Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor , asistenta tehnica din partea proiectantului privind Reparatii si reabilitare stradala (alei + strazi, retea netcity, retea de apa, retea


Anunt de participare numarul 112553/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, In atentia:  Sabina Dumitru, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor , asistenta tehnica din partea proiectantului privind Reparatii si reabilitare stradala (alei + strazi, retea netcity, retea de apa, retea de canalizare menajera, retea de canalizare pluviala)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 283, 499, 885RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 15 contracte subsecvente/ 4 ani (de la 1 pana la 15 contracte subsecvente in 4 ani )
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT+DE si executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor , asistenta tehnica din partea proiectantului privind Reparatii si reabilitare stradala (alei + strazi, retea netcity, retea de apa, retea de canalizare menajera, retea de canalizare pluviala)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: - Minim: 6.349mp reparatii si reabilitare strazi;
- Maxim: 859.479 mp reparatii si reabilitare strazi, 15.000 ml netcity, 1.700 ml apa, 2.900 ml canal menajer, 2.800 ml canal pluvial.? Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - Minim: 6.349 mp reparatii si reabilitare strazi;
- Maxim: 323.810 mp reparatii si reabilitare strazi, 15.000 ml netcity, 1.700 ml apa, 2.900 ml canal menajer, 2.800 ml canal pluvial.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 283, 499, 885RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 1.100.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord/contract de asociere. Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Decl. privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Persoane juridice straine: - Documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor;pt persoane juridice/fizice romane- Certificat unic de inreg. emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de ORC in original, sau copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident;
- declaratie, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pt. una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006;b) ca in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
- pentru Persoane juridice /fizice romane
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, in copie, vizate si inregistrate de Administratia Finantelor Publice sau echivalent;
- pentru Persoane juridice /fizice straine.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru exercitiile financiare ale ultimilor trei ani (31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009) vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de traducator autorizat;Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatiidupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilorreprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009): completare Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.3) Asigurarea riscului profesional :
Ofertantul va prezenta un Angajament privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original, asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea
contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), sa fie egal sau mai mare decat: 200.000.000, 00 lei (exclusiv TVA), respectiv 46.554.934, 82 Euro, (1 Euro = 4, 2960 lei la data de 18.11.2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani;
- Experienta similara. Pentru lucrarile declarate ca experienta similara ofertantul va prezenta: contract de lucrari, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, Recomandare, Certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale.
- Declaratie privind echipamentele tehnice; Ofertantulsa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele: Autogudronator, Autobasculante, Autobetoniera, Excavator, Excavator cu picon, Buldozer, Motocompresor cu pikamer, Incarcator, Autocisterna, Grinda vibratoare, Placa vibratoare, Masini de taiat rosturi cu disc diamantat, Repartizator asfalt, Mai mecanic, Foreze sapat gropi, Masina de marcaj, Perie mecanica, Raspanditor criblura, Autogreder, Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera, Masina de frezat imbracaminte asfaltica, Cilindri pe pneuri pentru imbracaminte rutiera, Statie de asfalt, Statie de betoane, Laborator de incercari atestat cel putin gr. II.
?Se vor prezenta copiidupa contractele de vanzare ? cumparare ale utilajelor/contracte de inchiriere sau orice alte documente care sa ateste apartenenta la ofertant.
?Autobasculantele si autobetonierele vor fi insotite de copii dupa cartea de inmatriculare, licenta de transport, asigurare.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat;
- Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, - Lista cu Personal muncitor de specialitate.
- Informatii privind asocierea (daca este cazul);
- Informatii privind subcontractantii;
-Cerinte privind standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent;
-Informatii privind masurile de protectia a mediului. ISO 14001 sau echiv.-declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Certificat privind managementul sanatatii din seria OHSAS 18001 sau echivalent;
- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada executarii, in ultimii 5 ani de lucrari similare cu cele ofertate, incluse in cadrul unui contract de lucrari similare, astfel: -1 contract de executie reparatii, reabilitare si modernizare retea stradala in mediu urban (cod CPV: 45233142-6, 45233000-9), cu o valoare egala sau mai mare decat 100.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 23.277.467, 41 Euro, (1 Euro = 4, 2960 lei la data de 18.11.2010);
-1 contract de executie/extindere retea apa si canal in mediu urban (cod CPV: 45232150-8, 45232400-6), cu valoarea egala sau mai mare decat 500.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 116.387, 34 Euro, (1 Euro = 4, 2960 lei la data de 18.11.2010).Ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa pentru indeplinirea contractului, personal din urmatoarele specialitati: ?Responsabili tehnici cu executia ? 2 specialisti (1 specialist pentru constructia de drumuri si 1 specialist constructii hidro/retele edilitare );?Controlori de calitate ? 2 specialisti (1 specialist pentru constructia de drumuri si 1 specialist pentru retele de apa si canal);?Inginer diplomat (inginer) proiectant cai ferate drumuri si poduri;?Ingineri diplomati (ingineri)/ingineri colegiu (subingineri) pentru constructia de drumuri ? 2 specialisti;?Inginer diplomat (inginer)/inginer colegiu (subinginer) specializarea instalatii/hidrotehnica ? 1 specialist;?Manager de proiect specializare instalatii/hidrotehnica-1 specialist?Manager de proiect specializare cai ferate drumuri si poduri-1 specialist?Manager al sistemelor de management al calitatii (cu certificat) ? 1 specialist;?Manager al sistemelor de management de mediu (cu certificat) ? 1 specialist.Pentru personalul responsabil cu realizarea contractuluise vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: CV, declaratie privind disponibilitatea, acte calificari, diplome studii de profil, copia cartii de munca/contractului individual de munca/contractului de colaborare sau prestari servicii/echivalent si, dupa caz, a atestatelor/legitimatiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
34
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I. Cuza nr.7, Sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419.851, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer