Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile "Extinderea retelei publice de alimentare cu apa in sat tepu(catun Berheci ) ,comuna Tepu,judetul Galati ","Infiintarea retelei publice de apa uzata in satul Tepu(catun Berheci ) comuna Tepu ,


Anunt de participare numarul 109057/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tepu
Adresa postala:  comuna Tepu, str.Stefan cel Mare, nr.204, judetul Galati, Localitatea:  Tepu, Cod postal:  807305, Romania, Punct(e) de contact:  Iuliana Rugina, Tel. 0236869002, Email:  [email protected], Fax:  0236865862, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile "Extinderea retelei publice de alimentare cu apa in sat tepu(catun Berheci ) , comuna Tepu, judetul Galati ", "Infiintarea retelei publice de apa uzata in satul Tepu(catun Berheci ) comuna Tepu , judetul Galati", "Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Tepu , judetul Galati ", "Centru social de zi pentru copii, sat Tepu, comuna Tepu, judetul Galati " finantate prin FEADR, masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tepu, judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea activitatilor de proiectare si executie pentru investitiile "Extinderea retelei publice de alimentare cu apa in sat Tepu (catun Berheci), comuna Tepu, judetul Galati", ?Infiintarea retelei publice de apa uzata in satul Tepu(catun Berheci ) comuna Tepu, judetul Galati", Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in comuna Tepu, judetul Galati", "Centru social de zi pentru copii, sat Tepu, comuna Tepu, judetul Galati"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform punct1 cap.VI3
Valoarea estimata fara TVA: 9, 075, 307RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 180.000 lei ron.Garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fondul European in cadrul PNDR, FEADR, Masura 3.2.2.Plata se va face in maximum 5 transe de plata in functie de esalonare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizare notariala a asocierii, daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Certificate constatatoare privind indepinirea obligatiilor la bugetele de stat si locale.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
Derclaratie de participant la procedura.
Certificat constatator emis de O.R.C. cu maxim 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.
Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Lichiditate generala.
Bonitate bancara.
Capacitate financiara de sustinere a lucrarii.
Asigurarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afceri medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007 ) sa fie de minim 18.140.614 RON.Lichiditate minim 100%.Ofertantii vor prezenta o scrisoare emisa de o banca comerciala in original care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P) in ultimile 24 luni sau adeverinta C.I.P.Va face dovada ca dispune de suma de 2.700.000 Ron prezentand extras de cont in original emis de o banca, eliberat cu maxim 2 zile inainte de data depunerii ofertei sau linii de credit si o declaratie pe proprie raspundere, autentificata la notariat, din care sa rezulte ca suma de 2.700.000 lei va fi folosita numai pentru asigurarea cash-flow-ului necesar derularii acestei lucrari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari servicii pentru proiectare in ultimii 3 ani.
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii aferente partii de lucrari.
declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii aferente partii de proiectare.
Standarde de asigurare a calitatii, a protectiei mediului, a managementului sanatatii si a securitatii acupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru servicii de proiectare: Ofertantul va prezenta informatii privind dotarile specifice: calculatoare, licente pentru programe specializate pentru realizarea proiectarii asistata de calculator (soft specializat pentru proiectare ? AutoCad, etc), copiator, echipament pentru editate (imprimanta tip plot), soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, statie totala.Pentru executantul lucrarii : Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantii vor prezenta in copie legalizata: - Certificatul de atestare tehnica al societatii eliberat de AsociatiaProfesionala de Drumuri si Poduri din Romania, pentru proiectare/ executie lucrari de drumuri valabil la data depunerii ofertelor.- Certificate pentru controlul productiei (CE) in fabrica emise de un organism notificat pentru atestarea conformitatii mixturilor asfaltice necesare in lucrare.- Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor, pentru activitatea de proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 12:00
Locul: sediul U.A.T. Comuna Tepu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP, alti invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, Masura 3.2.2 - "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economie si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale" in baza contractului de finantare nr.C322010921800021 incheiat intre APDRP si Comuna Tepu, jud. Galati.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
1.Valoarea estimata fara TVA este de 9.075.307 lei.Valoarea maxima a contractului pentru serviciul de proiectare este de 326.961 lei fara TVA.Valoarea maxima a contractului pentru executia de lucrari este de 8.748.346 lei fara TVA.2.pentru vizitarea amplasamentelor se va alege o zi imediat urmatoare publicarii anuntului in SEAP care va fi comunicata tuturor firmelor care isi anunta participarea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel GALATI
Adresa postala:  Str. Brailei, Nr. 153, Localitatea: Galati, Judetul: Galati, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/460027, Email:  [email protected], Fax:  0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.A.T. Comuna Tepu
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr. 204, Localitatea:  Tepu, Cod postal:  807305, Romania, Tel. 0236/869002, Email:  [email protected], Fax:  0236/865862
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer