Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: ?Modernizare DC 72: DN 7 Stejar ? Lupesti km 0+000-10+000, infiintare centru de ingrijire batrani si reabilitare si modernizare camin cultural in scopul promovarii mostenirii culturale - comu


Anunt de participare numarul 114535/25.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Varadia de Mures
Adresa postala:  Nr. 126, Localitatea:  Varadia de Mures, Cod postal:  317380, Romania, Punct(e) de contact:  Miclea Mircea Eugen, Tel. 0257417230, Email:  [email protected], Fax:  0257417230, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: ?Modernizare DC 72: DN 7 Stejar ? Lupesti km 0+000-10+000, infiintare centru de ingrijire batrani si reabilitare si modernizare camin cultural in scopul promovarii mostenirii culturale - comuna Varadia de Mures, judetul Arad?, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Varadia de Mures
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este realizarea activitatilor de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare DC 72: DN 7 Stejar ? Lupesti km 0+000-10+000, infiintare centru de ingrijire batrani si reabilitare si modernizare camin cultural in scopul promovarii mostenirii culturale - comuna Varadia de Mures, judetul Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215212-6-Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza activitati de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare DC 72: DN 7 Stejar ? Lupesti km 0+000-10+000, infiintare centru de ingrijire batrani si reabilitare si modernizare camin cultural in scopul promovarii mostenirii culturale - comuna Varadia de Mures, judetul Arad.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 492, 093RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 209840 lei. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, prin programul PNDR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, cazier fiscal pt.pers.juridica, neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006, Calitatea de participant la procedura, Certif.de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, certif.constatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale.
Copie dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de ORC.Pt.componenta de proiectare: codurile CAEN 7111 (Rev. 2)?activitati de arhitectura si CAEN 7112 (Rev. 2)?activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Pt.componenta de lucrari: codurile CAEN 4211 (Rev. 2)?lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor si codul CAEN 4120 (Rev. 2)?lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: formular privind informatiile generale si cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, copii bilanturi, profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv, scrisoare confirmare fonduri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 20980000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani si principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Dovada experientei se face cu copii dupa recomandari din partea beneficiarilor. Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si executie. Se va face dovada asigurarii pesronalului de specialitate pentru proiectare si executie (CV-uri, diplome). Declaratia privind personalul ce va fi angajat in contract; Angajamentul ofertantului privind resursele umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
max.2 contr.finaliz./in curs, pt. proiectare drumuri de min 140255 lei;max.2 contr.finaliz/in curs, pt.proiectare constr.civile de min.10880 lei;max.2 contr.finaliz./in curs pt. exec. drumuri, de min.4280160 lei;max.2 contr.finaliz./in curs, pt. exec.constr. civile de min. 814750 lei; Contr.vor fi similare ca val.si complexitate.Se prez, cert.de buna exec/echiv.si recomand.pt. calit.exec/prest;Cerinte dotari: pt. proiect: PC, licente pt.proiectare, copiator, imprim. plot, soft intocm.cantit.lucr, Cer.pt.exec: 1 statie prod.betoane;1 st.prep.mixturi asfalt;4 buldoexc;2 cilindrucompactor terasament;2 cilindru compactor;2 cilindru compactor pneu;2 buldozer;2 autogreder;4 excavator;4 incarcator frontal;pt. echip/utilaj. mention.prez copie rap.de insp.tehn.valab.la data desch.of.;automacara 1;autobasculanta 5; autocisterna stropitoare 2;autocamioane transp. marfa 4;autobetoniera 5;autopompa beton 1; laborat.incercari grad II-1 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 11:00
Locul: Varadia de Mures nr. 126, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, prin Programul PNDR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, con.art.256 si urm.OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Varadia de Mures
Adresa postala:  nr. 126, Localitatea:  Varadia de Mures, Cod postal:  317380, Romania, Tel. 0257/417230, Email:  [email protected], Fax:  0257/417230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer