Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE PENTRU DRUMURILE FORESTIERE URZICARU, PESTERA CU STALPI, LAZAROIU, CUCA MARE


Anunt de participare numarul 146481/11.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. GHEORGHE GRIGORITA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. GHEORGHE GRIGORITA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ? ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA VALCEA
Adresa postala: STR. CAROL I, NR. 37, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240173, Romania, Punct(e) de contact: ADRESA DE MAI SUS, Tel. +4 0250735840, In atentia: ING. GHEORGHE GRIGORITA, ING. SERGIU CHERA, Fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU DRUMURILE FORESTIERE URZICARU, PESTERA CU STALPI, LAZAROIU, CUCA MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Valcea, Directia Silvica Valcea, Ocolul Silvic Romani si Ocolul Silvic Rm. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Conform caietului de sarcini, temelor de proiectare si celorlalte precizari ale documentatiei de atribuire.
2.Valoarea estimata totala a achizitiei este de 101224 lei fara tva, defalcata pe loturi astfel: Lot1 = 37044 lei, Lot2 =30870 lei, Lot3 =13504 lei, Lot4 =19806 lei.
3.Pentru detalii privind durata exacta contractului se va consulta modelul de contract si caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, temelor de proiectare si celorlalte precizari ale documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 101, 224RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 2023 lei, defalcata pe loturi astfel: Lot1 = 740 lei, Lot2 = 617 lei, Lot3 = 270 lei, Lot4 = 396 lei. Garantia de participare va fi valabila cel putin 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform Art.86 din HG 925/2006. Nu se admit modalitatile de constituire prevazute lala Art. 86 alin. (5) lit. a).Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului de participare.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in afara plicului continand oferta. Viramentul bancar se va efectua incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea.In conformitate cu prevederile Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a oferteiRestituirea garantiei de participare se va face la solicitarea ofertantului, in conformitate cu prevederile legale. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara tva a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90, alin. (1), (2) sau (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. A se vedea si capitolul relativ la garantia de buna executie din cadrul modelului de contract atasat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de acesibilizare constituit conform Legii 56/2010 privind accesibilizarea fondului forestier national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de Art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Se vor depune documentele:
- Informatii generale (conform formular anexat).
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat).
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform formular anexat).
Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).
Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform Art. 181 lit. a), c1) si d).Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).
- Certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna cea mai apropiata de data depunerii ofertelor pentru care este posibila obtinerea certificatului de la autoritatile competente.
- Certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna cea mai apropiata de data depunerii ofertelor pentru care este posibila obtinerea certificatului de la autoritatile competente.
Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 69.11 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Persoanele de decizie in cadrul D.S. Valcea pentru procedura in cauza sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Alina Popoiu - consilier juridic, Elena Emanuela Ababe - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Adrian Iosif - sef birou, Gheorghe Grigorita - inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer.Se vor depune documentele:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat). Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Se vor depune documentele:
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa detina Atestat conform O.M. 576 /2009 pentru aprobarea Metodologiei, Criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere.
Se vor depune documentele:
-Atestatul de mai sus vizat pentru anul 2013.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea lotului pentru care oferteaza adica: Lot1 = 37044 lei, Lot2 = 30870 lei, Lot3 = 13504 lei, Lot4 = 19806 lei.
Se vor depune documentele:
- Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).
- Pentru demonstrarea situatiei financiare se va mai depune bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea lotului pentru care oferteaza adica: Lot1 = 37044 lei, Lot2 = 30870 lei, Lot3 = 13504 lei, Lot4 = 19806 lei.Se vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).- Pentru demonstrarea situatiei financiare se va mai depune bilantul contabil pe 2012 (formular 10 si 20), inclusiv dovada de transmitere la Administratia Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a fost implicat in prestarea de servicii similare.Se vor depune documentele:
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a fost implicat in prestarea de servicii similare.Se vor depune documentele: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7112 /12.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2013 12:30
Locul: Sediul Directiei Silvice Valcea din Rm. Valcea, Str.Carol I, Nr.37, Judetul Valcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
[1].Procesul verbal de deschidere a ofertelor /solicitarile de clarificari /comunicarile /alte documente privind defasurarea procedurii de atribuire vor fi transmise ofertantului prin fax, la numarul indicat in formularul ?Informatii generale?. Ofertantul are obligatia de a asigura buna functionare a acestei cai de comunicare si de a urmari cu regularitate procesul de atribuire.[2].Ofertantii au obligatia sa studieze documentatia si sa examineze amplasamentul lucrarilor ce vor face obiectul proiectarii astfel incat sa aprecieze corect si sa preia pe propria raspundere conditiile de executie a acestora in conformitate cu normele profesionale si legislatia in vigoare[3].Se considera ca odata cu depunerea ofertei, operatorul economic accepta conditiile cerute prin prezenta documentatie, printre care si clauzele contractuale (conform model contract prezentat). Eventualele propuneri de modificare /completare /eliminare clauze contractuale si /sau alte conditii cerute prin prezenta documentatie vor fi analizate dar pot duce la respingerea ofertei daca autoritatea contractanta considera propunerile ca fiind dezavantajoase pentru ea.[4].In conformitate cu Art. 215 din O.U.G. 34 /2006, dupa deschiderea ofertelor, documentele depuse de ofertanti au caracter de documente publice. Accesul oricarei persoane la acestea nu poate fi restrictionat decat in masura in care aceste informatii sunt confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala ? situatii ce trebuie aduse la cunostinta autoritatii contractante prin scrisoare expresa, la depunerea ofertelor, urmand ca autoritatea contractanta sa analizeze cele prezentate. In lipsa acestei scrisori, autoritatea contractanta va intelege ca ofertantul este de acord cu caracterul public al tuturor documentelor pe care le-a depus.[5].Ofertantii incadrati in categoria IMM vor depune Declaratia privind incadrarea in categoria IMM intocmita conform prevederilor legale daca doresc sa beneficieze de facilitatile privind garantia de participare, garantia de buna executie si valoarea cifrei de afaceri solicitate in prezenta documentatie. In cazul unei asocieri, reducerea se aplica numai in situatia in care toti asociatii fac parte din categoria IMM.[6].Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006. Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la Art. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Valcea
Adresa postala: Str.Carol I, Nr.37, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +4 0250735840, Fax: +4 0250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer