Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 10 ¾ ? Vermesti?Targu Ocna-Rafo Onesti, in zonele Bogata-Balta Dofteana (2,5 km), parau Caraboaia-parau Uz (1 km), pod Larga-traversare Trotus (3 km), pe o lungime totala de 6


Anunt de participare (utilitati) numarul 137457/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244516451, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 10 ¾ ? Vermesti?Targu Ocna-Rafo Onesti, in zonele Bogata-Balta Dofteana (2, 5 km), parau Caraboaia-parau Uz (1 km), pod Larga-traversare Trotus (3 km), pe o lungime totala de 6, 5 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 10 ¾ ? Vermesti?Targu Ocna-Rafo Onesti, in zonele Bogata-Balta Dofteana (2, 5 km), parau Caraboaia-parau Uz (1 km), pod Larga-traversare Trotus (3 km), pe o lungime totala de 6, 5 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de inlocuire conducta titei Ø 10 ¾ ? Vermesti?Targu Ocna-Rafo Onesti, in zonele Bogata-Balta Dofteana (2, 5 km), parau Caraboaia-parau Uz (1 km), pod Larga-traversare Trotus (3 km), pe o lungime totala de 6, 5 km
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de part.: 2000 lei.Valabilit.: 120 zile de la data lim.de primire a ofertelor(cel putin egala cu valab.ofertei)Constituire: 1)prin viram.bancar, in contul Conpet RO38RNCB0205044865700001, deschis la BCR Pl, al sumei solicitate; 2) prin instrum.de garantare emis de catre o banca sau soc.de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.modelului din"Formulare", in cuantumul si cu valab.solicit., a.i.din acest instrum.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asigurari va plati CONPET suma de 2000 lei, la prima cerere scrisa a CONPET si fara ca aceasta sa aiba oblig.de a-si motiva cererea, cu cond.ca in cererea sa Conpet sa specif.ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit. prev.de art.87 din HG 925/2006 (si se enumera toate ac.situatii, lit. a)-c); Obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona la lit.d) ca, in cazul in care ofert. a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din gar. de part., iar banca/soc.de asigurari va elib.catre Conpet suma stabilita in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in raport.cu val.est.a contr.: 1000 lei. 3) prin OP, cu cond.confirm.de catre banca emitenta, a virarii sumei de 2000 lei in contul Conpet, prin extras de cont sau scris.de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de desch.a ofertelor. In cazul neprezent.dovezii constit.gar.de part.pana cel mai tarziu la termenul si ora lim. de primire a of., oferta va fi respinsa, fiind declarata inacceptabila, conf.art.33 alin(3) lit.b), coroborat cu art. 36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea prevazuta de L.346/2004 privind IMM, acesta are oblig.de a prez.declaratia prevazuta de aceasta Lege. Cuantumul gar.de buna executie a contractului de servicii: 10% din valoarea fara TVA a contr.si se constituie prin instrument de garantare, emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL autoritatii contractante CONPET SA Ploiesti, valabil pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului, in cond. prev.la art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca societatea bancara sau o societate de asigurari va plati autoritatii contractante CONPET, suma solicitata, in limita prejudiciului creat. Suma va fi platita de societatea bancara la prima cerere scrisa a CONPET SA Ploiesti, fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani.
Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.
Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6. Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si/sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1. Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 200.000 lei. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ?ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator, respectiv servicii de proiectare lucrari de reparatii sau inlocuiri conducte de transport produse petroliere, titei sau gaze naturale, a caror valoare cumulata a fost de minimum 100000 lei.; copii pagini relevante contracte, din care sa reiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului, pagina cu semnaturi; recomandari. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta nr.2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii si Acordurile de subcontr. Ofertantul va preciza, pt.subcontr.sai, datele de identificare din certificatul de inregistrare, val.subcontr., serviciile subcontr., acord si specimen de semnatura si stampila subcontractant, in original.Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare solicitate in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care se solicita aceste resurse. In viitorul contract de achizitie publica, subcontractantii nu constituie parte semnatara a contractului.Declar.va fi prezentata de fiecare asociat.
Cerinta nr.3.Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarele echipamente obligatorii (proprietate, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament de punere la dispozitie): aparatura pentru ridicari topografice, (soft) STEREO 70, licenta AUTOCAD 2009. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere.
Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Personalul obligatoriu solicitat pentru indeplinirea contractului: sef proiect, personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A, conform HG 540/2004, personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Regulamentului A.N.C.P.I./ 29.03.2010. De asemenea, se vor prezenta copiile diplomelor, ale autorizatiilor si lista serviciilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta 1: Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru serviciile solicitate. Certificatul va fi valabil la data deschiderii ofertelor.
Cerinta 2: Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului, pentru serviciile solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: Sediul ad-tiv II al SC Conpet SA Ploiesti, str. Rezervoarelor nr.8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; copii B.I./C.I.; imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ATRIB.CONTRACTULUI.Cerinte obligatorii: 1)Ofertantul are oblig.sa prez.Formularul nr.15, ?Decl.priv.acceptarea clauzelor contr.oblig.?; 2)Oferta va fi consid.neconforma daca se fac propuneri de modif.a clauzelor contr.obligatorii si care sunt in mod evid.dezavantajoase pt.autoritatea contractanta. PRECIZARI: In cazul ofertei comune, se prez.Acord de asociere in original, completat, semnat si stampilat, conf.modelului din ?Formulare?.Cerintele de la III.2.1.?Sit.personala incl.inreg.se indepl.individual de asoc.E obligat.ca fiecare asociat sa prez.doc.sol.la III.2.1.Tertul sustinator va prez.Declar.privind: neincadr.la art.180, la art.181-lit.a), c1) si d), si la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, precum si Angajament ferm de sustinere in forma autentica (autentificat notarial) cf. modelului din ?Formulare?. Declaratia priv.neincadr.la art.69 ind.1 trebuie completata si de subcontr.Cerinta de la III.2.2.-Capacit.econ. si fin.se indepl.prin cumul de catre asociati.Cerintele de la III.2.3?Capacit.tehnica se indepl.astf.: cerinta 1 priv.exp.similara-prin cumul;cerinta 2 priv.subcontr.se indepl.indiv.de asociati;cerinta 3 privind pers.se indepl.prin cumul, cu cond.ca asoc.(sau daca e cazul, subcontr.) sa indepl.integral partea din contr.pt.care s-a sol.personalul. Pt.demonstr.indepl.prin cumul a crit., asociatii vor prezenta, fiecare, doc.sol.la III.2.3.Cerinta privind certif.sist.de mng.al calit.si al mediului se indepl.prin cumul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer