Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executia lucrarilor pentru obiectivul "Refacere aparari de mal, drenuri, ancoraje pe DN 15B km 17+250-17+450"


Anunt de participare numarul 95168/02.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: D.R.D.P. IASI, Tel.021.3150126, In atentia: Serviciul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 021.3120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.214430, In atentia: serviciul licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.214430, In atentia: serviciul licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.214430, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executia lucrarilor pentru obiectivul "Refacere aparari de mal, drenuri, ancoraje pe DN 15B km 17+250-17+450"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 15B km 17+250-17+450
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii)si executia lucrarilor pentru obiectivul "Refacere aparari de mal, drenuri, ancoraje pe DN 15B km 17+250-17+450.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) si executia lucrarilor pentru obiectivul "Refacere aparari de mal, drenuri, ancoraje pe DN 15B km 17+250-17+450.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 172, 681RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar, lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 50.000 leiGarantie de buna executie - 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BEI + Bugetul de stat, Contract F.i 23.371 BEI IIA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare unic emis de ORC;Certificat constatator emis de catre ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 30.06.2009 semnat si vizat de DGFP; Balanta contabila la data de 31.01.2010 semnata si stampilata de reprezentantul legal;Fisa de informatii generale;Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor+autorizatia responsabililor RTE si CQ;Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind obligatiile contractuale in curs, daca este cazul;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani;Certificat privind atestarea tehnica a societatii pentru executia de lucrari si reparatii drumuri nationale emis de catre un organism tehnic (APDP sau organisme similare), valabil pe durata de derulare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa prezinte, ca dovada a experientei lui similare, cel mult doua contracte de lucrari de natura si complexitate smilara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de consolidare/ziduri de sprijin pe coloane/ancoraje/podete), incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a caror valoare cumulata este de cel putin 8.000.000 lei fara TVA. In acest sens se vor prezenta copii dupa contractul/contractele de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotite de certificari de buna executie (procese verbale de receptie a lucrarilor/documente constatatoare, etc.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
30%
Descriere: progr calit+caracteristici proiect
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2010 13:00
Locul: sediul DRDP Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Imprumut BEI si bugetul de stat, Contract F.i 23.371 BEI II
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri
Adresa postala: str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0231.214430, Email: [email protected], Fax: 0231.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer