Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU INVESTITIILE: "AMENAJARE DRUMURI COMUNALE SI CONSTRUIRE AFTER SCHOOL IN COMUNA GHIDICI, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 108346/27.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHIDICI (PRIMARIA)
Adresa postala:  STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Localitatea:  Ghidici, Cod postal:  207456, Romania, Punct(e) de contact:  TACHE CONSTANTIN, Tel. 0251-323302, Email:  [email protected], Fax:  0251-323352, Adresa internet (URL):  http: //www.primariaghidici.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU INVESTITIILE: "AMENAJARE DRUMURI COMUNALE SI CONSTRUIRE AFTER SCHOOL IN COMUNA GHIDICI, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA GHIDICI
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SCOPUL CONTRACTULUI ESTE REALIZAREA ACTIVITATILOR DE PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU INVESTITIILE CE FAC PARTE DIN PROIECTUL INTEGRAT: AMENAJARE DRUMURI COMUNALE SI CONSTRUIRE AFTER SCHOOL IN COMUNA GHIDICI, JUDETUL DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE VOR REALIZA ACTIVITATI DE PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU INVESTITIILE CE FAC PARTE DIN PROIECTUL INTEGRAT: AMENAJARE DRUMURI COMUNALE SI CONSTRUIRE AFTER SCHOOL IN COMUNA GHIDICI, JUDETUL DOLJ- VALOAREA MAXIMA A CONTRACTULUI PENTRU SERVICII DE PROIECTARE: 474534 LEI
- VALOAREA MAXIMA A CONTRACTULUI PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI: 8732574 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 9, 207, 108RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 180000 lei.Garantia de buna executie de 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, prin programul PNDR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Neincadrarea in prevederile art. 181;
Calitatea de participant la procedura;
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificate constatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular privind informatiile generale si a cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, copii bilanturi, profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv, angajamentul privind asigurarea riscului profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 18 000 000 lei.Media lichiditatii generale pe ultimii 3 ani sa fie minim 90%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani si a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani (dovada experientei se face cu copii dupa recomandari din partea beneficiarilor).
Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si executie de lucrari.
Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru proiectare si executie (CV-uri si diplome).
Decprivind personalul care va fi angajat in contract.
Angajamentul ofertantului privind resursele umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a maxim doua contracte similare ( asfaltare strazisau contracte cu acelasi cod CPVprezentat in documentatie), a maxim doua contracte similare ( executie lucrari de infiintare centru social sau contracte cu acelasi cod CPVprezentat in documentatie), a maxim doua contracte similare (proiectare lucrari de asfaltare strazisau contracte cu acelasi cod CPVprezentat in documentatie), a maxim doua contracte similare ( proiectare lucrariinfiintare centru social sau contracte cu acelasi cod CPVprezentat in documentatie)Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. Ofertantul trebuie sa dispuna de : -statie de asfalt de minim 160 to/h, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei;
-statie de betoane de minim 80 mc/h, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila la data deschiderii ofertei;
-instalatie de preparare emulsie bituminoasa, atestata ICECON sau similar;
-autogreder - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-buldoexcavator - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-buldozer - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-cilindru vibrator terasier - min. 1 buc, atestat ICECON sau similar;
-cilindru vibrator lis/lis - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-cilindru vibrator pneu/pneu - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-excavator - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-incarcator frontal - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-repartizor-finisor de asfalt - min. 2 buc, atestate ICECON sau similar;
-autobetoniere - min. 4 buc;
-pompa turnat beton - min. 1 buc;
-autobasculante capacitate bena 18 mc - min. 15 buc;
-laborator de grad II.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul proiectarii: -minim un inginer de specialitate CFDP (sau echivalent) cu experienta in domeniu de minim 5 ani;minim un inginer proiectant constructii civile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a proiectelor tehnice
15%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie
10%
Descriere:
4.
Programul de organizare al calitatii
10%
Descriere:
5.
Durata de realizare a lucrarii
10%
Descriere:
6.
Garantia acordata lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Ghidici, comuna Ghidici, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP, alti invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri FEADR prin programul PNDR - masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Brestei nr. 12 judetul Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419851, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/instantaprezentare.aspx?idinstitutie=63
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21-3104641, Email:  [email protected], Fax:  040-21-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile conform O.U.G. 34/2006 art 256 si urmatoarele cu modificarile si compleatarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ghidici
Adresa postala:  str. Mihai Viteazul nr. 140 judetul Dolj, Localitatea:  Ghidici, Cod postal:  207456, Romania, Tel. 0251/323352, Email:  [email protected], Fax:  0251/323352, Adresa internet (URL):  www.primariaghidici.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer