Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare pentru obiective de investitii la Directia Silvica Alba


Anunt de participare numarul 136789/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: Directia Silvica Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Pompiliu Ilica, Tel. +40 372702339, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: Directia Silvica Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Pompiliu Ilica, Tel. +40 372702339, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: Directia Silvica Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Pompiliu Ilica, Tel. +40 372702339, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare pentru obiective de investitii la Directia Silvica Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Serviciile se vor presta la ocoalele silvice : Alba Iulia, Cugir si Valea Ariesului, din subordinea Directiei Silvice Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de proiectare consta in intocmirea documentatiilor tehnice de promovare si executie pentru trei obiective de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor intocmi urmatoarele documentatii : studiu de fezabilitate/DALI ; expertiza tehnica, daca este cazul ; documentatii necesare pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, conform legii ; proiect tehnic ; caiete de sarcini ; documentatii valorice ; detalii de executie.
Documentatiile mentionate mai sus se vor intocmi pentru urmatoarele obiective de investitii :
1.Modernizare Cabana de vanatoare Iezer
2.Canton silvic Sureanu
3.Modernizare Centru de Fructe Bistra
Deasemenea, proiectantul va asigura asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor, pana la Receptia finala a obiectivelor proiectate.
Valoarea estimata fara TVA: 62, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare : Lot nr. 1 Modernizare Cabana de vanatoare Iezer :150 lei ; Lot nr. 2 Canton silvic Sureanu :320 lei ; Lot nr. 3 Modernizare Centru de Fructe Bistra :150 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei3.Modalitatea de constituire a garantiei de participare : a)prin virament bancar ;b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ;c)depunerea in numerar a sumei la casieria autoritatii contractante.Nota : In cazul apelarii la un instrument de garantare, se va folosi modelul de scrisoare de garantie prezentat in formularul nr. 10 din sectiunea Formulare. 1.Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA2.Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractele de proiectare se finanteaza din surse proprii de investitii, constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : se va completa formularul nr. 2 (Declaratie privind eligibilitatea) din sectiunea Formulare.
Documentul va fi formulat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota : In cazul in care in tara sa de origine, sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest caz.
2.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : se va completa formularul nr. 3 (Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) din sectiunea Formulare.
Documentele solicitate pentru neancadrarea in prevederile art. 181 litera a), litera c1) si litera d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Informatii generale
Cerinta minima : completarea formularului nr. 1 (Informatii generale) din sectiunea Formulare.
Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10% din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa completeze formularul "Informatii generale" cu propriile date.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta minima: prezentarea formularului nr. 4 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) din sectiunea Formulare, in conformitate cu prevederile Ord. nr. 314/2010 al ANRMAP.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta minima : prezentarea formularului nr. 6 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) din sectiunea Formulare.
6.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta minima : prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere , din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are, in cadrul Consiliului de administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fi exclusi din procedura de atribuire.
In conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP, nr. 170/2012, art. 2, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Mihai Morar, Ioan Pasca si Mariana Radu.
7.Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse ;
Operatorii econoimici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi : certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota : documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni(III.2.1.a)pot fi depuse in oricare din formale : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta minima : a)persoanele juridice/fizice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila "conform cu originalul" cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. ;
b) persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).
Note : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni(III.2.1.b) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezulktatul procedurii de atribuire, documentele solicitate in aceasta sectiune(III.2.1.b), in original/copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Ofertantii vor prezenta un document din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : "Declaratie privind lista principalelor contracte de proiectare prestate in ultimii trei ani" continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 2 : Recomandari/ documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea experientei similare
Cerinta nr. 3 : Se va prezenta formularul "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora".
Fiecare subcontractant va completa formularul "Declaratie privind calitatea de participant la procedura".
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze.
Cerinta nr. 4 : In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, este necesara depunerea Acordului de asociere in original. Fiecare membru al asociatiei trebuie sa indeplineasca cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare).
In oferta se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.
Cerinta nr. 1 : Certificat ISO9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 11:00
Locul: sediul Directiei Silvice Alba, din Alba Iulia, str. Basarabiei nr. 9, Judetul Alba, cod 510150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
managerii operatorilor economici interesati si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256, indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, judetul Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel. +40 372702339, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2012 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer