Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile:MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE, DE MEDIU, SOCIALA SI CULTURALA IN SATUL BISTRA , COMUNA BISTRA, JUD ALBA


Anunt de participare numarul 114526/25.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI BISTRA
Adresa postala:  STR. CALEA TURZII, NR. 100, Localitatea:  Bistra, Cod postal:  517115, Romania, Punct(e) de contact:  MARIN BIRLA, Tel. 0258773105, Email:  [email protected], Fax:  0258773105, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE, DE MEDIU, SOCIALA SI CULTURALA IN SATUL BISTRA , COMUNA BISTRA, JUD ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Bistra
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari construire strazi, retea de canalizare si statie epurare, centru ?After School?, centru de conservare si promovare a patrimoniului cultural si dotari retea de canalizare si statie epurare in cadrul Proiectului integrat"MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE, DE MEDIU, SOCIALA SI CULTURALA IN SATUL BISTRA , COMUNA BISTRA, JUD ALBA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de atribuire cuprinde anexat cate un extras din Studiile de fezabilitate
pentru loturi, aprobate de APDRP la faza cererii de finantare. Solutia tehnica
aprobata la faza studiului de fezabilitate nu poate fi modificata de catre ofertant la
proiectarea si executia lucrarilor.
Caracteristicile principale ale proiectului: conform Studiilor de fezabilitate anexate.
Lucrarile se vor executa conform cantitatilor si indicatorilor fizici din Studiile de
fezabilitate anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 496, 718RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? Garantia de participare este in cuantum de 189.934 lei? Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR, Masura 322 din PNDR in bazacontractului de finantare C322010970100051/14.06.2010 incheiat intre APDRP si Comuna Bistra, jud. Alba
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire?
Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Atestarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala mediepe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) sa fie de minim 18.993.436 RON
Situatii financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2009, 2008, 2007In anul (2009) ofertantul/ofertantii trebuie sa fi obtinut profit din exploatare
Ofertantul va face dovada ca dispune de 35% din suma pentru care se angajeaza sa execute contractul
Dovada acoperirii riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de instalatiile, echipamentele , utilajele , autovehicolele si dotarile de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei: laborator autorizat de ISC, utilaje specifie executiei, in numar suficient pentru executia proiectului in perioada de timp programata, instalatie de preparat mixturi asfaltice , avand o capacitate minima de productie de 80 to/h, instalatie de preparat betoane de ciment, distanta de transport a mixturilor asfaltice din statia de preparare pana la oricare punct de lucru de pe raza comunei Bistra sa nu depaseasca 100 km sau durata de transport a mixturilor asfaltice din statia de preparare pana la oricare punct de lucru de pe raza Comunei Bistra sa nu depaseasca 100 min.
Dispune de cel putin 1 inginer de specialitate CFDP, 1 inginer proiectant constructii civile , 1 inginer proiectant de specialitate CH si/sau IC, coordonator echipa de proiectare, persoana specializata in elaborarea, avizarea si calculul documentatiei tehnico-economice de executie a obiectivelor de constructie
Cate un responsabil tehnic cu executia, un responsabil CQ(pentru fiecare investitie in parte) atestat, un coordonator proiect CFDP cu experienta in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, personal calificat in domeniul lucrarii (asfaltatori, dulgheri, fierari betonisti, betonisti, lacatusi) pentru investitia « CONSTRUIRE STRAZI IN SATUL BISTRA», coordonator proiect CCIA cu experienta in domeniul lucrarilor de constructii civile, personal calificat in domeniul lucrarii (dulgheri, zugravi, instalatori apa, electricieni autorizati, fierari betonisti, betonisti, lacatusi, sudori), coordonator proiect CH/IC cu experienta in domeniul lucrarilor de canalizare, personal calificat in domeniul lucrarii (dulgheri, instalatori apa, electricieni autorizati, fierari betonisti, betonisti, lacatusi, sudori
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.contract similar de lucrari retea de canalizare si statie de epurare - 4.094.145 lei, construire strazi- 4.639.946 lei, cladiri -607.382 lei (518.779 +88.603), proiectare retea de canalizare si statie de epurare)- 75.245 lei, (proiectare lucrari construire strazi) 70.000 lei, (proiectare lucrari de constructii cladiri)- 10.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
25%
Descriere: Durata de executie
3.
Calitativ
20%
Descriere: Garantia acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/06.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 11:00
Locul: Primaria comunei Bistra, str. Calea Turzii, nr.100, Bistra, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finatat prin FEADR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si anexele caietului de sarcini se obtin gratuit, in format electronic in urma unei solicitari, de la sediul autoritatii contractante.Se va organiza o vizita pe teren, pe data de 09.02.2011orele 10.00, Locatia: Comuna Bistra, judetul Alba, Str. Calea Turzii, nr. 100.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 040-21- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Email:  [email protected], Fax:  -, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cazul doc. de atribuire 5 zile calendaristice incepand cu ziua publicarii anuntului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Bistra, Judetul Alba,
Adresa postala:  str. Calea Turzii, nr. 100, Comuna Bistra, Judetul Alba, Localitatea:  Bistra, Cod postal:  517115, Romania, Tel. 0258773105, Email:  [email protected], Fax:  0258773105
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer