Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a documentatiilor privind obtinerea avizelor, acordurilor, Autorizatiei de construire privind construirea unui ?POD DIN BETON ARMAT PESTE RAUL SOME


Anunt de participare numarul 116220/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala:  Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN PASCU, Tel. 0262-214659, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0262-215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a documentatiilor privind obtinerea avizelor, acordurilor, Autorizatiei de construire privind construirea unui ?POD DIN BETON ARMAT PESTE RAUL SOMESIN PUNCTUL DE TRECERE CU BACUL DE LA ULMENI IN AVAL DE PODUL DE CALE FERATA?JUDETUL MARAMURES «
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Locatiile stabilite in Caietul de sarcini; sediul prestatorului
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare faza PT, DDE, Documentatii pentru obtinerea Avizelor, acordurilor si a Autorizatiilor, inclusivConsultanta si Asistenta tehnica la obiectivul de investitii ?POD DIN BETON ARMAT PESTE RAUL SOMESIN PUNCTUL DE TRECERE CU BACUL DE LA ULMENI IN AVAL DE PODUL DE CALE FERATA?JUDETUL MARAMURES «- P.T pentrulucrari de poduri
- P.T pentru lucrari de drumuri
- P.T pentru lucrari de regularizare albie
- P.T pentru siguranta circulatiei
- P.T pentru lucrari conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza PT, DDE, Documentatii pentru obtinerea Avizelor, acordurilor si a Autorizatiilor, inclusivConsultanta si Asistenta tehnica la obiectivul de investitii ?POD DIN BETON ARMAT PESTE RAUL SOMESIN PUNCTUL DE TRECERE CU BACUL DE LA ULMENI IN AVAL DE PODUL DE CALE FERATA?JUDETUL MARAMURES «- P.T pentrulucrari de poduri
- P.T pentru lucrari de drumuri
- P.T pentru lucrari de regularizare albie
- P.T pentru siguranta circulatiei
- P.T pentru lucrari conexe
Valoarea estimata fara TVA: 661, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 13238lei; garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara; Situatiile financiare pentru anii 2008 si 2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 2 ani va fi cel putin egala cu de 2 ori valoarea estimata a contractului adica 1.323.700 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Declaratie privind utilajele, instalatiiile, echipamentele tehnnice; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;recomandare din partea altor beneficiari de servicii similare de proiectare prestate de ofertant; Sistemul de asigurare a calitatii;Sistemul de asigurare a protectiei mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul si/sau subcontractantul(ii)/asociatul(ii) trebuie sa fie firma(e) inregistrate si specializat(e)pentru executarea serviciilor de proiectare de drumuri ?i poduri;
- indeplinirea in ultimii trei (3) ani a cel putin un 1 proiect similar cu serviciile licitate si finalizate in valoarea de cel putin 661.890 lei.- prezentarea a cel putin unei(1) recomandari din partea altui beneficiar de servicii similare prestate de ofertant cu proces verbal de receptie pentruServicii de proiectare .- cerinte minime de personal: - coordonatorul/directorul tehnic ?arhitect cu cel putin 5 ani de experienta;
-geotehnician, topograf-inginer specialist drumurisi poduri-desenator/ tehnician CAD-economist;ISO 9001pentru proiectare in domniuldrumuri si poduri sau echivalent;ISO 14001 pentru proiectare in domeniul drumuri si poduri sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Maramures, str. Gh. Sincai nr. 46, Baia Mare, Maramures, camera 220
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. +4 (021) 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala:  Baia Mare, str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. 0262 215090, Email:  [email protected], Fax:  0262 215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer