Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru Lucrarile de Reparatii Poduri


Anunt de participare numarul 26725/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, la SECRETARIATUL autoritatii contractante;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru Lucrarile de Reparatii Poduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe drumurile nationale de pe raza DRDP Cluj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va intocmi documentatia de proiectare ( PT + DDE + CS ) pentru 7 pozitii poduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232230-5 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 pozitii poduri conform anexei din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 188, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1 :250 lei ; Lot 2 :250 lei ; Lot 3 :150 lei ; Lot 4 :280 lei ; Lot 5 :250 lei ; Lot 6 :250 lei ; Lot 7 :450 lei ;NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate;Certificat D.G.F.P.si C.F.S.;Certificat Primarie;Certificat/ORC;Autorizatie de functionare;Certificat inregistrare;Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale;Certificate emise de organisme din tara unde ofertantul este rezident ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;Bilantul contabil pe 2005/2006 si Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x100)>100%;Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x100)>30%confirmate de o banca agreata de ofertant;Scrisori de Bonitate din partea bancilor;Caziere fiscale, echivalent;Certificari, echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de: 376.000, 00 lei, reprezentand 119.055, 16 euro.(curs BNR 01.08.2007 ora 13:00, 1 euro=3, 1582 lei) NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract saumaxim 3 contracte.Contractele prezentate ca experienta similara privind prestari de servicii, vor fi insotite de recomandare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara :94.000, 00 lei , reprezentand 29.763, 79 euro;(curs BNR 01.08.2007 ora 13:00, 1 euro=3, 1582 lei), NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
anunt intentie SEAP :175/11.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta emisa de caseria DRDP Cluj sau Ordin de plata in cont nr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 - B.C.R.Cluj confirmat de banca emitenta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 10:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj), str. Decebal, nr. 128;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorul economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer