Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie: Proiect integrat: Modernizare drumuri, Retea canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in sistem centralizat si extindere retea apa in satele Manolea si Boura, Reabilitare, modernizare ca


Anunt de participare numarul 81944/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FORASTI
Adresa postala: localitatea Forasti, comuna Forasti, judetul Suceava, Localitatea: Forasti, Cod postal: 727235, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA ENACHI, Tel.0230-542.924, 0230-536.710, Email: [email protected], Fax: 0230-542.924
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie: Proiect integrat: Modernizare drumuri, Retea canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in sistem centralizat si extindere retea apa in satele Manolea si Boura, Reabilitare, modernizare camin cultural si infiintare muzeu, Centru consiliere persoane impotriva violentei domestice, Achizitionare utilaj pentru servicii publice in comuna Forasti, judetulSuceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Forasti, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatia tehnico economica a proiectelor pentru fiecare lot in parte este compusa din urmatoarele documente: - Proiect tehnicPT + caiete de sarcini CS + detalii de executie DDE + documentatii pentru avizeProiectul tehnic se va intocmiin conformitate cu prevederile ordinului nr.863 din 02 iulie 2008, pentru aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararii Guvernului nr.28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii.- Asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I : Retea canalizare ape uzate menajere si statie de epurare in sistem centralizat si extindere retea apa in satele Manolea si Boura
LOT II : Modernizare drumuri in comuna Forasti
LOT III : Reabilitare, modernizare camin cultural si infiintare muzeu, Centru consiliere persoane impotriva violentei domestice
Valoarea estimata fara TVA: 450, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuamtumul garantiei de participare este in suma de LOT I: 4.600 leiLOT II: 4.000 lei .LOT III :250 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de ase asocia in vederea depunerii ofertei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.
Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidepe langa Tribunalul Teritorial in copie;
Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.bilanturile contabile la 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: LOT I: 600.000 leiLOT II :600.000 leiLOT III: 40.000 leibilanturile contabile la 2006, 2007, 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine Informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 anilista cu personal de specialitate si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
declaratie care contine Informatii privind dotarile specifice
lista dotarilor specifice
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
asigurarea cu minim: LOT I :2 ing spechidrotehnica, 1 ing mecanic, LOT II :2 ing specialitatea CFDP , LOT III :2 ing c-tii civile, 1 arhitect Seful de proiect propus pt indeplinirea contractului va avea experienta in domeniul fiecarui lot( drumuri si poduri, constructii hidrotehnice, constructii civile si industriale/, arhitectura) in servicii de proiectare si/sau in supervizare de lucrari de constructii de minim 5 ani (demonstrata cu cartea de munca si/sau CV-uri, recomandari din partea beneficiarilor, cat si procese verbale de predare primire a proiectelor executate);Proiectantul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului va avea experienta in domeniul fiecarui lot(drumuri si poduri, constructii hidrotehnice, constructii civile si industriale/ arhitectura), in servicii de proiectare si/sau in supervizare de lucrari de constructii de minim 3 ani (demonstrata cu cartea de munca si/sau CV-uri, recomandari din partea beneficiarilor, cat si procese verbale de predare primire a proiectelor executatedotari specifice: calculator, software pentru proiectare cu licenta, copiator, echipament pentru editare (imprimante, plotere etc.), mijloacele de transport si alte mijloace fixeLOT I: 1. finalizareain ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte pentru servicii similare ( intocmire PT + CS + DDE + documentatii pentru avize + asistenta tehnica)pentru lucrari de alimentare cu apa, canalizare su statie de epurareLOT II :1. finalizareain ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte pentru servicii similare ( intocmire PT + CS + DDE + documentatii pentru avize + asistenta tehnica pentru drumuri )LOT III : finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte pentru servicii similare ( intocmire PT + CS + DDE + documentatii pentru avize + asistenta tehnica pentru constructii publice).se vor anexa: 1. copii dupa contractele de servicii si procesele verbale de predare primire/receptie a documentatiilor.se vor prezenta minim 3 (trei)recomandari din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12/03.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 10:00
Locul: sediul primariei comunei Forasti, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (F.E.A.D.R.), Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale, Masura 3.2.2.- Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu poate publica documentatia de atribuie in SEAP, din motive tehnice, deoarece aceasta are un volum mare si contine planse care nu sunt in format standard. Documentatia de atribuire se obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante / primaria comunei Forasti , judetul Suceava
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul comunei Forasti, judetul Suceava
Adresa postala: comuna Forasti, judetul Suceava, Localitatea: Forasti, Cod postal: 727235, Romania, Tel.0230/542924, Fax: 0230/542924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer