Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare faza SPF pentru:Lot 1 - Varianta de ocolire Alexandria, intre DN 6 km 90+190 - DN 52 km 1+350 si intre DN 6 km 85+485 - DN 51 km 2+600; Lot 2 - Varianta de ocolire Turnu Magurele intre DN 65A km 130+005 - DN 54 km 79+780 si intre DN


Anunt de participare numarul 88053/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0213186684, In atentia: Valeriu Zanfir, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare faza SPF pentru: Lot 1 - Varianta de ocolire Alexandria, intre DN 6 km 90+190 - DN 52 km 1+350 si intre DN 6 km 85+485 - DN 51 km 2+600; Lot 2 - Varianta de ocolire Turnu Magurele intre DN 65A km 130+005 - DN 54 km 79+780 si intre DN 52 km 41+500 - DN 51A km 52+000; Lot 3 - Varianta de ocolire Zimnicea intre DN 5C km 58+500 - DN 51 km 38+600.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: - intre DN 6 km 90+190 - DN 52km 1+350 si intre DN 6 km 85+485 - DN 51 km 2+600
- intre DN 65A km 130+005 - DN 54 km 79+780 si intre DN 52 km 41+500 - DN 51A km 52+000
- intre DN 5C km 58+500 - DN 51 km 38+600
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza SPF pentru: Lot 1 - Varianta de ocolire Alexandria, intre DN 6 km 90+190 - DN 52 km 1+350 si intre DN 6 km 85+485 - DN 51 km 2+600; Lot 2 - Varianta de ocolire Turnu Magurele intre DN 65A km 130+005 - DN 54 km 79+780 si intre DN 52 km 41+500 - DN 51A km 52+000; Lot 3 - Varianta de ocolire Zimnicea intre DN 5C km 58+500 - DN 51 km 38+600.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza SPF pentru:
Lot 1 - Varianta de ocolire Alexandria, intre DN 6 km 90+190 - DN 52 km 1+350 si intre DN 6 km 85+485 - DN 51 km 2+600;Lot 2 - Varianta de ocolire Turnu Magurele intre DN 65A km 130+005 - DN 54 km 79+780 si intre DN 52 km 41+500 - DN 51A km 52+000;Lot 3 - Varianta de ocolire Zimnicea intre DN 5C km 58+500 - DN 51 km 38+600
Valoarea estimata fara TVA: 201, 939RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: Lotul 1:1.000 lei; Lotul 2:1.000 lei; Lotul 3:1.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul de stat pentru cheltuieli de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatelor privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.07.2009 sau ulterior;
- catre bugetul local la data de 31.07.2009 sau ulterior.
Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
- Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata.
Documenteedificatoarecaresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, inconformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original, insotite de traduceri autorizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007si 31.12. 2008, vizate de organele competente.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: Lot 1:134.626 LEI /31.468 EURO;Lot 2:134.626 LEI /31.468 EUROLot 3:134.626 LEI /31.468 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii efectuate in ultimii 3 ani- Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare (cod CPV).Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 -
Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 - Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 -Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului-Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele dincaietul de sarcini-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: Lot 1- 33.657 lei/7.867 euro;Lot 2 - 33.657 lei/7.867 euro;Lot 3 - 33.657 lei/7.867 euro,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.roDurata contractului de achizitie publica :30 zile/lot
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer