii similar de valoare egala sau mai mare de 36.000 RON (fara TVA)sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulataegala sau mai mare de 66.000 RON (fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
104.08
Descriere: Componenta financiara
2.
OFERTA TEHNICA
49%
100
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14919/02.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP laadresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2009 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer